Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Basert på intervjuer i etterkant er det ganske åpenbart at far og datter vinner hytta. De er de eneste som har fortalt om at de har gjort oppussing også privat i ettertid, i motsetning til de andre parene. Om de vant, har de positive assosiasjoner til oppussing samt mer midler til å pusse opp. De tre andre parene framstod som drittei av oppussing og har ikke gjort noe mer av det etter konkurransen.

Anonymkode: ee4a9...e2f

Leste et intervju med A&J i lokalavisen, hvor de sa at de også hadde gjort ting på hjemmebane etter denne konkurransen, så nei det er ikke åpenbart enda. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og jeg håper mye heller at A&J vinner enn K&V!

Anonymkode: 5d736...605

De kan ta den bedritne tonen dem i mellom og komme seg hjem! KNUT OG VERONICA fortjener å vinne!!! :) 

Anonymkode: 027ec...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De kan ta den bedritne tonen dem i mellom og komme seg hjem! KNUT OG VERONICA fortjener å vinne!!! :) 

KURT**** 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det gulvet til A og J var dritfint.

Heier på de denne uka 😊.

Ja V og K er flinkere til å snekre,  men liker ikke stilen. 

Gips og mokka og masse bling. Føler det ikke er hytte i det hele tatt. Og veldig rart å dele opp den lille gangen. Ville heller lagd en halvvegg med skap løsning/bak.

når det gjelder fortjene å vinne synes jeg alle parene jobber på og fortjener det.

Anonymkode: 9f3c4...a75

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sprinkle skrev (1 time siden):

Leste et intervju med A&J i lokalavisen, hvor de sa at de også hadde gjort ting på hjemmebane etter denne konkurransen, så nei det er ikke åpenbart enda. 

Jo. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Håper så inderlig at K&J står igjen som vinnere til slutt! Og ikke A&J FAEN eller! 

Språkbruk

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Ctrl skrev (4 timer siden):

I all verden... Hva var det slags respons? Nå tror jeg du har overtenkt det jeg skrev noe voldsomt. 

Du skrev ikke at du syntes det hadde vært gøy om søstrene og meglerne seilet opp som vinnere. Du skrev at du unnet seieren til søstrene denne uken og meglerne neste uke. Dér lå poenget ditt, som jeg sa imot på en saklig og fin måte. Og joda, hadde sikkert vært gøy om søstrene tok en hammer snart, men det er tidlig å unne noen seier før at ukesprosjektene er ferdig. 

Men jeg ser at du har byttet poeng fra å unne til å synes at det hadde vært gøy om de vant. Det blir noe annet. Og den er forsåvidt grei.

Så vi slår en strek der. 

Ingen har byttet noe som helst poeng. Det er du som overtolker. Ærlig talt. Slutt å tillegg andre meninger og dra ting ut av proposjoner. Å unne de å vinne en gullhammer en uke er da ikke det samme som å mene at de skal vinne uansett. Skjerp deg, ærlig talt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg heier på K&V, men jeg tror ikke de vinner. Tror det blir A&J

Anonymkode: 7f3b2...adc

Tror nok A&J kan få hyttenaboenes hammer i finaleuken. Det deles jo ut mange hammere da, så de ligger absolutt godt an.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje, men det er jo egentlig ikke veldig vanskelig. Mannen og jeg er ekstremt lite handy og har aldri pusset opp noe som helst, men vi har tapetsert mange vegger uten problemer. Ikke sikkert de vet det da, og tror det er vanskelig.

Anonymkode: bbd2f...f6b

Det er vel fordi de først må sette opp gipsvegger som er veldig tidkrevende og vanskelig. Tror de styrer unna det for å slippe det merarbeidet. Far og datter kunne jo prøvd seg på det, som har fått så dressen på gips allerede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er vel fordi de først må sette opp gipsvegger som er veldig tidkrevende og vanskelig. Tror de styrer unna det for å slippe det merarbeidet. Far og datter kunne jo prøvd seg på det, som har fått så dressen på gips allerede. 

Man må ikke ha gipsvegger om man skal tapetsere, andre typer plater fungerer godt.

Men man må henge igjen på 80-tallet om tapet skal være et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ingen har byttet noe som helst poeng. Det er du som overtolker. Ærlig talt. Slutt å tillegg andre meninger og dra ting ut av proposjoner. Å unne de å vinne en gullhammer en uke er da ikke det samme som å mene at de skal vinne uansett. Skjerp deg, ærlig talt. 

Du hadde allerede svart på det innlegget. :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
PetterKanin skrev (13 minutter siden):

Man må ikke ha gipsvegger om man skal tapetsere, andre typer plater fungerer godt.

Men man må henge igjen på 80-tallet om tapet skal være et alternativ.

Haha, må man vel ikke? Tapet kan da være kjempefint! Har du sett Eventyrlig oppussing? 

Anonymkode: bbd2f...f6b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mandagens episode

Vis skjult innhold

Har vedlagt tegninger på det som tilsvarer Sommerhytta for å fundere mer hba alle lagene har tenkt. Jeg ville gjerne ha stengt av den delen til høyre med dør, men ikke mot kjøkkenet, til nød med glassdører. Spent i morgen på hva KV har valgt.

Jeg synes ikke trappen er noe fin, så spent på hva alle gjør med den.

573A854C-6EBE-4250-BB0D-C3956D8E7935.jpeg

Anonymkode: 17c6e...9da

Hva er den rare kroken bak badet? Bod?

Anonymkode: a6a37...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Rare kroken bak badet? Er det dusjen på badet du tenker på? 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle spole litt raskt gjennom mandagens episode når jeg kom på at KV har hengt opp hammerne der de nå skal lage gangen. Hvor skal de nå ha gullhammerne???

Kroken bak badet er der vinduet i gangen er....

Anonymkode: 17c6e...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes Kurt er litt for flink til dette og datteren har en smak jeg ikke liker. Synes Anna og Jone har vært best hele tiden. 

Anonymkode: a38b3...d5e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

så så, slappe litt av...det er jo tross alt bare et tv program vi snakker om her og ingenting er avgjort enda.😋

Anonymkode: d9969...53a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo gangen, det de pusser opp nå. 

Anonymkode: 152a5...efb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg synes Kurt er litt for flink til dette og datteren har en smak jeg ikke liker. Synes Anna og Jone har vært best hele tiden. 

Anonymkode: a38b3...d5e

Men da fant du jo noe å trekke for hos Kurt og datteren da? Alle par har vel et eller annet med seg som enkelte ikke liker. Anna og Jone var jo ikke helt uerfarne til å begynne med de heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

så så, slappe litt av...det er jo tross alt bare et tv program vi snakker om her og ingenting er avgjort enda.😋

Anonymkode: d9969...53a

Det er avgjort for lengst at A&J ikke vinner og K&V har flest hammere 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...