AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1201 Del Skrevet 24. mai 2021 Ctrl skrev (2 timer siden): Jeg unner ingen gullhammere basert på trynefaktor eller resultattavla. Jeg unner det paret med best ukesprosjekt hver uke å vinne gullhamre 🙄🙄 Anonymkode: 5f3b0...d56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. mai 2021 #1202 Del Skrevet 24. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det var da voldsomt. Har da virkelig ikke sagt noe annet. Nå trekker du konklusjoner her og er greit ufin. Fint om du kan holde deg saklig. Poenget mitt er at det blir veldig kjedelig om det kun er to par som har en sjanse i finalen. Har ikke sagt et ord om at ikke det beste paret skal vinne uka. Derfor hadde det vært gøy om søstrene seiler opp, eller at meglerne gjør det. Fint om du ikke tillegger meg meninger jeg ikke har forkynt. Anonymkode: 5f3b0...d56 I all verden... Hva var det slags respons? Nå tror jeg du har overtenkt det jeg skrev noe voldsomt. Du skrev ikke at du syntes det hadde vært gøy om søstrene og meglerne seilet opp som vinnere. Du skrev at du unnet seieren til søstrene denne uken og meglerne neste uke. Dér lå poenget ditt, som jeg sa imot på en saklig og fin måte. Og joda, hadde sikkert vært gøy om søstrene tok en hammer snart, men det er tidlig å unne noen seier før at ukesprosjektene er ferdig. Men jeg ser at du har byttet poeng fra å unne til å synes at det hadde vært gøy om de vant. Det blir noe annet. Og den er forsåvidt grei. Så vi slår en strek der. Endret 24. mai 2021 av Ctrl 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1203 Del Skrevet 24. mai 2021 Basert på intervjuer i etterkant er det ganske åpenbart at far og datter vinner hytta. De er de eneste som har fortalt om at de har gjort oppussing også privat i ettertid, i motsetning til de andre parene. Om de vant, har de positive assosiasjoner til oppussing samt mer midler til å pusse opp. De tre andre parene framstod som drittei av oppussing og har ikke gjort noe mer av det etter konkurransen. Anonymkode: ee4a9...e2f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1204 Del Skrevet 24. mai 2021 Ctrl skrev (2 timer siden): Dagens episode: Skjul innhold Det var vanskelig å skjønne K&Vs plan denne uken. Jeg sliter med å forstå hvordan de skal klare å få et rom i rommet, samtidig som de bevarer en romslig og lys gang. Jeg mener de også skyter seg i foten når de igjen går for gips. Det er en "fjellhytte", ikke et hus, og burde ha mer levende materialer kontra stive og sterile vegger. Mener jeg. K&V kommer sikkert til å vinne hytta, og er soleklart best, men det virker tidvis overdrevent og spesielt. Men det er vel ikke tvil om at når alt kommer til alt så blir det sikkert bra denne uken også. A&J la et panel med en fantastisk fin hyttefarge på kjøkkenet. Og med tanke på hva K&V valgte denne uken, så seiler A&J opp som mine favoritter denne uken hvis de kjører det samme i gangen. Og det gjorde de, ifølge teaseren om morgendagen. Så også ut som om at de hadde kjørt en litt spesiell flis. Det så interessant ut, og nok midt i smørøyet for Aina. Også utrolig deilig at det ble vist noen klipp i starten i dag om at de både hadde det trivelig sammen og "småflørtet" litt. Tvillingene prøver noe nytt. Vannrette panel istedenfor stående, og en helt ny farge kontra kjøkkenet. Risikabelt, men samtidig litt artig at de forsøker. Kan bli bra og kan bli kræsj. Utgangspunktet mitt er at det blir kræsj, men jeg lar meg lett motbevise hvis det faktisk blir bra. A&C sa at de skal igjen bruke sin tunge mørkegrønne maling. Jeg har ikke noe tro på at det blir særlig bra gjennom hele hytta. Jeg tenker at hadde de valgt en lysere beis, omså grønn, så kunne totalproduktet blitt mye bedre. Men men, vi får se. Denne barnehagemusikken som er i bakgrunnen sånn omtrent hele tiden irriterer meg noe inni granskauen! Må så si noen ord om Lars. For en fantastisk type. Godt humør, saklig og respektfull både i kommentarer og tilbakemeldinger. Ja selv negative tilbakemeldinger. Utrolig behagelig mann i programmet! Gi den mannen en skikkelig TV-fremtid, også etter Sommerhytta! J Spoiler Jeg tror kanskje far og datters planer denne uka er i overkant ambisiøse, men kan være resultatet blir bra. Det blir spennende å se. Tror A&J er favorittene denne uka. Liker flisene de har valgt ut. Får de til interiør osv, så kan det blir veldig bra. Litt skuffa over at meglerne vil ha så mørk farge i gangen. Skulle ønske de kunne være litt mer vågale, prøve seg litt frem. Håper vi ser at de får det skikkelig til denne uka, med snekring, maling og interiør. Søstrene, de eneste uten hammer. Skal mye til for de å hente inn igjen ledelsen nå. Unner de å få det skikkelig bra til denne uka, så de kan være med i kampen om hammeren. Det er dessverre de samme feilene som går igjen hver gang hos de, selvom de får til mye bra. Håper snekkerferdighetene, nøyaktigheten osv. er på topp denne uka. Og nei, jeg har ingen favoritter. Unner alle å vinne hytta til slutt, om det er sånn at det paret har flest gullhammere. Anonymkode: 5f3b0...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1205 Del Skrevet 24. mai 2021 Ctrl skrev (6 minutter siden): I all verden... Hva var det slags respons? Nå tror jeg du har overtenkt det jeg skrev noe voldsomt. Du skrev ikke at du syntes det hadde vært gøy om søstrene og meglerne seilet opp som vinnere. Du skrev at du unnet seieren til søstrene denne uken og meglerne neste uke. Dér lå poenget ditt, som jeg sa imot på en saklig og fin måte. Og joda, hadde sikkert vært gøy om søstrene tok en hammer snart, men det er tidlig å unne noen seier før at ukesprosjektene er ferdig. Jeg skrev at jeg unnet de å vinne en hammer. Og at meglerne klarte å karre seg til en hammer til. Det du gjør er å tillegge meg en mening jeg ikke har ytret. Fordi jeg sier det betyr ikke det at jeg unner de som har det beste resultatet i løpet av uka til å vinne. Jeg har ikke sagt at de skal få det åkke som. Såpass regner jeg med de fleste skjønner, selvom man unner folk å få det til. Det er en stor forskjell, som du tolker ut av proporsjoner. I fjor unnet jeg J og J å få det til slik at de kunne få sin første hammer også. Men, hver uke så rotet de det til, og hammeren gikk til de som hadde best resultat, noe det skal gjøre! Jeg har aldri sagt noe annet. Jeg har ikke unnet noen seier uansett, jeg unner de å få sin første hammer, men fordi de har gjort det bra. Snakk om å trekke egne konklusjoner. Fint om du ikke leser mer inn i et innlegg enn det som står der. Å unne noen noe er ikke sånn at man da tenker at de andre ikke skal vinne noe. Herlighet. Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1206 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Basert på intervjuer i etterkant er det ganske åpenbart at far og datter vinner hytta. De er de eneste som har fortalt om at de har gjort oppussing også privat i ettertid, i motsetning til de andre parene. Om de vant, har de positive assosiasjoner til oppussing samt mer midler til å pusse opp. De tre andre parene framstod som drittei av oppussing og har ikke gjort noe mer av det etter konkurransen. Anonymkode: ee4a9...e2f Jeg tror også det. At de vinner til slutt. Ettersom de har så overlegent med hammere nå. Om de ikke vinner denne uka, så er det fortsatt en hammer igjen i stue-uka, deretter 5 stk i finaleuka. De er gode på snekring, så tror nok de drar det i land. Det gjør det litt kjedelig å se på, når det er så klart hvem som vinner, men det er castingen til tv2 og ikke deltakerne sin feil. Kudos til de to parene som ligger så langt under og fortsatt ikke har trekt seg. Anonymkode: 5f3b0...d56 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 24. mai 2021 #1207 Del Skrevet 24. mai 2021 Ctrl skrev (13 minutter siden): I all verden... Hva var det slags respons? Nå tror jeg du har overtenkt det jeg skrev noe voldsomt. Du skrev ikke at du syntes det hadde vært gøy om søstrene og meglerne seilet opp som vinnere. Du skrev at du unnet seieren til søstrene denne uken og meglerne neste uke. Dér lå poenget ditt, som jeg sa imot på en saklig og fin måte. Og joda, hadde sikkert vært gøy om søstrene tok en hammer snart, men det er tidlig å unne noen seier før at ukesprosjektene er ferdig. Fordi man unner noen å få en gullhammer betyr ikke at man tenker at de skal vinne uansett. Jeg unner også de to parene som ligger under å vinne gullhammer. Allikevel er det de to andre parene som stort sett briljerer i ukeskonkurransene, og som da rettmessig vinner. Det handler ikke om å utnevne en vinner på starten av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1208 Del Skrevet 24. mai 2021 Synes A&J har valgt fine fliser til gangen, som vil løfte helhetsinntrykket mye! Ser ut til at de kjører på med beis i gangen også. Spent på det ferdige resultatet. Anonymkode: 5f3b0...d56 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1209 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg heier på K&V, men jeg tror ikke de vinner. Tror det blir A&J Anonymkode: 7f3b2...adc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1210 Del Skrevet 24. mai 2021 Når reklamepausene er det mest spennende og interessante i løpet av programmet, da har Tv2 feilet. Anonymkode: 3fa05...8c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1211 Del Skrevet 24. mai 2021 Håper så inderlig at K&J står igjen som vinnere til slutt! Og ikke A&J FAEN eller! Anonymkode: 027ec...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1212 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper så inderlig at K&J står igjen som vinnere til slutt! Og ikke A&J FAEN eller! Anonymkode: 027ec...981 K&V******* Anonymkode: 027ec...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1213 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jeg veldig enig i. Ikke sagt noe annet! Det var da voldsomt så folk blir opprørte her inne kun fordi man unner alle par å få en gullhammer. Det betyr ikke at de som er best en uke skal vinne. Herlighet. Kanskje søstrene endelig klarer å få det til denne uka, selvom det ser ut til at A&J er favorittene med tanke på klippene fra morgendagen episode. Det at man unner noen en hammer, betyr ikke at de skal få den åkke som. I fjor slet Jerry og Jeanette også, og da de endelig fikk en hammer til slutt, så var det dem vel unt. Jeg her ingen favorittpar, men konkurransen blir mer givende å se på om det ikke er avgjort hvem som vinner hytta flere uker i forveien. Anonymkode: 5f3b0...d56 Tror du tok det mer personlig enn jeg mente, var bare en kommentar Anonymkode: 7e490...f9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1214 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Håper så inderlig at K&J står igjen som vinnere til slutt! Og ikke A&J FAEN eller! Anonymkode: 027ec...981 Og jeg håper mye heller at A&J vinner enn K&V! Anonymkode: 5d736...605 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1215 Del Skrevet 24. mai 2021 Hvorfor er det ingen som velger tapet? A&J snakket om en vegg med farge, men droppet det. Tror det kunne blitt fint i gangen bak den benken de planlegger, litt som i Eventyrlig oppussing. Er det ingen som har brukt tapet i tidligere sesonger heller? Har bare sett de to siste. Anonymkode: bbd2f...f6b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1216 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg tror også flisene som Anna og Jone legger i gangen kan bli riktig fine på en fjellhytte! også la jeg merke til den utrolige øyenfargen til Veronica når hun satt i bilen med pappaen. Nydelig blåfarge med grønt i midten, veldig flotte! Anonymkode: 5ba07...1d0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1217 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er det ingen som velger tapet? A&J snakket om en vegg med farge, men droppet det. Tror det kunne blitt fint i gangen bak den benken de planlegger, litt som i Eventyrlig oppussing. Er det ingen som har brukt tapet i tidligere sesonger heller? Har bare sett de to siste. Anonymkode: bbd2f...f6b Jo tidligere far og datter brukte en nydelig tapet! Det var i sesongen der KK vant! Anonymkode: 7e490...f9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1218 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo tidligere far og datter brukte en nydelig tapet! Det var i sesongen der KK vant! Anonymkode: 7e490...f9c Takk for svar, tror jeg må se den sesongen. Tror det kunne gjort at de skilte seg veldig ut, og hadde passet fint med den beisede panel'en. Dessuten er det veldig fint og hjemmekoselig på hytter, synes jeg. Anonymkode: bbd2f...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 24. mai 2021 #1219 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor er det ingen som velger tapet? A&J snakket om en vegg med farge, men droppet det. Tror det kunne blitt fint i gangen bak den benken de planlegger, litt som i Eventyrlig oppussing. Er det ingen som har brukt tapet i tidligere sesonger heller? Har bare sett de to siste. Anonymkode: bbd2f...f6b Jeg antar, uten å vite, at de kanskje frykter at det vil være utrolig vanskelig å få det fint. Det er ikke bare bare å legge tapet, blir fort bulker ol. Er det jeg ser for meg er grunnen 😅 Mandag ep: Spoiler Ny uke, nye muligheter. Jeg håper at far og datter får litt tyn i slutten av uken om de virkelig fullfører slik det høres ut som de vil ha det, for jeg ser nok like mørkt på det som Lars 😅😂 Men det kan være det blir den aller beste løsningen og altså, men jeg har ikke troen på det. Håper Aina får sett massevis av puter hos A&J 😄 jeg er ikke en fan av pynteputer, men mange damer pleier å være det. Og klippingen får meg alltid til å lure. Nå sier jo de andre også at de kommer fort i gang, men klarte de virkelig å legge panel på alle vegger, legge fliser og beise paneler til i morgen når Aina kommer på besøk? Mens det K&V har fått til er å sette opp for å bygge en vegg. Tror det er noe muffins på gang 😅😂 Jeg og unner tvillingene en hammer denne uken. De står på, de ler, holder motet oppe. De mangler litt på finishen som de sier selv, men de står på. Og meglerene, ja så ut som at de shoppet og lagde mat i dagens episode. Fikk de i det hele tatt begynt 😅😂 Gleder meg til å se hvordan dette ender på slutten av uken 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1220 Del Skrevet 24. mai 2021 Ariana807 skrev (5 minutter siden): Jeg antar, uten å vite, at de kanskje frykter at det vil være utrolig vanskelig å få det fint. Det er ikke bare bare å legge tapet, blir fort bulker ol. Er det jeg ser for meg er grunnen 😅 Kanskje, men det er jo egentlig ikke veldig vanskelig. Mannen og jeg er ekstremt lite handy og har aldri pusset opp noe som helst, men vi har tapetsert mange vegger uten problemer. Ikke sikkert de vet det da, og tror det er vanskelig. Anonymkode: bbd2f...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå