Gå til innhold

Mann utvikler kvinnelige bryster

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann og jeg har begynt å få store kvinnelige bryster. Jeg bryr meg lite om kommentarer ifra folk omkring meg. Jeg har opplevd mine bryster har hatt lekkasje på brystvortene og t skjorten har vært bløt rundt brystvortene sitter. Brystene på meg vokser og jeg kjenner det er ganske mye kjertler i de og de er tunge å bære på.

Jeg lurer på om jeg er for feminin i tankene derfor de har begynt å vokse så fort. Jeg har også bredere hofter så jeg bruker damebukser for å få riktig passform. Det er vanskelig for meg å trene da hopper puppene så brutalt det er smertefullt, Jeg merker det rumpa mi har vokst. Jeg synes jeg er penere nå enn da jeg ikke hadde puppene. Så jeg skal ikke fjerne de med kirurgi. 

Jeg vurderer om jeg skal skifte kjønn. Kjønnsorganet er også skrumpet inn og lagt seg under så jeg sitter på do og tisser.

Jeg vil si jeg elsker å se ut som dame kroppslig. Jeg liker tanken på om jeg skal begynne med BH.

Jeg lurer på om det er normalt å være slik? 

brysterpåmeg.jpg

Anonymkode: 5e384...d15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du er i ferd med å bli kvinne. Du er i ferd med å bli tjukk. 

Anonymkode: bacb7...a83

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min umiddelbare tanke er at du bør ta deg en tur til legen, og få henvisning til psykolog. 

Anonymkode: ac4c1...34c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn kan også få brystkreft, så siden du har lekkasje bør du oppsøke legen sånn itilfelle :)

Anonymkode: e1c03...95e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg først og fremst en tur til legen og få tatt noen blodprøver for å sjekke hormonene i kroppen. Det er ikke vanlig at kroppen får den slags endringer uten videre, selv om det er endringer du er tilfreds med. Det kan være noe som må nøstes opp i.

Anonymkode: 82df1...770

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mistenker at TS tar kvinnelige hormoner. «Ønsker å bli jente, brystene vokser og underlivet skrumper»

Anonymkode: faad0...a61

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...