AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Del Skrevet 21. mars 2021 Tror ikke dere også det? Anonymkode: 35148...c70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #2 Del Skrevet 21. mars 2021 JO! Er så drita lei. Anonymkode: 16c72...609 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 21. mars 2021 #3 Del Skrevet 21. mars 2021 Tja tull og tull, ikke bli for overrasket om Robertolise kommer inn på navnetoppen i 2030 😂🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Del Skrevet 21. mars 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke dere også det? Anonymkode: 35148...c70 Jeg tror faktisk ikke det. Det finnes en del kommende mødre der ute med veldig merkelige tanker om at barnet deres skal skille seg veldig ut, både i navn og ferdigheter. Anonymkode: d2904...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 21. mars 2021 #5 Del Skrevet 21. mars 2021 No shit, Sherlock!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #6 Del Skrevet 21. mars 2021 Med noen tråder tenker jeg at dette navnet er så hinsides at det må være tull. Og om det ikke er tull burde vedkommende som vurderer det på barnet sitt beskyttes mot seg selv. Med andre tråder blir jeg litt mer i tvil. Det kan være bare tull, men det kan også være en ung, aspirerende glamourmodell som vil gi prinsen eller prinsessa et skikkelig originalt navn. Men altså, noen må jo være tull. Bare se på forsiden her nå, Sunsander, Bolver og Loette. Det er da vel ingen som i fullt alvor tenker på å kalle barna sine noe sånt? Anonymkode: 825e2...ee9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Del Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med noen tråder tenker jeg at dette navnet er så hinsides at det må være tull. