AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Noen som driver med det? Hvordan kan man slutte? Anonymkode: fd643...12e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Eksempler? Mener du negativ selv-snakk? Anonymkode: f93e9...164
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Jeg tror en må slutte å ta ut sinne og smerte på seg selv og bare kjennepå sinne og smerten. Anonymkode: d7d10...b69 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Eller få det ut ved å ta det utover. Knuse noe, skrike. Ikke knuse seg selv. En er nødt til å tvinge seg til å være snill med seg selv. Det er ingen annen løsning. Ingen annen vei å gå. Jeg hjemsøkes ennå av traumene på jeg lot andre påføre meg og påførte meg selv. En må øve på hele tiden: gjøre det som er bra for en selv og så få sinne ut og smerten ut på noe utenfor seg selv. Jo før jo bedre. Traumer er ikke noe en vil ha i store mengder. De tar så plass. Nå som jeg skal prøve å leve Anonymkode: d7d10...b69
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå