AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #1 Skrevet 22. mars 2021 I fjor gjennomgikk jeg et hastekeisersnitt rett etter nedstengningen av landet. Uten å gå for mye inn i detaljer, så opplevde jeg at en sykepleier fikk meg til å gråte og føle meg som verdens minste person der jeg lå nyoperert, alene, hormonell og livredd. Hendelsen plager meg veldig den dag i dag fordi jeg gruer meg til en eventuell ny graviditet og sykehusbesøk. Jeg ønsker å sende en form for klage til sykehuset, ikke fordi jeg ønsker en formell beklagelse eller at sykehuset skal få refs. Alle andre som tok vare på meg de ukene jeg var innlagt var helt fantastiske, og jeg har inntrykk av at de aller fleste er veldig dyktige i jobben sin. Likevel håper jeg at en tillitsvalgt eller leder kan snakke med den aktuelle sykepleieren, rett og slett fordi jeg håper ingen andre opplever det samme som meg og fordi jeg håper og tror det vil føre til at vedkommende vil gjøre en bedre jobb i fremtiden. Noen som vet hvordan man går fram i en slik sak? Anonymkode: 64c5f...54d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Skrevet 22. mars 2021 Jeg sendte en klage til sykehuset ifm fødselen til mitt barn. Jeg fikk svar tilbake. Du kan undersøke nettsiden til sykehuset for. å se om de har navn på ansatte der, slik at du vet navnet på sjefen du skal stile det til. Eller så kan du kontakte sentralbordet for å høre. Jeg antar det er best at du har et navn på en konkret leder der for å skrive det i brevet. Føler med deg. Anonymkode: bf7e0...937 1
Silva Pluvialis Skrevet 22. mars 2021 #3 Skrevet 22. mars 2021 (endret) . Endret 8. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #4 Skrevet 22. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg sendte en klage til sykehuset ifm fødselen til mitt barn. Jeg fikk svar tilbake. Du kan undersøke nettsiden til sykehuset for. å se om de har navn på ansatte der, slik at du vet navnet på sjefen du skal stile det til. Eller så kan du kontakte sentralbordet for å høre. Jeg antar det er best at du har et navn på en konkret leder der for å skrive det i brevet. Føler med deg. Anonymkode: bf7e0...937 Så trist at du også hadde behov for å sende en klage. Varme tanker til deg! Tusen takk for tips, det skal jeg gjøre. Anonymkode: 64c5f...54d
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #5 Skrevet 22. mars 2021 Gjenferdet skrev (9 minutter siden): Jeg sendte klage til sykehuset etter et seksuelt overgrep begått av medpasient. Henvendte meg bare direkte til den aktuelle avdeling, sendte et brev i posten og fikk svar i Digipost. Anbefaler deg å ringe inn eller sende brev i posten. Av personhensyn kan de ikke besvare mail. Herregud, så forferdelig, jeg har ikke ord. Sender deg varme tanker! Tusen takk, det skal jeg gjøre. Anonymkode: 64c5f...54d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå