AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1861 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sååå enig! Vet ikke om noen andre la merke til dette, men når Aina gikk gjennom alle hyttene og gikk gjennom endringer som burde gjøres osv, så utelot hun å fortelle KV at de burde flytte på sofaen? Mens hos Trude og Trine anbefalte hun dem å flytte benk i stua og kjøkkenbord for at det skulle bli finere. Syntes dette var spesielt når Finn og Aina syntes at sofaen til KV hadde dårlig plassering. Akkurat som hun ikke ønsker at de skal få det fint🤯 Anonymkode: 8cfa0...1ca Men KV flyttet stolen som sto til venstre for sofaen, husker bare ikke om det var før eller etter Aina var der. Angående hyttenaboenes hammer Spoiler Hvis dere ser rundt etter rundt 41 minutter så stemmer naboene. Vi ser flere stemmer på grønt og en på gul og det er tydelig at haugen med grønne stemmesedler endrer seg. Så ja, jeg tror hyttenaboene velger AJ. Skuffet om Lars velger AJ rett og slett, synes bare alt det tekniske KV har gjort har vært mer og bedre. Anonymkode: ac846...3a6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1862 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men KV flyttet stolen som sto til venstre for sofaen, husker bare ikke om det var før eller etter Aina var der. Angående hyttenaboenes hammer Skjul innhold Hvis dere ser rundt etter rundt 41 minutter så stemmer naboene. Vi ser flere stemmer på grønt og en på gul og det er tydelig at haugen med grønne stemmesedler endrer seg. Så ja, jeg tror hyttenaboene velger AJ. Skuffet om Lars velger AJ rett og slett, synes bare alt det tekniske KV har gjort har vært mer og bedre. Anonymkode: ac846...3a6 Det håper jeg virkelig men hvordan vet du det? Anonymkode: a38b3...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1863 Del Skrevet 9. juni 2021 Altså, tvillingene, for noen fantastiske damer! Og jeg synes hytta deres er skikkelig fin og mye mer personlig enn både AJ og KV. Anonymkode: cf3d5...866 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1864 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Håper også på AJ men vanskelig å vite. Hadde ikke faren til Jone sagt et eller annet sted at de ikke vant eller er det bare rykter? Anonymkode: a38b3...d5e Om han har sagt det, at de ikke vant, føler jeg enda mer de vinner... typisk å si når man prøver å holde noe hemmelig Anonymkode: 137e2...fd5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1865 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om han har sagt det, at de ikke vant, føler jeg enda mer de vinner... typisk å si når man prøver å holde noe hemmelig Anonymkode: 137e2...fd5 Satser på det 👍 Anonymkode: a38b3...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2021 #1866 Del Skrevet 9. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det håper jeg virkelig men hvordan vet du det? Anonymkode: a38b3...d5e Spoiler Se i spoileren etter onsdagens episode på Sumo, da vises noen av naboenes stemmegiving. Fra 41.37 av programmet. Hadde jeg kunnet ta skjermdump og linket inn her hadde jeg gjort det. Ser tydelig hvordan den grønne bunken til AJ endrer seg mellom de hendene vi IKKE får se selve stemmeseddelen som blir lagt nedi. Anonymkode: ac846...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1867 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Alle ligger der. Anonymkode: 3213b...1ff Nope. Anonymkode: 4e1e9...de0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 10. juni 2021 #1868 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tror også det blir slik! Unner både KV og JA seier Anonymkode: 7e490...f9c Jeg unner begge seier pga enorm innsats, men må innrømme at hvis jeg MÅTTE velge så synes jeg AJ burde vinne fordi Kurt hadde for mye erfaring fra start (hvis det er sant at han har løyet om erfaring i castingen!). AJ har hatt bedre progresjon og klart å ta igjen en tre-hammers ledelse, noe jeg synes er fantastisk bra gjort. Hadde TT eller CA hatt samme progresjon kunne de også vunnet. Men de har valgt å godta slurv og det har ikke lønt seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1869 Del Skrevet 10. juni 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Nope. Anonymkode: 4e1e9...de0 Jo, det er bilde av alle hyttene. Anonymkode: 0e599...188 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1870 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jo, det er bilde av alle hyttene. Anonymkode: 0e599...188 Hvis man trykker på linken så står det at annonsen er inaktiv, så man kan sikkert ikke søke den opp med mindre man har linken Anonymkode: 8cfa0...1ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1871 Del Skrevet 10. juni 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis man trykker på linken så står det at annonsen er inaktiv, så man kan sikkert ikke søke den opp med mindre man har linken Anonymkode: 8cfa0...1ca Jeg fant annonsen ved å google, men den ligger ikke på finn.no for øyeblikket. Poenget var at alle hyttene ligger i annonsen og det er bilde av alle så man kan ikke se hvem som vant ut av annonsen. Anonymkode: 0e599...188 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1872 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo, det er bilde av alle hyttene. Anonymkode: 0e599...188 Link da.🙄 Anonymkode: 4e1e9...de0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1873 Del Skrevet 10. juni 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Link da.🙄 Anonymkode: 4e1e9...de0 https://www.finn.no/realestate/leisuresale/ad.html?finnkode=212967396 Anonymkode: 0e599...188 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 10. juni 2021 #1874 Del Skrevet 10. juni 2021 Snart får vi svaret. Heier på Jone og Anna. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1875 Del Skrevet 10. juni 2021 Jeg heier på Kurt og Veronica, men tror det er Anna og Jone som stikker av med seieren. Tror Finn og naboene blir jokeren her. Blir spennende om det kommer noen overraskelser eller om alle hammerne går til de to finalistene. Anonymkode: 0e599...188 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. juni 2021 #1876 Del Skrevet 10. juni 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg fant annonsen ved å google, men den ligger ikke på finn.no for øyeblikket. Poenget var at alle hyttene ligger i annonsen og det er bilde av alle så man kan ikke se hvem som vant ut av annonsen. Anonymkode: 0e599...188 Kan man se bilde av alle? Jeg syns det mangler en hytte i den bildemiksen…. Håper det bare er en glipp…eller tilfeldig. Spoiler Det er da ingen bilder der av K og V sin hytte? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 10. juni 2021 #1877 Del Skrevet 10. juni 2021 Hvorfor er det utekjøkken kun på A&J sin hytte? 🤷♀️ På de andre hyttene er det tatt bort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1878 Del Skrevet 10. juni 2021 lin skrev (3 minutter siden): Hvorfor er det utekjøkken kun på A&J sin hytte? 🤷♀️ På de andre hyttene er det tatt bort. Kanskje fordi det var det eneste som var fint? Håper det er fordi de vant 👍 Anonymkode: a38b3...d5e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1879 Del Skrevet 10. juni 2021 54 minutter siden, *Emma* said: Kan man se bilde av alle? Jeg syns det mangler en hytte i den bildemiksen…. Håper det bare er en glipp…eller tilfeldig. Reveal hidden contents Det er da ingen bilder der av K og V sin hytte? Bilde 1. AC, 2. TT, 3. AJ, 4. KV. Anonymkode: 0e599...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2021 #1880 Del Skrevet 10. juni 2021 Gråter og hyler om Anna og Jone vinner i dag! Dårligste hytta med null sjarm og preg! Anonymkode: 027ec...981 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå