Gå til innhold

Er redd for å bli for glad igjen...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 25. Jeg har gått gjennom 2 ganske bråe dødsfall. Begge på ganske kort tid. et var 3 måneder i mellom hvor sistemann døde i desember. 

Jeg er mye ute å går tur og da hører jeg på podcast og ler så mye at jeg knekker. Da jeg tar meg selv i det og har ledd lenge, så får jeg en trang til å høre på triste låter bare for å lande litt igjen. Slik at jeg ikke skal komme i så sjokk som jeg gjorde da bestemor døde. Jeg forbereder meg liksom på at noe skal skje igjen selvom ingenting tyder på at noe skal skje. Likevell så forbereder jeg meg. Etter å hatt det skikkelig bra en stund, så må jeg liksom ødelegge det og lande litt igjen med å høre på deprimerende musikk. 

Hva er det dette kommer av? Kan det være en slags traume etter at jeg plutselig mistet 2 stk i dødsfall? Det å være glad for lenge skremmer meg plutselig. 

Anonymkode: a6e48...6ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Der hvor jeg kommer fra sier folk «Ikke le for mye ellers kommer du til å gråte», og folk blir redde for å være for glade, spesielt lenge. Det er veldig dumt. 

Anonymkode: ee6d6...542

AnonymBruker
Skrevet

Du må jo bare nyte gode dager og godt humør, og ikke ha dårlig samvittighet for det. Livet går opp og ned, nyt det som nytes kan 😊

Anonymkode: 565bc...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...