Gå til innhold

Mellomnavn Jonatan

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Er på jakt etter fornavn nr 2 til Jonatan.

Vurderer et kort navn med en stavelse, men føler at det høres ut som at det burde vært stokket om...

Typ Jonatan Frank (fiktivt eksempel), som muligens er mer naturlig å skrive Frank Jonatan. Men jeg synes det er en smule rart å ha et fornavn som ikke blir brukt til daglig

Håper dere har noen gode ideer

Anonymkode: 6583f...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du skal ha et fornavn etter Jonatan, så klinger det kanskje bedre med et lengre navn etter på, kanskje så mye som fire stavelser. 

Hvorfor vil du så gjerne ha et kort fornavn etter Jonatan, da? Og skal det brukes i hverdagen? 

Jonatan er jo kjempefint alene, da. Og det går evt. an å ha det korte navnet foran, men ikke bruke det? Jeg vet ikke. 

Evt. kan du bare kjøre på med Jonatan Frank-varianten, man blir jo vant med det etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymus Notarius

Dersom du ikke skal bruke begge navna til vanlig gjør det jo ikke noe om ikke kombinasjonen er veldig enkel å si. Men lurer jo på hvorfor du vil ha et fornavn til når det hverken skal bruke det eller greier å finne på et... Dersom du absolutt må ha to fornavn ville jeg valgt et oppkallingsnavn til fornavn nummer to.

"Mellomnavn" er slektsnavn (hvis man heter Per Hansen Jensen er Hansen mellomnavnet). Alle fornavn kalles fornavn uansett om man har ett eller fire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jonathan René

Jonathan Victor

Jonathan Filip

Jonathan Emiil

Dette var vanskelig merker jeg😅

Anonymkode: aa63f...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo-na-tan har alt for mange stavelser til å ha mellomnavn..

Anonymkode: 59afd...09a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Karl Jonathan 😄 Neida, jeg elsker det navnet men klarer ikke finne noe som passer, det er så pent alene 😊

Anonymkode: 2a576...f4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonatan eller Jonathan er såpass langt fornavn at det klinger best enten alene, eller med et kortere fornavn til foran, helst 1 stavelse.

Dag Jonatan

Finn Jonatan

Per Jonatan

Eventuelt

Ole Jonatan

Otto Jonatan

Teis Jonatan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jonatan Elias 

Jonatan Alexander 

Jonatan Tobias

Jonatan Leander

Som du ser synes jeg det fenger mer med flere stavelser, hvis dere absolutt skal ha to navn 😅 Synes Jonatan står veldig fint alene ❤ Men prøver: 

Jonatan Bjørn

Jonatan Ask

Jonatan Storm

Anonymkode: 1e14d...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

• 2 år senere...
AnonymBruker

Jonatan Kristoffer?

Ikke at jeg egentlig skjønner vitsen med to fornavn hvis ikke begge skal brukes, da...

Anonymkode: 9b7c2...bdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...