AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #21 Skrevet 25. mars 2021 Har også trådkurver i alle våre pax-skap og er veldig fornøyd. Har dog aldri hatt treskuffer, da vi har ønsket å gjøre det så rimelig som mulig. Treskuffene er ganske mye dyrere. Jeg liker veldig godt løsningen hvor man kan dele et 100-skap horisontalt og ha skuffer nederst i to rader og plass til stang øverst. Avhengig av høyde på skapet kan man ha en oppbevaringsplass helt øverst til ting man bruker sjeldent. Anonymkode: 9d1f0...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #22 Skrevet 25. mars 2021 Har mange PAX-skap og kjøpte de første for ca 15 år siden. Har både nye og gamle trådskuffer og treskuffer. Irriterte meg over de gamle trådskuffene med store hull men de nye med små hull er bra. Favoritten er likevel treskuffer i de dype skapene. Får veldig god og effektiv lagring når klærne brettes og står på høykant hvis du skjønner hva jeg mener. Så i de nye skapene jeg kjøpte i år har jeg prioritert treskuffer mens jeg noen steder har valgt trådskuffer. Vær obs på at har du hengslede dører kan du ikke montere treskuffe så den går helt ned til bunden av skapet på grunn av festet til dørhengslet. Så flere steder har jeg en trådskuff nederst i skapene med hengslede dører. Anonymkode: 6fcf9...267 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #23 Skrevet 25. mars 2021 Hvor lave kan man få pax skap? Har rett under 2 meter fra gulv til tak der jeg vurderer å sette inn paxskap Anonymkode: 8a3f4...914
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #24 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lave kan man få pax skap? Har rett under 2 meter fra gulv til tak der jeg vurderer å sette inn paxskap Anonymkode: 8a3f4...914 Laveste pax-stamme er 201 cm. Anonymkode: 9d1f0...9f1 1
Diamant20 Skrevet 26. mars 2021 Forfatter #25 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 15.57): Har hatt Pax treskuffer i to rom i huset i fem år nå. Har kanskje støvsugd skuffene en gang, er veldig lite støv, ikke oftere enn man uansett bør ta en rens og rydding av klærne som ligger i skuffen. Møll, biller og kre har jeg aldri sett i hus, da tror jeg det er noe i veien med renhold og hygiene i utgangspunktet, og at man legger fuktige klær i skuffa etter vask. Anonymkode: b9528...8a4 Ja, det er sånn jeg også tenker😅 j23 skrev (På 25.3.2021 den 8.02): Elsker trådkurvene! Ingenting setter seg fast og de er veldig enkle og lette å dra ut, glir veldig godt i skinnene! Enkle og hekte ut og inn av skapet også om man skulle trenge det (ingen skruing) 😊😊😊 Skjønner! Jeg har bare aldri likt trådkurver, også tror jeg det er litt lettere å brette klær i trådskuffer. AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 9.35): Har også trådkurver i alle våre pax-skap og er veldig fornøyd. Har dog aldri hatt treskuffer, da vi har ønsket å gjøre det så rimelig som mulig. Treskuffene er ganske mye dyrere. Jeg liker veldig godt løsningen hvor man kan dele et 100-skap horisontalt og ha skuffer nederst i to rader og plass til stang øverst. Avhengig av høyde på skapet kan man ha en oppbevaringsplass helt øverst til ting man bruker sjeldent. Anonymkode: 9d1f0...9f1 Ja, jeg har målt opp sånn at jeg får plass til knelangekjoler i den ene delen, og gensere/skjorter i den andre delen. Ser lite ut om man fyller i klær på IKEA sine sider, men jeg har målt nøyaktig. Har også satt av 20cm på toppen innvendig til ting, for jeg rekker ikke så høyt😂 AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 17.05): Har mange PAX-skap og kjøpte de første for ca 15 år siden. Har både nye og gamle trådskuffer og treskuffer. Irriterte meg over de gamle trådskuffene med store hull men de nye med små hull er bra. Favoritten er likevel treskuffer i de dype skapene. Får veldig god og effektiv lagring når klærne brettes og står på høykant hvis du skjønner hva jeg mener. Så i de nye skapene jeg kjøpte i år har jeg prioritert treskuffer mens jeg noen steder har valgt trådskuffer. Vær obs på at har du hengslede dører kan du ikke montere treskuffe så den går helt ned til bunden av skapet på grunn av festet til dørhengslet. Så flere steder har jeg en trådskuff nederst i skapene med hengslede dører. Anonymkode: 6fcf9...267 Ja, jeg har troa på treskuffene altså😍 Jeg skal ha skyvedører, så blir ingen konflikt her🙌🏽 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå