Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner at begeret renner litt over når jeg leser kommentarfeltet inne på TV2s facebooksider. Folk mener det er ufortjent på grunn av Kurts erfaring.

Man vil aldri kunne finne fire forskjellige par med samme utgangspunkt. Hele poenget er jo at alle parene skal være forskjellige. Noen er søsken, andre er venner også videre. Det er jo det som skaper underholdningsverdi. Skulle man hatt 4 par med samme utgangspunkt måtte man nok hatt fire unge kjærestepar. Det hadde ingen orket å se på tror jeg. 

Uansett hvordan man snur og vender på det, så er seieren fortjent. Og det hadde vært like fortjent om det var Anna og Jone som vant. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når Finn sier Kurt og Veronica og er på vei bort for å gi dem hammer ser man at Anna og ene søsteren som står helt ytterst på siden ikke klapper i det hele tatt. For noen bedritne mennesker! helt ærlig! Og helt sjuuuukt lavmål å gå ut å kritisere kurt nå og være dritt sure. Stakkars Veronica 

Anonymkode: 027ec...981

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis kurt var så eksepsjonelt erfaren og sååå mye dyktigere enn alle andre så synes jeg det er rart at AJ vant 4 av 5 innerom.
han var uten tvil dyktig, men det var ikke urettferdighet her. 
veldig fortjent seier!

Anonymkode: 20346...d97

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (4 minutter siden):

Jeg kjenner at begeret renner litt over når jeg leser kommentarfeltet inne på TV2s facebooksider. Folk mener det er ufortjent på grunn av Kurts erfaring.

Man vil aldri kunne finne fire forskjellige par med samme utgangspunkt. Hele poenget er jo at alle parene skal være forskjellige. Noen er søsken, andre er venner også videre. Det er jo det som skaper underholdningsverdi. Skulle man hatt 4 par med samme utgangspunkt måtte man nok hatt fire unge kjærestepar. Det hadde ingen orket å se på tror jeg. 

Uansett hvordan man snur og vender på det, så er seieren fortjent. Og det hadde vært like fortjent om det var Anna og Jone som vant. 

Om det er noe trøst: kommentarfeltet på TV2s Facebooksider ville nok eksplodert uansett hvem som vant og ikke vant 😜
Facebook fungerer jo som et møkkerhull på tvers av samfunnet så 😄 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, "fasade"-paret vant.  Er noe der som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på, men er sikkert fortjent når de først har klart å bli castet. Problemet er at det er så altfor lett å holde skjult at man egentlig er dritgod, noe som det virker helt opplagt at "lært det på youtube"-Knut gjorde. 

Endret av BrukonymAner
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer det fra at Kurt har løyet til castingen? Virker som det er et rykte på nett

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde Finn skulle gi hammeren sin til AJ. Fikk så vondt av de 😢 

Endret av Irja
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Så velfortjent seier til en flott familie og to dyktige deltagere ^_^ 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Kurt og Anna hadde erfaring fra tidligere med hobbyoppussing. Det er ikke forbudt å ha generell erfaring.

Kurt og Veronica har også forberedt seg veldig godt fra de ble valgt til å være med i Sommerhytta og frem til starten. Det hadde jeg også gjort! Lært meg mest mulig på den tiden jeg hadde til rådighet, det er tross alt snakk om en premie til over 3 millioner kroner! 

Jeg tror Kurt har hatt god nytte av erfaringen som bokbinder, hvor han er vant til å være svært nøye og gjøre jobben grundig. Det vises på finishen! 

Gratulerer så mye til vinnerne! 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til Kurt og Veronica med velfortjent seier! 

Jeg heiet på Anna og Jone, og det er så leit at de ikke vant den fantastisk flotte hytta. Det var så utrolig jevnt mellom de to parene, men bare ett par kunne ta seieren, dessverre. Jeg håper Kurt og Veronica og familien deres får masse glede av hytta. 

