Gå til innhold

Dere snertne workout damer på KG!!!!!!

Fikk du med deg poenget i innlegget?  

1. 1. Fikk du med deg poenget i innlegget?

• Selfølgelig Thea ;)
      4
    • Selvfølgelig Thea ;)
      4
    • Not at all!!!!
      6
    • Selvfølgelig Thea ;)
      9

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke no gæærnt med å føle seg ok når en trener, vel? Du trenger ikke noen ny garderobe eller sminke hvis du ikke vil selv. - Men det er mye morsommere å rtene hvis du har klær du synes er fine og føler deg vel i!

Ny, stilig treningstopp er god motivasjon for å ta en tur ned på gym'en!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er ikke noe galt i det. Jeg hadde også valgt noe som så ok ut, men folk trenger ikke se ned på dem som ikke trener i merkeklær til godt over tusen kroner settet. :evil:

Det er sånt det føles her, og for å være ærlig så er jeg lei av å bli sett ned på..derfor intet treningsenter på meg..Synes det er nok å bli betraktet som et utskudd fra 4 klasse til og med 3 på videregående.. :-?

Men dere som vil sminke dere og kle dere i dyre klær... be my guest. Det er ikke mine penger.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og så bruker jeg aerobicsko fra Adidas, men nå må jeg skaffe meg nye snart - pedalene på spinningsyklene tar virkelig knekken på dempingen!

IKKE bruk aerobicsko på spinning! (med mindre du går inn for å ødelegge de!) Bruk sko med hardere såle!

Gjest Ethereal
Skrevet

Finnes det virkelig folk som sminker seg FØR de skal trene? Det er virkelig å be om trøbbel, og veldig grisete. Selv foretrekker jeg å ta bort i hvertfall pudder osv med en renseserviett før trening, for så å sminke meg igjen etter dusjen. Men jeg er av den typen som er litt sminket hver dag, da...

Og det er ingen som sier at du MÅ ha det nyeste/dyreste treningstøyet for å trene. Men enkelte føler seg kanskje presset til det, spesielt hvis de er nye på et sted?

Selv er jeg jo i Nederland dette halvåret, og har akkurat funnet et nytt treningsstudio. Jeg følte meg IKKE høy i hatten første gangen jeg var der, spesielt pga språkbarrieren, men etterhvert har jeg til og med tenkt å ta enkelte step/aerobic-timer.

Jeg tok med to sett treningstøy fra Norge, av den typen jeg bruker på SATS, og kommer til å bruke det her også. En annen sak er at jeg nok sannsynligvis kommer til å kjøpe mer etterhvert, spesielt med Amsterdam innen en halvtimes togturs rekkevidde :roll:

Skrevet

Får BetterBodies til innkjøpspris gjennom jobben, så her går det i treningsbukser fra BB som er vide nederst (viktig) og små topper eller t-shirts. Kler opp mannen i BetterBodies også! sluuurp... :sjarmor:

Skrevet

Litt ekstra økonmisk investering i treningstøy er ikke så dumt.

Jeg ahr stort sett skaffet mitt treningstøy fra H&M. I høst begynte jeg trening på nytt eetter flere års pause :oops:

Da var det på tide med en oppgradering av innholdet i treningsbaggen.

Kvalitets tekstiler kjøpt i sportsforettninger tilhører en helt annen verden enn H&M avdelingen.

Skrevet

Som jeg ha sagt før - tenk på sko. Sko er en viktig investering for å ta vare på føtter, ankler, hofter og rygg.

(Ja, også har jeg en hang-up på sports-bh/-topp, det er fordi puppene mine er hang-down... :roll: )

Hvilken t-skjorte man har på seg, er egentlig helt uinteressant for form og helse, samme med bukse og sokker. Ha en truse som ikke gnager på midten og det tøyet du selv synes er behagelig og kos deg på trening. Både Lindex, Ellos, H&M og Sportmann har greie topper og t-skjorter som duger mer enn nok!

Skrevet

Der hvor jeg trener så er det bare slanke som bruker sånne bukser. Faktisk så er de meste slanke, eller - de er jo ikke radmagre, men det er ikke ridebukselår eller valker på noen. Og da takler ikke jeg å stå i stram treningsbukse! :( For jeg er bredere enn dem. Så nå bruker jeg en bukse som jeg egentlig synes er forferdelig - og jeg prøver å stille meg sånn at jeg ikke ser meg i speilet.

Dessuten, svetter dere ikke i baken når dere trener? synes ikke det på de stramme buksene? Jeg har det så travelt med å følge med på bevegelsene at jeg har ikke fått sett på noen om det synes*ler*- men jeg føler liksom selv at om jeg hadde hatt stram bukse så ville det vist :oops:

Skrevet

Jeg gidder ikke å sminke meg FØR jeg drar på treninga hvis jeg ikke har sminket meg tidligere. OG jeg gidder ikke ta av sminka hvis jeg først har vært ut og da har sminket meg. Ta meg som jeg er mener jeg!

La nå de som vil så gjerne sminke seg for å føle seg fin på trening gjøre det. Man trenger ikke dømme dem fordet?

Og er det dermed sagt at alle kjøper seg sett til over 1000 kr osv er "kule" og ser ned på andre?

Treningstøy koster! Jeg føler meg ikke kul selv om det jeg har kjøpt koster penger. Syns faktisk det er litt stive priser på treningstøy, men det er litt snakk om kvalitet også. Jeg vasker treningstøyet, bukse og topp etter hver økt, og når jeg trener 5 ganger i uken må jeg ha kvalitet og ikke ha noe som blir slitt etter 2 vask.

Til deg som måtte ha nye sko pga spinning; kjøpt deg sykkelsko! Koster like mye som nye aerobic sko, men du får mer igjen for det i treningen. :D

Skrevet

Dessuten, svetter dere ikke i baken når dere trener? synes ikke det på de stramme buksene? Jeg har det så travelt med å følge med på bevegelsene at jeg har ikke fått sett på noen om det synes*ler*- men jeg føler liksom selv at om jeg hadde hatt stram bukse så ville det vist :oops:

Joda, svetter overalt, men jeg bruker kun svarte bukser så det syns ikke. Man skal da svette på gym'et! :briller:

Skrevet

Åhh, blir litt oppgitt. Kan forstå at noen ser på treningssenter som et potensiellt sjekkested 8) , men...

Forstår ikke at en legger så mye energi i om en har svettemerker i rompa, hvilke merke en har på treningstøyet, om sminken sitter osv... Herregud...

Jeg drar på trening som jeg er, om treningstøyet er slitt osv gjør meg ingenting(passer på å ha godt skotøy da :wink: ). Jeg drar dit for å trene og svetter både her og der, ja faktisk også i skrittet :ler: . Ser jo de som står der på pynt, men det er jo opptil hver enkelt hva en legger i treningen.

Jeg forlater treningssenteret som et vrak, utsvettet, rosa i fjeset og med floker i håret og ikke minst veldig fornøyd....

Skrevet

Jeg bruker enten jazzbukse kjøpt i sportsbutikk, som jeg synes er mye bedre enn dem jeg har prøvd på H&M el.l. Eller så har jeg en vid grå joggebukse i bomull fra H&M som jeg også liker godt. På overkroppen har jeg trenings-bh og en eller annen gammel t-skjorte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...