Marimba Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Nå skal jeg skrive dette to ganger for å illustrere poenget. Jeg har blitt avhengig av SwiftKey når jeg skriver på mobil. Elsker at denne kan spå Hvaler jeg skriver, og at dere er mindre trylling for meg. Men om det siste har det dukket opp et problem. Selv om jeg er nøye med å trykke på riktig ord, er det feilen ord som dukker opp i tekstvinduet. Og siden jeg kun dersom på tastaturet når jeg skrivet, ender teksten min opp med å være nærmest uforståelig. Er det noe virusgreier sin opplever det samme, og vet hvis jeg kan gjøre for å fikse det? Har prøvd å slette og reinstallere, men feilene kommer fortsatt. Finnes det kanskje en annen bedre app jeg burde bytte til? Jeg har blitt avhengig av SwiftKey når jeg skriver på mobil. Elsker at denne kan spå hva jeg skriver, og at det er mindre trykking for meg. Men i det siste har det dukket opp et problem. Selv om jeg er nøye med å trykke på riktig ord, er det feil ord som dukker opp i tekstvinduet. Og siden jeg kun ser på tastaturet når jeg skriver, ender teksten min opp med å være nærmest uforståelig. Er det noen som opplever det samme, og vet hva jeg kan gjøre for å fikse det? Har prøvd å slette og reinstallere, men feilene kommer fortsatt. Finnes det kanskje en annen bedre app jeg burde bytte til? I det andre testeksempelet har jeg gått over og rettet i etterkant. Utrolig slitsomt!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Jeg har det på akkurat på samme måten med min Samsung galaxy 10E, og det er ekstremt irriterende. Må gå over det jeg skriver og korrigere og taste inn en og en bokstav, fordi telefonen kommer opp med så mange ulogiske ord som ikke er det jeg skal ha😒 Feks; jeg taster inn bokstavene til ordet "kåpe" men får ordet "lære" istedenfor🙄 Forstår ikke hva telefonen holder på med, bare et j**** rot. På min forrige telefon som var en Huawei, hadde jeg ikke dette problemet. Anonymkode: 49924...bfc
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Har dessverre ingen råd til deg, men skriver under på at dette er et problem. Swiftkey hos meg har også vært helt idiot en god stund. Problemet kom sikkert med en oppdatering som gjorde mer skade enn nytte. Jeg har testet litt andre tastaturer men ikke funnet noen som er bedre heller. 😕 Anonymkode: 0fc3b...60f
Marimba Skrevet 22. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2021 Det er så irriterende! Nå har jeg avinstallert hele dritten og lastet ned gboard istedenfor. Ser foreløpig ut som ordene jeg trykker på er de samme som dukker opp, men den er ikke like god på prediksjoner enda. Kanskje det blir bedre når jeg har brukt den litt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå