AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Noen erfaringer? Evnt noe annet som kan hjelpe? Anonymkode: 4f2b8...9cd
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Skrevet 23. mars 2021 Det hjalp iallefall meg. Har hatt mye plager i forbindelse med mensen tidligere, da jeg er sterkt plaget av endometriose. Etter at jeg fikk satt inn hormonspiral for 9 år siden, merker jeg ikke noe til mensen i det heletatt. Ingen pms, smerter eller blødninger. Anbefaler deg å prøve, men det er jo ikke sikkert at alle har samme gode erfaring som meg. Anonymkode: 8d111...bc3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Kan slå begge veier. Har hørt om de som får kraftige pms i form av større humørsvingninger, ustabilt stemningsleie osv. Selv fikk jeg kraftigere og svært uregelmessige blødninger de første 3 månedene, men ingen smerter. Nå 6 mnd senere er blødningene mindre og ingen smerter før eller etter blødningene. Bare lette murringer. Jeg opplever derimot svært mange andre kjipe bivirkninger av hormonspiralen og vurderer å bestille time for å ta den ut. 1800 kr rett i vasken:( Kjenner derimot mange uten særlig bivirkninger, så det trenger ikke være slik. Da hadde vel denne prevensjonsmetoden neppe vært såpass populær som den er. Men vil råde deg til å lese om mulige bivirkninger på nett først. Jeg var ihvertfall ikke forberedt på de bivirkningene jeg fikk. Gynekologen min informerte meg bare om at der var svært lite bivirkninger. Anonymkode: e5a98...b24
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 Det hjalp meg. Blødningene forsvant og med det også smertene. Anonymkode: f6149...030
AnonymBruker Skrevet 8. april 2021 #7 Skrevet 8. april 2021 Ble værre + 0 sexlyst. Anonymkode: 6d4b9...329
AnonymBruker Skrevet 20. april 2021 #8 Skrevet 20. april 2021 Noe annet som kan hjelpe da? P-stav? P-piller? Anonymkode: 4f2b8...9cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå