AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Man snakker typisk om at incels er hvite høye menn med normalt utseende som ikke klarer spillet mellom kjønnene til å få seg dame. Det er et kjent faktum at det er vanskelig for ikke vestlige innvandrer gutter å få seg norsk dame. Så klart, unntak finnes, men nå tenker jeg generelt. Brukes egentlig ordet incel også om ikke-vestlige unge menn som sliter på damefronten? Anonymkode: 40c53...580
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Begrepet Incel har blitt helt utvannet, sammenlignet med den opprinnelse betydningen, så jeg tar ikke folk som slenger det ordet ut i en debatt veldig seriøst. Men virker som at de fleste "kjente" incels er hvite menn. Anonymkode: 5c733...ea5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 ikke-vestlige innvandrere importerer eller giftes bort til en kvinne i hjemmelandet. Anonymkode: 1925e...715 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Man snakker typisk om at incels er hvite høye menn med normalt utseende som ikke klarer spillet mellom kjønnene til å få seg dame. Det er et kjent faktum at det er vanskelig for ikke vestlige innvandrer gutter å få seg norsk dame. Så klart, unntak finnes, men nå tenker jeg generelt. Brukes egentlig ordet incel også om ikke-vestlige unge menn som sliter på damefronten? Anonymkode: 40c53...580 Hvorfor må innvandrergutter få seg norsk dame? De andre vel opp med "sine egne" de aller fleste av de. Som jo de aller fleste mennesker gjør. Anonymkode: a562c...e47 3
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Tja. Syns mange av disse innvandrer mennene har en utstråling bortskjemte unge gutter mangler. Gjelder selvfølgelig ikke alle i noen av gruppene, det jeg nevner her. utseendemessig, tiltrekkes jeg faktisk mer av utenlandske menn. Vet ikke hvorfor. Er vel bare en preferanse. Men det avgjørende har alltid vært hvor godt jeg liker ham, etter at jeg har blitt kjent. Anonymkode: 83ea8...ff5
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Tja. Ifølge kg er jo alle damene tatt av muslimer. Anonymkode: 69ccc...729
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Incel er vel et internt ord folk på KG bruker om de som er uenige med dem? Eller har jeg misforstått noe? Må det være hvite menn? Blir forvirret av sjargongen her inne Anonymkode: d24b5...78d
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Incel er vel et internt ord folk på KG bruker om de som er uenige med dem? Eller har jeg misforstått noe? Må det være hvite menn? Blir forvirret av sjargongen her inne Anonymkode: d24b5...78d Ja du har misforstått. Google er din venn. Anonymkode: a562c...e47 1
MattDa Skrevet 21. mars 2021 #9 Skrevet 21. mars 2021 (endret) Fikk litt incelvibber av denne tråden. Incel er som mange andre ord, bla rasist, utvannet. https://letmegooglethat.com/?q=what+is+incel%3F Fixed Endret 21. mars 2021 av MattDa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå