AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 Jeg har hatt spenningshodepine som kommer og går i flere år, noen perioder verre enn andre og det begynner å slite på. Bruker vanlig smertestillende som hjelper der og da, og går jevnlig til kiropraktor som også har hjulpet, men blir jo ikke kvitt det. Er det noen som har prøvd andre behandlinger for dette og blitt kvitt spenningshodepinen eller fått det merkbart bedre? Anonymkode: 2e57e...f54
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Botox er vidundermiddel mot spenningshodepine. Men anbefaler å sjekke det godt ut, og gå til noen som virkelig kan behandle spenningshodepine fremfor noen som bare har rynkebehandling. Anonymkode: e21e8...2ff
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg har hatt spenningshodepine som kommer og går i flere år, noen perioder verre enn andre og det begynner å slite på. Bruker vanlig smertestillende som hjelper der og da, og går jevnlig til kiropraktor som også har hjulpet, men blir jo ikke kvitt det. Er det noen som har prøvd andre behandlinger for dette og blitt kvitt spenningshodepinen eller fått det merkbart bedre? Anonymkode: 2e57e...f54 Man får jo spenningshodepine pga stress og/eller angst. Hvis du finner ut hva som plager deg og endrer det, så vil også spenningshodepinen forsvinne. Ellers vil jeg anbefale naprapat. Anonymkode: a31f4...7d1
Kalevala Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Hvordan er hodepinen din? Mange som tror de har spenningshodepine har egentlig migrene. https://hodepinenorge.no/test-om-hodepinen-din-kan-vaere-migrene/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå