AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Del Skrevet 23. mars 2021 Hei. Er på jakt etter fornavn nr 2 til Jonatan. Vurderer et kort navn med en stavelse, men føler at det høres ut som at det burde vært stokket om... Typ Jonatan Frank (fiktivt eksempel), som muligens er mer naturlig å skrive Frank Jonatan. Men jeg synes det er en smule rart å ha et fornavn som ikke blir brukt til daglig Håper dere har noen gode ideer Anonymkode: 6583f...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. mars 2021 #2 Del Skrevet 23. mars 2021 Finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. mars 2021 #3 Del Skrevet 23. mars 2021 Syns Jonathan er et navn som det ikke passer med mellomnavn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 23. mars 2021 #4 Del Skrevet 23. mars 2021 Syns Jonathan er et navn som står best alene..😌✨ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 24. mars 2021 #5 Del Skrevet 24. mars 2021 Jonathan passer best alene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 24. mars 2021 #6 Del Skrevet 24. mars 2021 Hvis du skal ha et fornavn etter Jonatan, så klinger det kanskje bedre med et lengre navn etter på, kanskje så mye som fire stavelser. Hvorfor vil du så gjerne ha et kort fornavn etter Jonatan, da? Og skal det brukes i hverdagen? Jonatan er jo kjempefint alene, da. Og det går evt. an å ha det korte navnet foran, men ikke bruke det? Jeg vet ikke. Evt. kan du bare kjøre på med Jonatan Frank-varianten, man blir jo vant med det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 24. mars 2021 #7 Del Skrevet 24. mars 2021 Dersom du ikke skal bruke begge navna til vanlig gjør det jo ikke noe om ikke kombinasjonen er veldig enkel å si. Men lurer jo på hvorfor du vil ha et fornavn til når det hverken skal bruke det eller greier å finne på et... Dersom du absolutt må ha to fornavn ville jeg valgt et oppkallingsnavn til fornavn nummer to. "Mellomnavn" er slektsnavn (hvis man heter Per Hansen Jensen er Hansen mellomnavnet). Alle fornavn kalles fornavn uansett om man har ett eller fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Del Skrevet 24. mars 2021 Jonathan René Jonathan Victor Jonathan Filip Jonathan Emiil Dette var vanskelig merker jeg😅 Anonymkode: aa63f...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #9 Del Skrevet 24. mars 2021 Jo-na-tan har alt for mange stavelser til å ha mellomnavn.. Anonymkode: 59afd...09a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #10 Del Skrevet 24. mars 2021 Karl Jonathan 😄 Neida, jeg elsker det navnet men klarer ikke finne noe som passer, det er så pent alene 😊 Anonymkode: 2a576...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 24. mars 2021 #11 Del Skrevet 24. mars 2021 Jonatan eller Jonathan er såpass langt fornavn at det klinger best enten alene, eller med et kortere fornavn til foran, helst 1 stavelse. Dag Jonatan Finn Jonatan Per Jonatan Eventuelt Ole Jonatan Otto Jonatan Teis Jonatan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. mars 2021 #12 Del Skrevet 25. mars 2021 Kasper Jonathan Jesper Jonathan Kasper Jesper Jonathan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Del Skrevet 25. mars 2021 Jonatan Elias Jonatan Alexander Jonatan Tobias Jonatan Leander Som du ser synes jeg det fenger mer med flere stavelser, hvis dere absolutt skal ha to navn 😅 Synes Jonatan står veldig fint alene ❤ Men prøver: Jonatan Bjørn Jonatan Ask Jonatan Storm Anonymkode: 1e14d...c5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2021 #14 Del Skrevet 10. april 2021 Hva tenker dere om Jonatan Inge? Anonymkode: 6583f...5d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #15 Del Skrevet 27. februar Dytt Anonymkode: 76ddc...ee8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #16 Del Skrevet 27. februar Jonatan Kristoffer? Ikke at jeg egentlig skjønner vitsen med to fornavn hvis ikke begge skal brukes, da... Anonymkode: 9b7c2...bdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå