Gå til innhold

Operer rumpen, ja eller nei?

Fremhevede innlegg

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen som bryr seg om hva menn syns, dere sitter å runker til sånne damer likevel men fornekter det når dere blir konfrontert, så dere syns ikke det er så dust på runkeobjektene deres. Det er forskjell på en bra operert rumpe og en dårlig operert rumpe (for eksempel Isabel Raad). 

Anonymkode: c7621...96e

Ugh, nei. Den plastic fantastic og Kardashian-looken er det verste som har skjedd datingmarkedet.

Min erfaring tilsier at menn som liker den looken også matcher de som opererer seg mtp mental kapasitet. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er det ikke det samme som å ha implantanter i puppene da? :) 

Anonymkode: e3e33...ff1

Ja, og begge delene ser dust ut....

Anonymkode: bbc60...024

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er vel av samme grunn for at enkelte damer har silikonpupper 🤪Speilbildet, og mer oppmerksomhet blant det motsatte kjønn.

Da er det lurt å være forberedt på at mange syns det ser ganske komisk ut. Spesielt de som er gjort billig i Tyrkia. 

Hvis det er kun for egen del, at du syns det ser bra ut, så er det jo en ting, men hvis du forventer at den gjengse mann syns det ser bra ut så kan du bli litt skuffa. 

Men hva med å gjøre det i Norge, for sikkerhets skyld, men be kirurgen få det til å se ut som en Tyrkia-jobb? Hvis det er den looken du går for. 

Anonymkode: f95bc...a63

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Operere? Rumpa er jo muskler 🤷‍♀️🏋️‍♂️

Anonymkode: a90ab...4e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Er det ikke det samme som å ha implantanter i puppene da? :) 

En rumpe kan man trene opp større men pupper kan man ikke trylle frem desverre

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

du burde operere puppene og rumpa 😄 

Anonymkode: 4ac5b...280

AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (9 minutter siden):

Ugh, nei. Den plastic fantastic og Kardashian-looken er det verste som har skjedd datingmarkedet.

Min erfaring tilsier at menn som liker den looken også matcher de som opererer seg mtp mental kapasitet. 

En operert rumpe trenger ikke se "plastic fantastic" ut. Igjen så er dere menn håpløse på dette området her. Finnes mange som har silikonpupper med en naturlig look der mennene får hakeslepp når de får høre at det er silikon. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

En operert rumpe trenger ikke se "plastic fantastic" ut. Igjen så er dere menn håpløse på dette området her. Finnes mange som har silikonpupper med en naturlig look der mennene får hakeslepp når de får høre at det er silikon. 

Jeg vet det ikke trenger å se slik ut, men jeg har til gode å se en operert rumpe som ser naturlig ut.

Min preferanse er jo mot slanke damer med liten sprettrumpe og små faste pupper - så jeg har aldri vært i en posisjon hvor jeg ikke visste det var silikon.

Og ikke få meg til å begynne på filler. Aaaaaaaaaaaaa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, begynn heller å jogge ofte. 

Anonymkode: a881e...024

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har lyst på brystimplantater i rumpa, så kjør på! 

Anonymkode: 27fe7...f81

Skrevet

Nei kjære vene ... styr unna. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var ung var stor rumpe det styggeste du kunne ha. Jeg hadde en slank kropp med stor rumpe, akkurat slik som er trendy nå.  Jeg ble skikkelig plaget for det. Alle kommenterte rumpa mi. Hadde aldri drømt om at det kunne skje at det ble populært.  Jeg er 10 år for sent ute, og det uten operasjon 

Anonymkode: e986d...ebd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha idiotstempel fra oss normale, så kjør på. Opererte kropper er usunne kropper. Det lyser lav intelligens og desperasjon lang veg fra jenter som bruker fillere og har implantater i kroppen, akkurat som det lyser desperasjon fra gutter som boler seg og har haugevis med tattiser. Dere har intet annet å fare med enn kunstig staffasje, men det hjelper null og niks. 

Anonymkode: 8400b...084

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Dra på treningssenteret i stedet, BBL ser som oftest latterlig ut :)

Så kan du jo kikke på den her artikkelen om en som dro til Tyrkia for å operere: https://www.tv2.no/a/13236041/

Anonymkode: 7bf01...444

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Heller liten rumpe enn MRSA og andre resistente bakterier. 

Anonymkode: efd5b...1ba

• Liker 5
Skrevet

Jeg lurer på hvor mye lenger det kommer til å være in med svære rumper? 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri verden

Anonymkode: 2131f...7fb

AnonymBruker
Skrevet

1 av 3000 som gjør det dør :)  Er vel en del av evolusjon sikkert 

Anonymkode: 28d2c...f22

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nicki Minaj's Grossest Butt Photo Ever - YouTube

Anonymkode: 1eb02...c0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...