Gå til innhold

Er jeg god nok for ham

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en 25 år gammel jente som er uføre. Jeg dater en snill gutt på 25 som har en mastergrad og en god jobb med en god lønn. Utseendemessig er vi likeverdige. Vi er begge sjenerte personer, og har flere felles hobbier (også der vi traff hverandre). Er jeg god nok for ham? Fortjener jeg ham?

Anonymkode: 8bf49...63d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ettersom han vil være med deg så er du nok det. 

Anonymkode: 9b851...384

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det gjør du !

Anonymkode: 69f79...247

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må du ikke være i tvil om. Du er et sammensatt menneske med mange kvalifikasjoner. Du er uføre i stedet for å ha jobb, og det er bare en del av deg. Du er garantert et empatisk menneske, en flott kvinne og god mot andre- dette er mye viktigere. Det er jo deg han blir glad i, ikke hvordan du får penger inn på konto.

Anonymkode: ca358...b09

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er en 25 år gammel jente som er uføre. Jeg dater en snill gutt på 25 som har en mastergrad og en god jobb med en god lønn. Utseendemessig er vi likeverdige. Vi er begge sjenerte personer, og har flere felles hobbier (også der vi traff hverandre). Er jeg god nok for ham? Fortjener jeg ham?

Anonymkode: 8bf49...63d

Selvfølgelig er du god nok for han, og selvfølgelig fortjener du han. Helseproblemer kan alle få, og det å være ufør er ikke noe å skjemmes for, vi som har helsen i behold tar det som en selvfølge, vi burde være takknemlige for det. At han er sammen med deg viser jo at du er god nok for han :)  Ellers hadde han ikke valgt deg. Du var uheldig med helsen, så er du heldig med valg av partner? Det er langt i fra veid opp, men se på det som en god avbetaling på uflaksen du har hatt :)  Du fortjener det mer en de fleste.

Gjest irkan90
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Ettersom han vil være med deg så er du nok det. 

Anonymkode: 9b851...384

Det her 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Det er lavt utdannete menn som typisk ikke vil finne deg god nok fordi du er ufør. Høyt utdannete menn tenker som regel mer nyansert. Slapp av og kos deg med kjærligheten 😊

Anonymkode: 45699...987

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...