AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #1181 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Syns det er rart folk kritiserer at Kurt gjør alt arbeidet og Veronika er håndtlanger. De jobber som et lag og gjør de tingene de er best på og som er mest effektivt. Da syns jeg det er mer merkelig at meglerne nærmest må stå å slå inn den samme spikeren. De gjør ingen ting selvstendig. Som regel er det Christine som gjør noe og Adrian som kikker på (og klager over hvor sliten han er). Hadde de fordelt arbeidet litt hadde det gått fortere og de kunne fått et bedre resultat. At de ikke kan noe er ingen unnskyldning. Etter 7 uker har man lært å kappe plank og slå inn en spiker. Nå står de begge to med målebåndet sammen og ler litt, før de begge går sammen for å sette opp et bord. Anonymkode: dc3bb...71e AMEN!! Beste og mest saklige kommentaren i hele denne tråden! Anonymkode: d9969...53a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 23. mai 2021 #1182 Del Skrevet 23. mai 2021 Vin_fruen skrev (På 22.5.2021 den 9.36): Kan jo være, men de er jo veldig oppi hverandre ...noen må klippe navlestrengen 🤪 Sant, blir ganske kjedelig tv av det der... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1183 Del Skrevet 24. mai 2021 Mandagens episode Spoiler Jeg er redd for at KVs valg denne uken ikke blir likt av dommerne, når selv Lars virket negativ til deres planer. Vi fikk også se veldig lite av hva de var i gang med innendørs (som vanlig får vi se lite...) Det som også er som vanlig er at far og datter deler seg opp, far jobber inne, og datter jobber ute..... Tror AJ blir favorisert denne uken siden klippet til slutt angående tirsdagens episode var Aina som kom inn og skrøt av dem...... Anonymkode: ac846...3a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 24. mai 2021 #1184 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mandagens episode Vis skjult innhold Jeg er redd for at KVs valg denne uken ikke blir likt av dommerne, når selv Lars virket negativ til deres planer. Vi fikk også se veldig lite av hva de var i gang med innendørs (som vanlig får vi se lite...) Det som også er som vanlig er at far og datter deler seg opp, far jobber inne, og datter jobber ute..... Tror AJ blir favorisert denne uken siden klippet til slutt angående tirsdagens episode var Aina som kom inn og skrøt av dem...... Anonymkode: ac846...3a6 Enig i alt sammen. Holder foreløpig en knapp på AJ denne uka. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1185 Del Skrevet 24. mai 2021 Deltagerne leser kommenterer i sosiale medier. Veronica sier: Sitat Jeg har fått med meg at folk tror det bare er Kurt som jobber, og at jeg bare «handler, vanner blomster og plasserer vaser». Jeg tror ikke hun har lest her for her har det vært lite kommentarer om plassering av vaser.... https://www.dagbladet.no/kjendis/tror-det-bare-er-kurt-som-jobber/73799306 Anonymkode: 17c6e...9da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1186 Del Skrevet 24. mai 2021 Hm...🙄 Spoiler Er det bare meg eller... i starten av dagen episode hadde Jone klippa seg kortere...men når de var å så på maling senere i episoden så hadde han ikke klippa seg 🤯 Anonymkode: 7e490...f9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1187 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mandagens episode Skjul innhold Jeg er redd for at KVs valg denne uken ikke blir likt av dommerne, når selv Lars virket negativ til deres planer. Vi fikk også se veldig lite av hva de var i gang med innendørs (som vanlig får vi se lite...) Det som også er som vanlig er at far og datter deler seg opp, far jobber inne, og datter jobber ute..... Tror AJ blir favorisert denne uken siden klippet til slutt angående tirsdagens episode var Aina som kom inn og skrøt av dem...... Anonymkode: ac846...3a6 Blomsterpotta skrev (3 timer siden): Enig i alt sammen. Holder foreløpig en knapp på AJ denne uka. Spoiler Enig! Synes hele bod konseptet var rart , altså blokkere vinduet. Kunne heller funnet ett stort langskap på finne eller laget ett langs veggen slik at de fikk masse lagring og lys. Anonymkode: 7e490...f9c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1188 Del Skrevet 24. mai 2021 En ting jeg virkelig savner i dette programmet er tegninger av hytta med hva de har tenkt. Ikke at jeg vil ha det i så stor grad som feks Superoppusserne som overdriver det før og etter reklamer, men bare EN gang litt hver episode. Forrige uke hadde det passet med tegningen for å vise hvor boden kom i terrenget. Spoiler Det gjelder spesielt denne uken, for meg var det vanskelig å se for meg hva KV tenkte, samt hvor stort alt er og hvor alt blir med hemstrappen, vi så jo hvordan søstrene drev med den trappen. Tilbake til bod, i dagens episode fikk vi plutselig se hvordan KV bod så ut fra den andre siden, vi fikk jo knapt se noe vidvinkel på hytta, langt mindre fra flere vinkler så ble overrasket når Veronica viste planene for hvordan veien bort til boden skulle være. Anonymkode: 17c6e...9da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. mai 2021 #1189 Del Skrevet 24. mai 2021 Dagens episode: Spoiler Det var vanskelig å skjønne K&Vs plan denne uken. Jeg sliter med å forstå hvordan de skal klare å få et rom i rommet, samtidig som de bevarer en romslig og lys gang. Jeg mener de også skyter seg i foten når de igjen går for gips. Det er en "fjellhytte", ikke et hus, og burde ha mer levende materialer kontra stive og sterile vegger. Mener jeg. K&V kommer sikkert til å vinne hytta, og er soleklart best, men det virker tidvis overdrevent og spesielt. Men det er vel ikke tvil om at når alt kommer til alt så blir det sikkert bra denne uken også. A&J la et panel med en fantastisk fin hyttefarge på kjøkkenet. Og med tanke på hva K&V valgte denne uken, så seiler A&J opp som mine favoritter denne uken hvis de kjører det samme i gangen. Og det gjorde de, ifølge teaseren om morgendagen. Så også ut som om at de hadde kjørt en litt spesiell flis. Det så interessant ut, og nok midt i smørøyet for Aina. Også utrolig deilig at det ble vist noen klipp i starten i dag om at de både hadde det trivelig sammen og "småflørtet" litt. Tvillingene prøver noe nytt. Vannrette panel istedenfor stående, og en helt ny farge kontra kjøkkenet. Risikabelt, men samtidig litt artig at de forsøker. Kan bli bra og kan bli kræsj. Utgangspunktet mitt er at det blir kræsj, men jeg lar meg lett motbevise hvis det faktisk blir bra. A&C sa at de skal igjen bruke sin tunge mørkegrønne maling. Jeg har ikke noe tro på at det blir særlig bra gjennom hele hytta. Jeg tenker at hadde de valgt en lysere beis, omså grønn, så kunne totalproduktet blitt mye bedre. Men men, vi får se. Denne barnehagemusikken som er i bakgrunnen sånn omtrent hele tiden irriterer meg noe inni granskauen! Må så si noen ord om Lars. For en fantastisk type. Godt humør, saklig og respektfull både i kommentarer og tilbakemeldinger. Ja selv negative tilbakemeldinger. Utrolig behagelig mann i programmet! Gi den mannen en skikkelig TV-fremtid, også etter Sommerhytta! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1190 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 22.05): Anonymkode: 5f3b0...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1191 Del Skrevet 24. mai 2021 Unner søstrene en hammer denne uka, og megleren en hammer neste uke. Og en spennende finaleuke! Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 24. mai 2021 #1192 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Unner søstrene en hammer denne uka, og megleren en hammer neste uke. Og en spennende finaleuke! Anonymkode: 5f3b0...d56 Jeg unner ingen gullhammere basert på trynefaktor eller resultattavla. Jeg unner det paret med best ukesprosjekt hver uke å vinne gullhamre 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1193 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Unner søstrene en hammer denne uka, og megleren en hammer neste uke. Og en spennende finaleuke! Anonymkode: 5f3b0...d56 De har en laaaang vei å gå, iallefall tvillingene. Anonymkode: 7e490...f9c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1194 Del Skrevet 24. mai 2021 ENDELIG en episode hvor Jone tuller like mye tilbake som Anna. Man ser jo at de har det bra sammen og bare har en tullete tone og tøyser. Alle kommentarene mot Anna er jeg så lei og de er så usaklige. Heia A&J 💓 Så nydelig stil i hytta også! Anonymkode: 16f2a...f29 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1195 Del Skrevet 24. mai 2021 .. og endelig en episode der Jone har et forslag/ønske om hvordan han vil ha det/har en formening om utførelse av et av elementene! men: (litt spoiling fra dagens episode + litt irritasjonsmomenter) Spoiler Bare synd han ikke får gjennomslag for det (maling istedenfor beis) etter styremøtet med Anna😂 Big surprise🙄😂 Vet ikke hva som blir finest da men han har jo ikke fått bestemme noe som helst? Anna/Aina regjerer der (ref. Annas kommentar om at de måtte jo ha puter pga (hun og) Aina liker det). Syns sminkedukka Anna irriterer fortsatt selv om det var bedre stemning i dag, virket som om de har brukt helgen på kjærestetid (😂) og stilte med god energi. Blir helt gal av den dårlige holdningen hennes også. Lyst å rope rett deg opp i ryggen da kvinne!! Ser forresten Jone har noe av det samme «henget» med skuldrene når de står og blir intervjuet. Hva skjer forresten med all materialet, virker som om de (og de andre til tider?) sløser noe helt voldsomt?? Ref alle plankene Anna kuttet «feil» og bare ble kassert virket det som? Hva gjelder meglerne er jeg overrasket over at de ikke er flinkere med interiør, smarte løsninger mm. Skulle tro de (ihvertfall Christine) hadde erfaring fra mange hus og leiligheter og kunne trekke inspo derfra og til noe spenstig og kreativt i sommerhytta? At de er glad i interiør holder liksom ikke når de ikke klarer å skille seg ut. Syns heller ikke de prøver hardt nok når de VET at de ikke kunne noe på forhånd, de har ikke forsøkt å hevde seg (med unntak av terrasseuken kanskje..). Jeg tror de hadde jobbet hardere hadde de hatt et reelt håp/tro om å vinne. En siste ting i denne utblåsningen og det er ang Veronika. Jada søt og virker hyggelig men kroppsspråket på intervjuer er ganske .. ja hva skal jeg si, virker så spesielt å sitte/stå der med armene i kors? Ser så sur og konfronterende ut. Og hva skjer med oransje øyenskygge. Anyway, tror ikke det blir bra løsning å lukke igjen i gangen, det blir trangt og mørkt ved inngangen. Men de gjør det sikkert veldig bra og med styling og belysning kan de sikkert bevare et godt opplyst inngangsparti. De gjør jo også noe for å skille seg ut fra de andre. Anonymkode: 3caab...1ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1196 Del Skrevet 24. mai 2021 Mandagens episode Spoiler Har vedlagt tegninger på det som tilsvarer Sommerhytta for å fundere mer hba alle lagene har tenkt. Jeg ville gjerne ha stengt av den delen til høyre med dør, men ikke mot kjøkkenet, til nød med glassdører. Spent i morgen på hva KV har valgt. Jeg synes ikke trappen er noe fin, så spent på hva alle gjør med den. Anonymkode: 17c6e...9da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1197 Del Skrevet 24. mai 2021 Ctrl skrev (2 timer siden): Jeg unner ingen gullhammere basert på trynefaktor eller resultattavla. Jeg unner det paret med best ukesprosjekt hver uke å vinne gullhamre Det var da voldsomt. Har da virkelig ikke sagt noe annet. Nå trekker du konklusjoner her og er greit ufin. Fint om du kan holde deg saklig. Poenget mitt er at det blir veldig kjedelig om det kun er to par som har en sjanse i finalen. Har ikke sagt et ord om at ikke det beste paret skal vinne uka. Derfor hadde det vært gøy om søstrene seiler opp, eller at meglerne gjør det. Fint om du ikke tillegger meg meninger jeg ikke har forkynt. Anonymkode: 5f3b0...d56 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1198 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De har en laaaang vei å gå, iallefall tvillingene. Anonymkode: 7e490...f9c Det er jeg veldig enig i. Ikke sagt noe annet! Det var da voldsomt så folk blir opprørte her inne kun fordi man unner alle par å få en gullhammer. Det betyr ikke at de som er best en uke skal vinne. Herlighet. Kanskje søstrene endelig klarer å få det til denne uka, selvom det ser ut til at A&J er favorittene med tanke på klippene fra morgendagen episode. Det at man unner noen en hammer, betyr ikke at de skal få den åkke som. I fjor slet Jerry og Jeanette også, og da de endelig fikk en hammer til slutt, så var det dem vel unt. Jeg her ingen favorittpar, men konkurransen blir mer givende å se på om det ikke er avgjort hvem som vinner hytta flere uker i forveien. Anonymkode: 5f3b0...d56 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1199 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): .. og endelig en episode der Jone har et forslag/ønske om hvordan han vil ha det/har en formening om utførelse av et av elementene! men: (litt spoiling fra dagens episode + litt irritasjonsmomenter) Skjul innhold Bare synd han ikke får gjennomslag for det (maling istedenfor beis) etter styremøtet med Anna😂 Big surprise🙄😂 Vet ikke hva som blir finest da men han har jo ikke fått bestemme noe som helst? Anna/Aina regjerer der (ref. Annas kommentar om at de måtte jo ha puter pga (hun og) Aina liker det). Syns sminkedukka Anna irriterer fortsatt selv om det var bedre stemning i dag, virket som om de har brukt helgen på kjærestetid (😂) og stilte med god energi. Blir helt gal av den dårlige holdningen hennes også. Lyst å rope rett deg opp i ryggen da kvinne!! Ser forresten Jone har noe av det samme «henget» med skuldrene når de står og blir intervjuet. Hva skjer forresten med all materialet, virker som om de (og de andre til tider?) sløser noe helt voldsomt?? Ref alle plankene Anna kuttet «feil» og bare ble kassert virket det som? Hva gjelder meglerne er jeg overrasket over at de ikke er flinkere med interiør, smarte løsninger mm. Skulle tro de (ihvertfall Christine) hadde erfaring fra mange hus og leiligheter og kunne trekke inspo derfra og til noe spenstig og kreativt i sommerhytta? At de er glad i interiør holder liksom ikke når de ikke klarer å skille seg ut. Syns heller ikke de prøver hardt nok når de VET at de ikke kunne noe på forhånd, de har ikke forsøkt å hevde seg (med unntak av terrasseuken kanskje..). Jeg tror de hadde jobbet hardere hadde de hatt et reelt håp/tro om å vinne. En siste ting i denne utblåsningen og det er ang Veronika. Jada søt og virker hyggelig men kroppsspråket på intervjuer er ganske .. ja hva skal jeg si, virker så spesielt å sitte/stå der med armene i kors? Ser så sur og konfronterende ut. Og hva skjer med oransje øyenskygge. Anyway, tror ikke det blir bra løsning å lukke igjen i gangen, det blir trangt og mørkt ved inngangen. Men de gjør det sikkert veldig bra og med styling og belysning kan de sikkert bevare et godt opplyst inngangsparti. De gjør jo også noe for å skille seg ut fra de andre. Anonymkode: 3caab...1ce Spoiler Må si jeg også er overrasket ar de er så dårlig på interiør. Når de i starten sa de likte så godt interiør å slikt + var meglere hadde jeg høye forventninger . Men for å si det slik , de ligger på nivået til min samboer å han får ikke bestemme noe 😂 han har dog en egen stue han kan gjøre hva han vil med. synes også de er litt slakke, hvordan de hele tiden kan tro de vinner gullhammer er uforståelig for meg. Greit man kan være stolt av arbeide og at man blir bedre , men de fleste klarer vel alikevel å se dårlig arbeid Anonymkode: 7e490...f9c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1200 Del Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): .. og endelig en episode der Jone har et forslag/ønske om hvordan han vil ha det/har en formening om utførelse av et av elementene! men: (litt spoiling fra dagens episode + litt irritasjonsmomenter) Skjul innhold Bare synd han ikke får gjennomslag for det (maling istedenfor beis) etter styremøtet med Anna😂 Big surprise🙄😂 Vet ikke hva som blir finest da men han har jo ikke fått bestemme noe som helst? Anna/Aina regjerer der (ref. Annas kommentar om at de måtte jo ha puter pga (hun og) Aina liker det). Syns sminkedukka Anna irriterer fortsatt selv om det var bedre stemning i dag, virket som om de har brukt helgen på kjærestetid (😂) og stilte med god energi. Blir helt gal av den dårlige holdningen hennes også. Lyst å rope rett deg opp i ryggen da kvinne!! Ser forresten Jone har noe av det samme «henget» med skuldrene når de står og blir intervjuet. Hva skjer forresten med all materialet, virker som om de (og de andre til tider?) sløser noe helt voldsomt?? Ref alle plankene Anna kuttet «feil» og bare ble kassert virket det som? Hva gjelder meglerne er jeg overrasket over at de ikke er flinkere med interiør, smarte løsninger mm. Skulle tro de (ihvertfall Christine) hadde erfaring fra mange hus og leiligheter og kunne trekke inspo derfra og til noe spenstig og kreativt i sommerhytta? At de er glad i interiør holder liksom ikke når de ikke klarer å skille seg ut. Syns heller ikke de prøver hardt nok når de VET at de ikke kunne noe på forhånd, de har ikke forsøkt å hevde seg (med unntak av terrasseuken kanskje..). Jeg tror de hadde jobbet hardere hadde de hatt et reelt håp/tro om å vinne. En siste ting i denne utblåsningen og det er ang Veronika. Jada søt og virker hyggelig men kroppsspråket på intervjuer er ganske .. ja hva skal jeg si, virker så spesielt å sitte/stå der med armene i kors? Ser så sur og konfronterende ut. Og hva skjer med oransje øyenskygge. Anyway, tror ikke det blir bra løsning å lukke igjen i gangen, det blir trangt og mørkt ved inngangen. Men de gjør det sikkert veldig bra og med styling og belysning kan de sikkert bevare et godt opplyst inngangsparti. De gjør jo også noe for å skille seg ut fra de andre. Anonymkode: 3caab...1ce Sminkedukka? Synes det var en ufin måte å omtale andre på. Fint om man kan holde seg saklig her. Anonymkode: 5f3b0...d56 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå