AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Det er ikke bare tre-dagers, men skikkelig masse skjegg. Unge menn ser jo rett og slett gamle ut med det skjegget. Noen er faktisk såpass oppegående at de steller skjegget sitt. Men det er jo også endel som lar det vokse vilt og uhemmet, og det ser ikke ut. De er jo så mye penere uten skjegg. Anonymkode: d1080...978 7
Milky Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Synes skjegg er sexy jeg.. godt og tykt skjegg som er velstelt og med skjeggeolje😍 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Spicymami skrev (Akkurat nå): Synes skjegg er sexy jeg.. godt og tykt skjegg som er velstelt og med skjeggeolje😍 Enig der 😄 Anonymkode: 986a1...afe
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke bare tre-dagers, men skikkelig masse skjegg. Unge menn ser jo rett og slett gamle ut med det skjegget. Noen er faktisk såpass oppegående at de steller skjegget sitt. Men det er jo også endel som lar det vokse vilt og uhemmet, og det ser ikke ut. De er jo så mye penere uten skjegg. Anonymkode: d1080...978 Altså, det finnes menn som ikke har hake, og menn uten hals. Begge er penere med solid (og velstelt) helskjegg. Anonymkode: 0880f...a47 1
mjaus Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Altså, det finnes menn som ikke har hake, og menn uten hals. Begge er penere med solid (og velstelt) helskjegg. Anonymkode: 0880f...a47 Jepp, som trond giske.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Altså, det finnes menn som ikke har hake, og menn uten hals. Begge er penere med solid (og velstelt) helskjegg. Anonymkode: 0880f...a47 Noe for Big Ed da 🤪 Neida... Er jo greit å ha tredagers for å skjule sine "skavanker", mendet må jo ikke være så voldsomt da. Men det er min smak da Anonymkode: d1080...978 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Jeg har skjegg fordi jeg trives med det, har hat skjegg i over 10 år og jeg kommer til å ha skjegg til den dag jeg dør. Hva andre måtte mene om det, vel for å si det rett ut, Jeg driter i hva andre mener om at jeg har skjegg. 4
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 Hva som er greia med det? Hva er greia med at enkelte bruker sminke? Hva er greia med å ha langt hår? Hva er greia med å pusse opp kjøkkenet? Preferanser i guess.. Anonymkode: bbc29...65a 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #9 Skrevet 22. mars 2021 Ånei, en person jeg ikke kjenner liker ikke skjegg. Uff, nå må jeg rett inn å barbere bort alt sammen, må hive skjegg oljen, skjegg balsamen, skjegg sjampoen, saksen, børsten og hårføneren. Hva du mener om skjegg bryr folk seg lite om, tenk heller på all den krigsmalingen du smører i ansiktet ditt for å forandre utseendet. Hva med å fjerne den lille «barten» din du tror ingen ser? Fei for din egen dør. Anonymkode: b71b2...c81 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 Jeg er nok en av de som har fått sånt ustelt masse skjegg under koronapandemien. For min del er det et resultat av at jeg rett og slett ikke gidder å barbere meg når jeg nesten ikke får se folk (pga korona), og de gangene jeg forlater huset så må jeg faktisk ha på meg maske uansett. Så tror veldig mange menn er i samme bås som meg. Vi får skjegg, fordi vi rett og slett ikke gidder og shave oss hver dag når man har hjemmekontor, og må bruke maske de få gangene man forlater huset. Overraskende nok blir man fort komfortabel med skjegg. Om skjegg er fint er subjektivt, og jeg driter i om ts måtte hate at jeg eller andre har skjegg. Synes nesten er komisk hvordan ts kan bli nærmest krenket av at andre menn har skjegg. Anonymkode: d8888...0c3 1
Mæn40 Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 Har fått høre at jeg ser ut som en unge når jeg ikke har skjegg. I løpet av et år går det fra veldig velstelt til "huleboer" og tilbake. Men for meg så er "greia" at jeg liker det. I bunn og grunn.
Ctrl Skrevet 24. mars 2021 #12 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 19.37): Det er ikke bare tre-dagers, men skikkelig masse skjegg. Unge menn ser jo rett og slett gamle ut med det skjegget. Noen er faktisk såpass oppegående at de steller skjegget sitt. Men det er jo også endel som lar det vokse vilt og uhemmet, og det ser ikke ut. De er jo så mye penere uten skjegg. Anonymkode: d1080...978 Jeg er en av disse "unge" (jeg tillater å kalle meg det ) som valgte å gå til anskaffelse av litt skjegg. 7-dagersskjegg. Jeg ble faktisk en helt annen mann, og gikk endelig fra å se ut som en 20-åring til å bli den alderen jeg er i dag. Jeg steller det jo selvfølgelig hver dag. Vasker, lager linjer, barberer rundt og grer det slik at det ser best mulig ut. Jeg er enig i deg i at skjegg som har vokst "vilt og uhemmet" ikke egentlig ser særlig bra ut. Slik var det i starten hos meg også før jeg klarte å finne "min" lengde. Den optimale lengden som passer meg. Før det så så det ikke bra ut. Det så uflidd ut, og jeg så sjuskete ut. Huleboeraktig. I forbindelse med dette er det å trimme inn optimal lengde, lage linjer og stelle det faktisk noe man må ta grep om og lære seg på eget initiativ. Men før man lærer seg det så blir det vilt og uhemmet. Dermed tyder det på at disse unge mennene du refererer til ikke har kommet seg dit enda at dem har oppdaget hvordan man skal/bør gjøre det. Med mindre dem faktisk ønsker det slikt, selv om dem vet det. Noe jeg anser som lite trolig for de aller fleste. Om man ser penere ut med eller uten skjegg er en veldig subjektiv følelse. Jeg for min del tenker kun på min egen velvære ved å ha skjegg. Jeg mener det ser bra ut. Hva du eller andre mener om det bryr meg midt i kaviarstjerna. For å si det rett ut. Har forresten utelukkende fått positive tilbakemeldinger slik jeg har det i dag, men så har ikke Norge kultur for å si ifra hvis man ikke synes det var særlig pent. Likegreit, for jeg ville ikke endret det bare fordi noen andre mente noe annet. For som jeg sier, om skjegget er pent eller ikke handler om subjektivitet. Akkurat som om at kvinner må ta fillers, ha på øyevipper og sminke seg overdrevent for sin egen subjektive følelse. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #13 Skrevet 24. mars 2021 En mann=Skjegg En mann uten= Feminint ansikt Anonymkode: 22740...c87
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #14 Skrevet 24. mars 2021 On 3/21/2021 at 7:40 PM, Spicymami said: Synes skjegg er sexy jeg.. godt og tykt skjegg som er velstelt og med skjeggeolje😍 Heller skjeggkre enn skjeggolje. Anonymkode: 623b1...af8 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #15 Skrevet 24. mars 2021 21 minutter siden, Mæn40 said: Har fått høre at jeg ser ut som en unge når jeg ikke har skjegg. Min ca jevngamle kjære "nekter" meg å ta skjegget fordi jeg da visstnok vil se yngre ut enn henne. Og det er visst flaut der hun kommer fra. Anonymkode: 623b1...af8
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #16 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heller skjeggkre enn skjeggolje. Anonymkode: 623b1...af8 Enig, skjeggkre er litt sjarmerende, skjeggolje er derimot grøss Anonymkode: d8888...0c3
AnonymBruker 42 Skrevet 24. mars 2021 #17 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 19.37): De er jo så mye penere uten skjegg. Skjønner ikke problemet... Søk > menn > uten > "skjegg" Noen liker ditten, og andre liker datten... Trenger ikke forstå alt
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #18 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 21.3.2021 den 19.42): Altså, det finnes menn som ikke har hake, og menn uten hals. Begge er penere med solid (og velstelt) helskjegg. Anonymkode: 0880f...a47 Enig, det egner seg best som kamuflasje. En pen mann skal ikke ha skjegg:) Anonymkode: 06525...804 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #19 Skrevet 25. mars 2021 Jeg elsker shegg. En mann er ikke en mann uten shegg. Knegg. Anonymkode: af3b7...229
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå