AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 ...at de ikke har betalt abonnement? Hva mener de med det? Man trenger jo ikke betale for å kunne sveipe, matche og sende meldinger, så hva er greia?🤔 Anonymkode: 82f1e...94b
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): ...at de ikke har betalt abonnement? Hva mener de med det? Man trenger jo ikke betale for å kunne sveipe, matche og sende meldinger, så hva er greia?🤔 Anonymkode: 82f1e...94b Bruker ikke Tinder, men hvorfor ikke spørre dem selv da? Anonymkode: 87cf4...d53
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Hvorfor skriver du... ...bare sånne click bait-overskrifter? Anonymkode: 6befa...7c6 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): ...at de ikke har betalt abonnement? Hva mener de med det? Man trenger jo ikke betale for å kunne sveipe, matche og sende meldinger, så hva er greia?🤔 Anonymkode: 82f1e...94b Nei, men man må betale for å se hvem som liker. Så det er vel en måte å si ifra at de ikke kan se det å bli match ut i fra det. Anonymkode: 97f9d...a0b 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 Skjønner ikke poenget med å betale for det ekstragreiene på tinder. Du får jo sveipet og sendt meldinger. Og du liker jo de du liker. Gjør jo ingen forskjell om du får se andre som liker deg, de du liker tilbake blir jo en match??? (Med mindre du er ute etter å like noen bare fordi de liker deg, og at sjansen for sex blir større) Anonymkode: 0b078...c35
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 At de ikke har Tinder Gold. Anonymkode: c4875...4c9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Bruker ikke Tinder, men hvorfor ikke spørre dem selv da? Anonymkode: 87cf4...d53 Gidder jo ikke matche med dem. AnonymBruker skrev (1 time siden): At de ikke har Tinder Gold. Anonymkode: c4875...4c9 Regnet med det, men hvilken forskjell gjør det liksom? Jeg tenker det bare er positivt om de ikke har det, er bedre at de har likt med fordi de likte profilen, enn at de liker med delvis basert på at jeg har likt dem først. Men det å skrive det i profilen blir for dumt. Når det gjerne er det eneste som står også. Så det er viktig å opplyse, men noen ord om hvem du er og hva du ser etter er uviktig.🙄 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ikke poenget med å betale for det ekstragreiene på tinder. Du får jo sveipet og sendt meldinger. Og du liker jo de du liker. Gjør jo ingen forskjell om du får se andre som liker deg, de du liker tilbake blir jo en match??? (Med mindre du er ute etter å like noen bare fordi de liker deg, og at sjansen for sex blir større) Anonymkode: 0b078...c35 Helt enig med denne. Har prøvd Gold, men ser virkelig ikke poenget. Bortsett fra at jeg oppdaget av minst 60-70% av de som liker profilen min bor langt utenfor søkeområdet mitt. Jeg sveiper bare de jeg virkelig liker, og som bor nært nok, til høyre uansett. Anonymkode: 82f1e...94b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå