AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Hei. Spiste akkurat en sånn godteri frosk, kjente kjapt at det kjentes ut som det brant både på tunga og i halsen. Mannen ba meg vise tunga og han sa den var grønn. Måtte titte selv 😅 Både mannen og 4åringen spiste samme, uten å få farge på tunga. Er det noen som har opplevd det samme? Var litt rart 😅 Anonymkode: 57aef...755
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Bortsett fra at du sier det brant på tungen, synes jeg ikke det er så veldig rart. Anonymkode: fe8cb...211 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Opplevd det maaange ganger. Blå, grønn, rød. Blå ser best ut 😄 Anonymkode: fee08...876 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bortsett fra at du sier det brant på tungen, synes jeg ikke det er så veldig rart. Anonymkode: fe8cb...211 Er det bare sånn at noen får farge og noen ikke? 😊 Det svir litt enda. Vi er nylig ferdig med forkjølelse, så kan jo sikkert være jeg reagerte litt ekstra 😅 Anonymkode: 57aef...755
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Opplevd det maaange ganger. Blå, grønn, rød. Blå ser best ut 😄 Anonymkode: fee08...876 Ah så bra 😁 har ikke spist sånn før, men regna uansett med det kom av den 😅 bare syntes det var rart de andre ikke fikk farge 😅 Anonymkode: 57aef...755
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå