AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Jeg synes påsken er veldig kjip, fordi «alle» drar på hytta eller har andre planer med familie eller venner. Akkurat i år blir det ikke hytteturer med vennegjengen, men de fleste har noen_ å være sammen med. Jeg derimot. I år, som alle andre år, har ingen å være sammen med eller noe sted å reise. Jeg synes det er trist når kollegaer spør hva jeg skal i påsken/hva jeg har gjort i påsken, og jeg ikke har noe fint å meddele. Føler meg mislykket, og det blir så veldig synlig at jeg er alene. Jeg tenkte at i år kanskje jeg skal gjøre noe på egenhånd. Men hva? Jeg har lang påskeferie. Hva skal dere andre single i påsken? Har dere venner eller familie å være sammen med? Skal dere gjøre noe alene? Vil gjerne høre Anonymkode: a0d82...468 3
Cata Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Være hjemme, lese, strikke og gå turer. Alene. Hadde sånn halvveis vurdert å besøke familien siden jeg ikke fikk sett dem i jula pga. Covid, men jaggu...det kom en ny bølge og da er det vel best å holde seg i ro og ikke farte land og strand. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 Skal på jordomseiling. Spoiler kødda, blir hjemme. Anonymkode: 545a1...5ef 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 Jeg skal besøk familien. Sitter på hjemmekontor og unngår å omgås folk nå fram til påske for å kunne reise. Anonymkode: f56f6...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Skal besøke foreldrene mine (de bor nærme, så ser dem ellers også) og kanskje være litt med noen venner også. Ellers skal jeg nok slappe av, gå noen turer, gjøre litt småting i hus og hage. Tenker aldri at det jeg har gjort i ferien ikke er bra nok eller spennende nok sammenliknet med de som er i forhold. Vil mye heller slappe av hjemme enn å gå lange turer i fjellet med smådårlig stemning halve veien Anonymkode: 21ca0...0b1 2
Okapi Skrevet 22. mars 2021 #6 Skrevet 22. mars 2021 Skal bo hos familie, dels fordi det er null og niks å gjøre her, og dels fordi jeg får jobbet litt der nede. Hvis motivasjonen strekker til tenkte jeg å montere en elsykkel og lære meg Sketchup og DxO Photolab. Trasker sikkert noen turer, men er ikke så mye planlagt bortsett fra det. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #8 Skrevet 22. mars 2021 Spise alt jeg kommer over, med netflix i bakgrunnen. Anonymkode: 5de17...ffb 8
Morten1 Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes påsken er veldig kjip, fordi «alle» drar på hytta eller har andre planer med familie eller venner. Akkurat i år blir det ikke hytteturer med vennegjengen, men de fleste har noen_ å være sammen med. Jeg derimot. I år, som alle andre år, har ingen å være sammen med eller noe sted å reise. Jeg synes det er trist når kollegaer spør hva jeg skal i påsken/hva jeg har gjort i påsken, og jeg ikke har noe fint å meddele. Føler meg mislykket, og det blir så veldig synlig at jeg er alene. Jeg tenkte at i år kanskje jeg skal gjøre noe på egenhånd. Men hva? Jeg har lang påskeferie. Hva skal dere andre single i påsken? Har dere venner eller familie å være sammen med? Skal dere gjøre noe alene? Vil gjerne høre Anonymkode: a0d82...468 Hva liker du å gjøre da? Kan jo gå en tur i skogen, telte? Selv skal jeg jobbe litt, men skal også på familie hytta og åpne den for sessongen samt se over at alt er i orden. Skal ikke se bort i fra at det kanskje blir noen turer i skog eller andre steder i hjemtraktene som turist.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #10 Skrevet 22. mars 2021 Siden jeg har 3 barn blir det vel å finne på masse med de (gå tur, grille, gå langs stranda og plukke drivved og skjell) , strikke og se serie på kveldene ☺️ Anonymkode: fa63e...5fa
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #11 Skrevet 22. mars 2021 Jeg skal spille skytespill med gutta... som jeg gjør hver helg... ugh Anonymkode: b5606...c05
Rumle Skrevet 22. mars 2021 #12 Skrevet 22. mars 2021 Regner med at det blir det vanlige; litt hagearbeid, lese mye, lage god mat og se masse påskekrim 🐤🐥🐣 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #13 Skrevet 22. mars 2021 Håper sønnen min (fjortis) kan bort litt så jeg får møtt daten min litt. Også skal jeg jobbe og muligens en tur til datteren min. Anonymkode: 5ab7d...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #14 Skrevet 22. mars 2021 Jeg skal reise hjem til mamma og lillesøster, forhåpentligvis kan vi besøke mormor litt på avstand også. Er ensom student i en større by, blir godt å komme hjem ❤ Anonymkode: e2eee...c10
Daria Skrevet 22. mars 2021 #15 Skrevet 22. mars 2021 Spise mer marsipan og eggeformet sjokolade enn jeg gjør eller i året, ut over det tror jeg påsken, som sykmeldt med litt begrenset energi og aksjonsradius i en nedstengt by med strenge sosiale restriksjoner, blir forsvinnende lik slik både hverdager og helger ser ut for tiden. Gå små turer, lese bøker (gjerne på balkongen om det er vær til det), drikke te, se på tv, kanskje være litt digitalt sosial. Den går nok ikke over i historien som spesielt minneverdig, men man får gjøre det beste ut av det. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #16 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Spise alt jeg kommer over, med netflix i bakgrunnen. Anonymkode: 5de17...ffb Yeeeah! 🍕🍝🍔🍟❤️ Anonymkode: 32a80...124 3
Wivi Skrevet 22. mars 2021 #17 Skrevet 22. mars 2021 Jeg skal bare være hjemme. Og å gå turer sammen med hunden.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #18 Skrevet 22. mars 2021 Være hos sønnen min påskeaften, da blir det hjemmelaget pizza. Ellers være hjemme og se om det blir besøk Anonymkode: 4106b...2e9
Macro Skrevet 22. mars 2021 #19 Skrevet 22. mars 2021 Jeg skal sikker en blanding av gaming og å være på hytta. Nyte det!
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #20 Skrevet 22. mars 2021 Runke fra morgen til kveld. Anonymkode: f23b7...1ab 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå