AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Skrevet 23. mars 2021 Har i en ukes tid nå hatt nokså intense smerter i kneet. Vet ikke helt hva som har utløst det, men har gått mye på tredemølle i det siste....Er litt tung, så mulig kneet belastes mer enn det bør (er 170 høy og 85 kg), men det gjelder kun det ene. Føles som en slags betennelse nærmest og sitter på siden av kneet (inn mot det andre beinet) og strekker seg litt nedover mot legg og litt opp mot lår og litt bak i knehasen. Har prøvd bandasjere og det hjelper noe, men vet ikke om det er rett å gjøre det. Har også smurt på noe som ligner tigerbalsam, en slags medisinsk salve som kun fåes på resept i utlandet. Den er supergod og tok vekk smertene for en stund. Men nå er de tilbake. Hva er lurt? kontakte lege/fysioterapeut kanskje? eller kan jeg gjøre noe selv? Anonymkode: 9dd47...251
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Hvordan er det når du går da? Ville kanskje tatt en telefon til fysioterapeut, gjerne en med erfaring på idrettskader 🤗 Anonymkode: ff65d...58a
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #3 Skrevet 23. mars 2021 Lege og røntgen, gjerne MR og. Anonymkode: 9cc8a...930
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #4 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hvordan er det når du går da? Ville kanskje tatt en telefon til fysioterapeut, gjerne en med erfaring på idrettskader 🤗 Anonymkode: ff65d...58a Vondt å gå lengre turer. Jevn smerte men blir verre og verre når jeg belaster det mye... Ja bør vel komme meg til en fysioterapeut. Takk for råd. Anonymkode: 9dd47...251
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #5 Skrevet 23. mars 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Lege og røntgen, gjerne MR og. Anonymkode: 9cc8a...930 Kanskje. Bør vel begynne hos lege eller fysio tenker jeg. Anonymkode: 9dd47...251
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå