AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Føler jeg har blitt avhengig av å operere meg, fordi jeg elsker å være i narkose og etter narkose blir jeg sprøyter fult av smertestillende og beroligende midler. Sterke piller som får meg til å slappe av og føle meg elsket. Har operert meg 3 ganger nå, og føler for å planlegge en annen operasjon kun for å få oppleve alt dette igjen. Jeg går forresten ikke på noe medikamenter, ruser meg ikke og drikker ikke. Det er derfor jeg blir litt sjokkert over meg selv, at jeg elsker rusen før og etter operasjonen så mye at jeg vil gå gjennom det igjen, selv om jeg ikke bruker noe som helst sånn ellers. Jeg er forresten j24 år, og sliter litt angst. All angsten min forsvinner under operasjoner, jeg føler meg som et helt annet menneske, føler meg oppegående, lykkelig, har ingen hemninger og føler meg USTOPPELIG! Ingen sosial angst heller. Anonymkode: fd2b4...58b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Det høres veldig spesielt ut. Hvilke operasjoner er det snakk om? Anonymkode: bf77d...976 1
Gjest Smeltemann Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Det kunne nesten vært troverdig, men de opererer ikke noen uten at noen trenger det.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 3 minutter siden, Smeltemann said: Det kunne nesten vært troverdig, men de opererer ikke noen uten at noen trenger det. Du har aldri hørt om kosmetiske operasjoner? Som man betaler for selv? Ikke at jeg tror dette er en reell tråd, men likevel. Anonymkode: 4df67...5f1 5
Gjest Smeltemann Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har aldri hørt om kosmetiske operasjoner? Som man betaler for selv? Ikke at jeg tror dette er en reell tråd, men likevel. Anonymkode: 4df67...5f1 Har hørt om det bevares. Men syntes det er ting som ikke stemmer her.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 Jeg maser meg til narkose for alle undersøkelser jeg må ha som man kan få narkose for. Elsker følelsen av å sovne og våkne igjen. Anonymkode: b7ad2...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #7 Skrevet 22. mars 2021 Jo, dette kan jeg tro. Jeg har vært i narkose 2 ganger - og for en avslappende søvn! Blir ikke dårlig av narkose heller. Forstår godt at folk kan bli avhengig av denslags medikament. Anonymkode: 820ac...93b
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 Oj! Jeg er stikk motsatt. Jeg hater narkose, hater å ikke ha kontroll jeg liker heller ikke medisinene i etterkant ..0 jeg skal gjennom 2 plastiske operasjoner i år og jeg gruer meg ikke til selve operasjonen men narkosen. Men jeg har så store komplekser at jeg må bare bite tennene sammen. Anonymkode: e428f...1d4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 Jeg gjennomgikk en operasjon under sedasjon og syntes det var veldig ekkelt. Anonymkode: 5a0f3...4d2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #10 Skrevet 22. mars 2021 Jeg husker siste operasjonen jeg hadde og fikk narkose, var fint å våkne til en grusom smerte i magen for de fjernet ene eggstokken. Kom da ei og gav meg en sprøyte men ingen forskjell, fikk ny sprøyte men neida. så fikk jeg den tredje sprøyten i rumpeskinken, da forsvant all smerten og jeg sovnet igjen heldigvis. Våknet litt senere og mindre smerte, men fikk oxynorm og den hjalp godt syns jeg på smerten. Ble jo og susen i hodet av den. fikk den i 2 dager så paralgin forte da jeg fikk reise hjem. Farlig opplegg det du TS driver med. Du er jo blitt helt hektet på dette. Er ikke rart det fins rusavhengige når en leser hva du skriver. Dette bør du søke hjelp for. Anonymkode: 0dd56...cd7
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #11 Skrevet 23. mars 2021 Du må stoppe med dette med en gang og kanskje du bør be om hjelp. Det er lett å gå fra dette til opiatavhengighet. Anonymkode: 9fc3b...6b9
Purple_Pixiedust Skrevet 23. mars 2021 #12 Skrevet 23. mars 2021 Jeg har ikke noe i mot operasjoner selv, men prøver å unngå det som skjer i forkant. Fordi det ødelegger kroppen i etterkant.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #13 Skrevet 23. mars 2021 Dette høres psykt ut. Vil råde deg til å få profesjonell hjelp. Anonymkode: 0add7...134
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå