Gå til innhold

Telles det som voldtekt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke voldtekt. MEN, det er en forbanna uting å mase seg til sex! Det er ekkelt og turn-off

Anonymkode: 9cbe2...ad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper jo absolutt at dette er trolling, men hvorfor noen skulle trolle om dette kan jeg ikke helt forstå.

Men samfunnet kan ikke sette seg i den posisjonen at folk skal gå rundt og ikke forstå når de er voldtatt og ikke. Voldtekt har sikkert en skala fra veldig grov til tvilstilfeller, men folk kan jo ikke gå rundt og tro at de kan melde noen for voldtekt på så tynt grunnlag. For det neste blir da at jeg ville egentlig ikke, men han forførte meg og jeg ble kåt og hadde sex med personen, men jeg ville egentlig ikke.

Så at han spør/maser 3-4 ganger uten å være truende kan ikke være grunnlag for å tenke voldtekt. Om vi skulle overføre den tankegangen til andre arenaer i livet:

- Svigermor spurte meg flere ganger om jeg ville ha påfyll av mat på tallerkenen, jeg ville egentlig ikke, men ga etter til slutt. Kan jeg anmelde henne for tvangsforing.

- Venninna mi spurte flere ganger om jeg ikke bare kunne sitte litt til i leiligheten hennes, for hun syntes det var så koselig. Jeg ville egentlig ikke, men ga etter. Kan jeg anmelde henne for frihetsberøvelse.

- Typen spurte flere ganger om jeg ville sitte på til en annen by, jeg ga etter til slutt. Kan jeg anmelde han for kidnapping.

Anonymkode: 5e429...d9c

AnonymBruker
Skrevet

Tror folk alt er voldtekt i dag ? Hvis du må spør folk om det er voldtekt så tror jeg neppe det et voldtekt. Blir du voldtatt så så veit du det, å da tror jeg ikke du er så usikker at du må spørre noen om du ble voldtatt. 

Anonymkode: 520e0...64a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...