Gå til innhold

Tannbleking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Holder på å bleke tennene og kan derfor ikke drikke kaffe, cola eller røyke på 2 uker. Må jo bare prøve å kutte ut røyk for godt når jeg først er i gang, men hvordan skal jeg overleve uten koffein også i 2 uker? Dere andre som har bleket tenner og er avhengig av kaffe, klarte dere å kutte det helt ut når dere holdt på? Er nå på dag 3 og holder på å bli gal.. sliter med konsentrasjonen og hadde hodepine hele dagen i går. Hjelper ikke akkurat på motivasjonen at jeg ikke ser noe resultat enda heller. Sitter med blekeskinnene 2-4 timer hver kveld, men ser ingen forskjell enda..

Anonymkode: cf977...e74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du drikke litt kaffe hvis du bruker sugerør og tar sugerøret litt langt inn i munnen, så har du et glass vann ved siden av og skyller tennene etter at du har drukket litt av kaffen på den måten? Jeg prøvde det nå, og følte det gikk ok, tror det skulle ha vært en grei måte å få i seg litt kaffe på mens man driver med tannblekingsprosessen!

Anonymkode: a25fb...448

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke leve uten kaffe, så har drukket latte eller islatte med sugerør, og skylt munnen og pusset tennene etterpå.

Måtte bare holde meg unna sånt i 72 timer jeg da, og sove med blekeskinner i 2 netter før de ble kritthvite.

Ikke et godt tips å si at du skal kjøpe en annen type bleking når du er midt i prosessen, men da vet du det til neste gang eventuelt :)

Anonymkode: c25c6...00e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker en, sterk kopp, hver morgen. Kjøler den litt ned, drikker med sugerør bak tennene, skyller munnen godt. 

Tannlegen anbefalte meg å gjøre det slik. 

Og drakk hvitvin 😅

Men 2-4 timer høres lite ut? Jeg må sove med mine. 

Anonymkode: 28d34...771

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg klarer ikke leve uten kaffe, så har drukket latte eller islatte med sugerør, og skylt munnen og pusset tennene etterpå.

Måtte bare holde meg unna sånt i 72 timer jeg da, og sove med blekeskinner i 2 netter før de ble kritthvite.

Ikke et godt tips å si at du skal kjøpe en annen type bleking når du er midt i prosessen, men da vet du det til neste gang eventuelt :)

Anonymkode: c25c6...00e

Hvilket merke brukte du? Jeg har fått blekemiddel fra tannlegen. Skal bleke i 7-10 dager og unngå bl.a kaffe ei uke etter jeg er ferdig med prosessen. Men det kommer ikke til å gå.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg drikker en, sterk kopp, hver morgen. Kjøler den litt ned, drikker med sugerør bak tennene, skyller munnen godt. 

Tannlegen anbefalte meg å gjøre det slik. 

Og drakk hvitvin 😅

Men 2-4 timer høres lite ut? Jeg må sove med mine. 

Det går an å sove med de også, men jeg valgte å gjøre det på kveldstid isteden.. 

AnonymBruker
Skrevet

Benytt sjansen til å slutte med kaffe . Er det ikke slitsomt å være avhengig av noe?

Anonymkode: 8e788...6b4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det går an å sove med de også, men jeg valgte å gjøre det på kveldstid isteden.. 

Jeg fikk beskjed om at det måtte virke i minst 5 timer. Og hadde best effekt om natt, da man ikke måtte drikke vann, ikke produserte like mye spytt, og så videre. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du drikke energidrikk da?

Anonymkode: 95f16...572

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...