Gå til innhold

p-pille tabbe


Fremhevede innlegg

Skrevet

Føler meg litt dum, men her kommer spørsmålet.

Jeg trodde det var fredag i dag. Skjønner ikke, det har jeg aldri gjort før. Men siden jeg går på p-piller og jeg da trodde at jeg hadde glemt å ta en pille tok jeg to på en gang i dag. Så fant jeg ut i stad at det er jo ikke fredag i dag.

Da lurer jeg på hva som skjer da? ? Blir mensen forskjøvet? Jeg har jo da egentlig en pille mindre, siden jeg tok en pillle for mye i dag.. :flau:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. gjort det samme selv, og det går greit. Bare fortsette og ta pillene igjen til riktig tid det. :)

Skrevet

Jeg har også gjort det samme. Til og med TO ganger på samme brett!!!!

Men fortsatte å ta resten av pillene som normalt, og det gikk greit, ble ikke gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...