Gå til innhold

Angrer på valg av forlover

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ser tilbake på bryllupet mitt i 2018,angrer i valg av forlover. Vi mistet kontakten året etter. Er ikke bare fordi vi mistet kontakten jeg angrer. Jeg bare vet jeg kunne fått en mye bedre dag om jeg hadde giftet meg nå,og hatt en annen vennine som forlover.

Hun skjønte ikke bæret. Hun trodde jeg skulle sove med mannen kvelden før og ble forundret over at det var hun som skulle sove sammen med meg uten brudgommen. Hun skjønte ikke at hun skulle hjelpe meg å holde kjolen under bildetaging,og jeg måtte mange ganger be henne om hjelp. Hun virker generelt ikke tilpass i rollen og tidlig på kvelden spurte hun om hun fikk lov å gå. 

Hun er jo på mange av bildene,men har heldigvis mange bilder uten henne og.

Anonymkode: 75e43...b26

Folk skjønner ikke automatisk ting, når du tenker tingene. Det lønner seg alltid å si til den det gjelder, hvilke forventninger man har. Ting som det du nevner bør man også ha tenkt over før man bestemmer seg for forloveren. 

Jeg har heller ikke kontakt med min forlover nå, men jeg har vært gift i nesten 13 år nå. 

Denne tråden får være til hjelp for de som er i tenkeboksen for valg av forlover nå. Tenk over hvor bra personen eventuelt er til de ulike delene man forventer at personen skal gjøre. Snakk med personen om det før du bestemmer deg helt for valg av forlover. Og ta en del bilder uten forloverne.

Anonymkode: 2776c...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ser tilbake på bryllupet mitt i 2018,angrer i valg av forlover. Vi mistet kontakten året etter. Er ikke bare fordi vi mistet kontakten jeg angrer. Jeg bare vet jeg kunne fått en mye bedre dag om jeg hadde giftet meg nå,og hatt en annen vennine som forlover.

Hun skjønte ikke bæret. Hun trodde jeg skulle sove med mannen kvelden før og ble forundret over at det var hun som skulle sove sammen med meg uten brudgommen. Hun skjønte ikke at hun skulle hjelpe meg å holde kjolen under bildetaging,og jeg måtte mange ganger be henne om hjelp. Hun virker generelt ikke tilpass i rollen og tidlig på kvelden spurte hun om hun fikk lov å gå. 

Burde du ikke være ferdig med bryllupet ditt som var i 2018?

AnonymBruker
Skrevet

Altså, noen ganger tenker jeg at det er for mange som har altfor høye forventninger til både bryllupsfest og venner. 
Min forlover var helt fantastisk og gjorde akkurat det hun skulle på bryllupsdagen. 
Hun møtte opp, var pent kledd, var sammen med meg mens jeg gjorde meg klar før vielsen. 
Hun var med på vielsen, og holdt buketten når det var behov. 
Og hun var med på festen etterpå. 

I tillegg arrangerte hun et hyggelig utdrikningslag, men det var nok mer omverdenens forventing og ikke min. 

Jeg forsøkte å holde belastningen på henne så lav som mulig, ettersom dette var mitt bryllup, og ikke noe hun egentlig hadde noen spesiell interesse av. 

Anonymkode: 20294...574

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du hadde litt urealistiske forventninger til forlover, det er greit.   Minimum er å fylle ut forlovererklæring og huske leg på bryllupsdagen så hun kan skrive under på papirene.  Alt annet måtte du nesten ha snakket med henne om, da hadde hun visst at du har litt forventinger ut over minimum.

Vel spist er spist, la det fare. 

Anonymkode: bcf54...e5f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
On 3/23/2021 at 11:44 AM, AnonymBruker said:

Der har jo du bommet med forventingsavklaring. Jeg hadde steilet om forloveren min trodde jeg ikke skulle sove med mannen...

Anonymkode: 9a1c8...367

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hørt at forloveren skal ligge over natta før.

Min forlover gjorde det han skulle, signerte papirer og holdt en tale under middagen. Hadde ingen forventning om at han skulle rette på kjolen min osv. Jeg hadde nok strøket som forlover selv med dine forventninger.

Anonymkode: c0e11...2cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 11.44):

Alt dette er jo nokså sære forventninger å ha, så det er ikke rart hun ble forundret. Spesielt når du blir sur fordi du må si det høyt og hun ikke bare leste tankene dine, jeg skjønner godt hun blei lei tidlig på kvelden hvis du ble irritert på henne for alt mulig rart. 

Veldig merkelig å bli irritert fordi du måtte be om hjelp, hun er jo ikke tankeleser?

Har du kanskje sett litt for mange amerikanske bryllupsgreier og laget deg en slags oppskrift? Uten å skjønne at dette bare fantes i ditt hode? 

Anonymkode: 59b23...4e4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 12.11):

Hmm. Forloveren skal jo legge til rette for akkurat det. Mannen hennes var også svært påtrengende,han klarte ikke snakke med gjestene og hang på henne hele tiden. Han taklet dårlig at hun skulle være med på bildene og ikke han,han sto rett på innsiden av døren når vi kom og ble med på avkomsten.

Anonymkode: 8d806...8f5

Hva er avkomsten? Mener du ankomsten? Ble med på ankomsten? Er ikke poenget at gjestene er med på ankomsten? Jeg skjønner ingenting. 

Anonymkode: 59b23...4e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 11.50):

Fortalte du henne hva du forventet av henne før bryllupet da? Jeg hadde heller ikke skjønt at jeg skulle sove sammen med bruden natten før (er det vanlig??). At du trenger hjelp til å holde kjolen hadde jeg heller ikke forstått ut av meg selv. 

Anonymkode: e91ee...b16

Enig i dette.

Har vært forlover 2 ganger og har aldri sovet sammen med bruden??

Holde kjolen? Man ber om hjelp, forloveren vet vel ikke hvordan du vil ha kjolen anrettet på bilder?

Anonymkode: 1b230...bd5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg hadde også blitt overrasket om jeg skulle sove sammen med min venninne kvelden før hun skulle gifte seg. En annen ting er at du måtte jo fortelle henne hva du forventet / ønsket.

Til sist må jeg si at dette må du bare komme over. Virkelig. Er dette noe å bruke tid å tenke på?

Anonymkode: a4b59...992

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Nutz skrev (På 23.3.2021 den 12.14):

Så du er misfornøyd med mannen også?

Det er virkelig ikke en forlovers jobb å fortelle brudgommen hvordan han skal oppføre seg i sitt eget bryllup.

🤣🤣🤣

Hvordan klarte du å tolke det til å være brudgommen her? Morsomt ble det!

Anonymkode: 1b230...bd5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte bolig på 90-tallet. Jeg hadde sikkert hatt to millioner mer i egenkapital hvis jeg hadde gjort det.

Anonymkode: 6c875...34d

• Liker 2
Skrevet

Håper virkelig jeg klarer å gå gjennom livet uten å bli spurt om å være forlover.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2021 den 11.44):

Ja,ja...  Har man ingen reelle plager og problemer, så får man gjøre mye ut av ingenting 😄 

Anonymkode: 7279f...33f

Gjest Fnuggolina
Skrevet

Hehe....dette må da være trolletråd? :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...