Gå til innhold

Hvite og ikke-hvite incels

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man snakker typisk om at incels er hvite høye menn med normalt utseende som ikke klarer spillet mellom kjønnene til å få seg dame. Det er et kjent faktum at det er vanskelig for ikke vestlige innvandrer gutter å få seg norsk dame. Så klart, unntak finnes, men nå tenker jeg generelt. Brukes egentlig ordet incel også om ikke-vestlige unge menn som sliter på damefronten?

Anonymkode: 40c53...580

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Begrepet Incel har blitt helt utvannet, sammenlignet med den opprinnelse betydningen, så jeg tar ikke folk som slenger det ordet ut i en debatt veldig seriøst. Men virker som at de fleste "kjente" incels er hvite menn.

Anonymkode: 5c733...ea5

AnonymBruker
Skrevet

ikke-vestlige innvandrere importerer eller giftes bort til en kvinne i hjemmelandet. 

Anonymkode: 1925e...715

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Man snakker typisk om at incels er hvite høye menn med normalt utseende som ikke klarer spillet mellom kjønnene til å få seg dame. Det er et kjent faktum at det er vanskelig for ikke vestlige innvandrer gutter å få seg norsk dame. Så klart, unntak finnes, men nå tenker jeg generelt. Brukes egentlig ordet incel også om ikke-vestlige unge menn som sliter på damefronten?

Anonymkode: 40c53...580

Hvorfor må innvandrergutter få seg norsk dame?

De andre vel opp med "sine egne" de aller fleste av de. Som jo de aller fleste mennesker gjør.

Anonymkode: a562c...e47

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Syns mange av disse innvandrer mennene har en utstråling bortskjemte unge gutter mangler. Gjelder selvfølgelig ikke alle i noen av gruppene, det jeg nevner her.

utseendemessig, tiltrekkes jeg faktisk mer av utenlandske menn. Vet ikke hvorfor. Er vel bare en preferanse. Men det avgjørende har alltid vært hvor godt jeg liker ham, etter at jeg har blitt kjent.

Anonymkode: 83ea8...ff5

AnonymBruker
Skrevet

Tja. Ifølge kg er jo alle damene tatt av muslimer. 

Anonymkode: 69ccc...729

AnonymBruker
Skrevet

Incel er vel et internt ord folk på KG bruker om de som er uenige med dem? Eller har jeg misforstått noe? Må det være hvite menn? Blir forvirret av sjargongen her inne

Anonymkode: d24b5...78d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Incel er vel et internt ord folk på KG bruker om de som er uenige med dem? Eller har jeg misforstått noe? Må det være hvite menn? Blir forvirret av sjargongen her inne

Anonymkode: d24b5...78d

Ja du har misforstått. Google er din venn.

Anonymkode: a562c...e47

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...