Gå til innhold

Operer rumpen, ja eller nei?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nei. Folk med opererte rumper ser ut som de bruker bleier.

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvor god kirurg du har så ser det ikke ekte ut. Æsj. 

Anonymkode: 4f0e2...793

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, begynn heller å jogge ofte. 

Anonymkode: a881e...024

Jogge?! 🤣 du kan ikke være særlig treningsbevisst.... Man får ikke større rumpa av å jogge i seg selv, den blir flatere da jogging alene sørger for at både fett og muskler minsker da en løper bør veie minst mulig. Kroppen tilpasser seg aktiviteten man driver med. 

Styrke på rumpa er det som  skal til. 

Anonymkode: 4f0e2...793

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ingen som bryr seg om hva menn syns, dere sitter å runker til sånne damer likevel men fornekter det når dere blir konfrontert, så dere syns ikke det er så dust på runkeobjektene deres. Det er forskjell på en bra operert rumpe og en dårlig operert rumpe (for eksempel Isabel Raad). 

Anonymkode: c7621...96e

Ikke meg du siterer, men synes du helt ærlig at det er fint eller praktisk? Det ser helt for jævlig ut. Hva er det med jenter i dag som seriøst ikke klarer å se hva som er pent og ikke? Det naturlige er deg ingenting som slår. Hilsen Kvinne.

Anonymkode: ce588...8d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Koser jo myeeeeee mer her da 🤪

Anonymkode: e3e33...ff1

https://www.tv2.no/lab2/operasjon-i-tyrkia/

Er det virkelig verdt det? Du kan risikere å ødelegge kroppen mer enn å fikse den.

For hva? Plastikk ser jo ikke fint ut en gang.

Anonymkode: 84f08...326

AnonymBruker
Skrevet

Nei uff. Er dette en trolletråd? Det er jo ikke mer en et døgn siden han fra nordnorge var på tv og fortalte om hva som skjedde etter han fikk satt inn silikon i rumpa, i Tyrkia! Mener han måtte opereres 5 ganger i ettertid. 

https://www.tv2.no/a/11228993/

Anonymkode: 53c0c...830

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har sykt lyst å operere rumpen og få en større og rundere rumpe 😪Ser det er ganske billig i Tyrkia. Noen erfaringer? 

Hvis du vil ha større rompe må du trene den. Det hjelper faktisk. 

Anonymkode: 29660...16c

AnonymBruker
Skrevet

Og du må spise sunt og riktig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt sykt masse skrekkhistorier, skjønner ikke at folk tørr. 

Anonymkode: 53cea...6f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Har sykt lyst å operere rumpen og få en større og rundere rumpe 😪Ser det er ganske billig i Tyrkia. Noen erfaringer? 

Nei. En venninne fikk silikon i puppene og de kapslet seg inn. Smertehelvete sa hun, kunne ikke ligge på siden eller på magen, ikke ta div. øvelser. Det koster penger å ta de ut igjen, hun klarte spare og gjorde det til slutt. 

Vær fornøyd med deg selv. En mann (eller dame) ser ikke på rompa, han ser på mennesket når han blir forelsket. Dessuten ser det bare dumt ut. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg syns ikke noe om å operere seg sånn. Jeg ville aldri vært sammen med en mann som hadde operert seg heller. 

Det er noe kunstig over det, som en robåt.

Liker å kysse ekte lepper, og å suge ekte penis. 

En robåt er da ikke kunstig.

• Liker 1
Gjest lillefrøkengrei
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ingen som bryr seg om hva menn syns, dere sitter å runker til sånne damer likevel men fornekter det når dere blir konfrontert, så dere syns ikke det er så dust på runkeobjektene deres. Det er forskjell på en bra operert rumpe og en dårlig operert rumpe (for eksempel Isabel Raad). 

Så svarer vel TS ganske tidlig i tråden at hun ønsker å gjøre dette fordi "Speilbildet, og mer oppmerksomhet blant det motsatte kjønn." Så da bryr TSseg jo tydeligvis om hva menn synes da i og med at TS nevner det at menn vil gi henne mer oppmerksomhet dersom hun gjør dette, som en grunn for å ville gjøre det. 

Og jeg slenger meg på det de fleste andre har sagt her. Jeg har til gode og se et resultat av en slik operasjon som ser bra og naturlig ut. Så jeg sier nei til spørsmålet ditt om du bør operere.

Rumpa er en muskel så du kan faktisk gjøre veldig mye med hvordan den ser ut ved å trene, så ville heller gjort det.

AnonymBruker
Skrevet

Tren rumpa di framfor operasjon. Implantat i rumpa får aldri et naturlig preg. Bilder som du finner på nett er retusjert, med filter og tatt fra vinkler der det skal se mest mulig bra ut - ikke la deg lure av det.

Anonymkode: 12274...588

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nei, begynn heller å jogge ofte. 

Anonymkode: a881e...024

jogging får deg til å miste rumpen😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

https://www.tv2.no/nyheter/13236041/

du vil ende opp sånn?

Anonymkode: 4c5a2...0ef

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør det, ser helt jævlig ut. Tenker Sophie Elise med en gang 😂

Anonymkode: 87075...59e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Skulle jeg operert rumpa hadde jeg gjort det hos en kirurg som fokuserer på naturlig resultat og som tar fett fra andre steder på kroppen og legger det i rumpa, uten implantater. Da kan resultatet bli meget bra. Å legge fremmedlegemer inni huden er skumle greier og ikke noe jeg hadde turt å gjøre. 

Jeg gjorde dette i Norge. (Med eget kroppsfett) Dyrt,men verdt det! Aldri gjør sånn i fuckings Tyrkia 🤯 Mitt resultat er naturlig hadde null rumpe i utgangspunktet, men mye fett rundt magen. Alt såg «feil» ut... nå er kroppen min sånn jeg ønsker, men trener i tillegg. Og den Kardashian rumpa fra 2016 begynner å bli veldig harry

Anonymkode: 83ad3...171

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Gjør vi? Har aldri onanert til en stor rumpe i hele mitt liv.

Anonymkode: 4e8f5...f3c

Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett, persondebatt, brukerdebatt og svar til dette.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...