Gå til innhold

Facebook - begrenset meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fyren har kommentarer på profilbilde osv, men når jeg trykker for å se de så visers kun den ene kommentaren. Er jeg satt på begrenset tilgang siden flere kommentarer på flere bilder ikke vises (bare antallet før man trykker inn på selve kommentarene)? 

Anonymkode: 01f30...f69

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vises*

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som de som har kommentert ikke lar sine kommentarer vises til andre enn sine egne venner.

Anonymkode: c30a0...637

AnonymBruker
Skrevet

Åja, det går an? Litt rart at det er såpass mange med en slik innstilling - opp mot 15 stk eller noe på to av bildene jeg kikket på... 

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å ha slike innstillinger? Siden det virker her som om mange av vennene hans har det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det vanlig å ha slike innstillinger? Siden det virker her som om mange av vennene hans har det? 

Hva som er vanlig er ikke akkurat en fasit når folk kan avgjøre selv for hvem som skal se og ikke se. Men færre har åpne facebook kontoer. Og færre lar hvem som helst se sine kommentarer.

Anonymkode: bfdcf...c07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva som er vanlig er ikke akkurat en fasit når folk kan avgjøre selv for hvem som skal se og ikke se. Men færre har åpne facebook kontoer. Og færre lar hvem som helst se sine kommentarer.

Anonymkode: bfdcf...c07

Lurer fordi vi er venner på FB og har datet lenge.. Har ikke lagt merke til det led kommentarene før, litt sikker på at det har skjedd nå. Derfor jeg lurte på om jeg var satt i en begrenset kategori

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...