Gå til innhold

Av og på kvalm i en uke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kvalmebølger av og på hver dag i en uke nå. Noen som har noe erfaring med dette og som vet hva det kan være? Føler meg ikke dårlig ellers 🤷‍♀️ skal til legen hvis det fortsetter men ser ann litt til. 

Har også tatt gravidtest og den er negativ 

Anonymkode: 7e77c...a0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slet med langvarig kvalme i høst. Varte i flere måneder, men det gikk over tilslutt. Kan være stress, angst, matintoleranse osv. Kvalme i seg selv er kun et symptom og ikke en sykdom, så hadde definitivt gått til legen. Er slitsomt å være så kvalm hele tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også vært sånn en uke nå, kanskje noe som går?

Anonymkode: 3d6e1...f29

AnonymBruker
Skrevet
Sprinkle skrev (23 timer siden):

Jeg slet med langvarig kvalme i høst. Varte i flere måneder, men det gikk over tilslutt. Kan være stress, angst, matintoleranse osv. Kvalme i seg selv er kun et symptom og ikke en sykdom, så hadde definitivt gått til legen. Er slitsomt å være så kvalm hele tiden. 

Ugh det var lenge! Ja har bestilt time nå så får håpe de finner ut av det ☺️

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det kan godt hende! Utrolig ubehagelig. Har du også vondt i hodet? 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ja, det kan være noe som går, meeen jeg tror egentlig ikke det. Omgangssyken kommer som regel fra sverige, leste jeg, og grensene har jo vært mer eller mindre stengt sett bort i fra de som bor ved grensa og får arbeide i Norge. Likevel har det vært så å si 0 skriverier i media om omgangssyke osv, så jeg tror denne raten er svært liten i år.

AnonymBruker
Skrevet
Sprinkle skrev (59 minutter siden):

Ja, det kan være noe som går, meeen jeg tror egentlig ikke det. Omgangssyken kommer som regel fra sverige, leste jeg, og grensene har jo vært mer eller mindre stengt sett bort i fra de som bor ved grensa og får arbeide i Norge. Likevel har det vært så å si 0 skriverier i media om omgangssyke osv, så jeg tror denne raten er svært liten i år.

Omgangssyke fra Sverige? 🙈😂 Da har du nok lest feil? 

Anonymkode: c96a0...cf0

AnonymBruker
Skrevet
Sprinkle skrev (På 24.3.2021 den 1.38):

Ikke godt å si hva det er altså 😅 fortsatt kvalm, så har fått legetime på mandag heldigvis 😁 lurer veldig på hva det kan være, aldri vært sånn med mindre jeg er gravid og jeg har heldigvis testa negativt 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...