I år var dømmingen gjennom sesongen langt mer rettferdig enn tidligere år. Det var deilig å se! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (Akkurat nå):

Hvor kommer det fra at Kurt har løyet til castingen? Virker som det er et rykte på nett

Det er bare andre deltagere som (forståelig nok) er gretne for at de ikke vant. Kurt og Veronica fortjente hver eneste hammer, og seieren :) 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

Om det er noe trøst: kommentarfeltet på TV2s Facebooksider ville nok eksplodert uansett hvem som vant og ikke vant 😜
Facebook fungerer jo som et møkkerhull på tvers av samfunnet så 😄 

Ja, godt poeng😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (1 minutt siden):

Hvor kommer det fra at Kurt har løyet til castingen? Virker som det er et rykte på nett

Bare tull fra folk som har lagt Kurt og Veronica for hat. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet var verken Kurt og Veronica eller Anna og Jone. Problemet var de andre parene som rett og slett var helt på bærtur. Hvordan kan det ha vært urettferdig når Anna og Jone faktisk tok flest «skikkelige» hammere? Kurt og Veronica vant to «tullehammere» denne uken. Jone jobber jo faktisk på Maxbo og Anna hadde mye erfaring (det så man allerede første uken). Hvis det var urettferdig at Kurt var med synes jeg ikke Anna og Jone heller burde fått vært med. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (7 minutter siden):

Jeg kjenner at begeret renner litt over når jeg leser kommentarfeltet inne på TV2s facebooksider. Folk mener det er ufortjent på grunn av Kurts erfaring.

Man vil aldri kunne finne fire forskjellige par med samme utgangspunkt. Hele poenget er jo at alle parene skal være forskjellige. Noen er søsken, andre er venner også videre. Det er jo det som skaper underholdningsverdi. Skulle man hatt 4 par med samme utgangspunkt måtte man nok hatt fire unge kjærestepar. Det hadde ingen orket å se på tror jeg. 

Uansett hvordan man snur og vender på det, så er seieren fortjent. Og det hadde vært like fortjent om det var Anna og Jone som vant. 

De to hadde jo fått en plass i konkurransen og det var ikke deres feil at de andre parene ikke hadde tilsvarende grunnlag, så de kan ikke akkurat lastes for at de vant.

Men det var jo helt obvious omtrent fra første uke hvem som nesten garantert kom til å vinne, all kudos til at de andre parene var sporty og faktisk la så mye innsats i det, det hadde jeg aldri orket å gjennomføre når sjansen til å vinne var reell null.

Så innspillingen burde basically bare blitt stanset helt tidlig og ny casting gjort

Anonymkode: 80e3c...442

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kath H. skrev (Akkurat nå):

Det er bare andre deltagere som (forståelig nok) er gretne for at de ikke vant. Kurt og Veronica fortjente hver eneste hammer, og seieren :) 

Ja, det var tt, som mente han brukte faguttrykk og de hadde klaget til produksjonen på dette. Samtidig så var det jo ingen som klaget på Mikkel og C som var langt mer erfarne enn K. Anna var jo ganske erfaren også, og det var jo bare to par her som konkurrerte, så det kjennes mer som bitterhet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melis87 skrev (1 minutt siden):

Bare tull fra folk som har lagt Kurt og Veronica for hat. 

Ja, men jeg ser en bruker i denne tråden hele tiden fremhever at hvis det stemmer at Kurt har løyet, og det har jo aldri fremkommet ble annet sted enn her og i reality tv under lupen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elhaym skrev (Akkurat nå):

Ja, det var tt, som mente han brukte faguttrykk og de hadde klaget til produksjonen på dette. Samtidig så var det jo ingen som klaget på Mikkel og C som var langt mer erfarne enn K. Anna var jo ganske erfaren også, og det var jo bare to par her som konkurrerte, så det kjennes mer som bitterhet.

Jeg skjønner jo de er skuffet, det ville jeg også blitt. Men det er litt sånn smålig å mase i media om at andre er flinkere når de kunne forberedt seg de også..

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Far og sønn i fjor var jo like god med verktøyene som Kurt, så jeg skjønner ikke hvordan man kan mene at Kurt har løyet? Samtlige av parene har god tid på å forberede seg til dette. Dersom jeg skulle deltatt, så hadde jeg definitivt øvd på forhånd. Tatt et kurs hos svigerbror som er snekker, laget klar moodboards, lagt en plan for farger og stil, øvd med på å lage det lille huset som de skal gjøre hele to ganger i serien. Dette er fritt frem for ALLE å gjøre, så all ære til de som faktisk forberedte seg.

Anonymkode: 87f23...d39

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kath H. skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner jo de er skuffet, det ville jeg også blitt. Men det er litt sånn smålig å mase i media om at andre er flinkere når de kunne forberedt seg de også..

Er visst bare å se ting på youtube så blir du dritgod.🤣 

Endret av BrukonymAner
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...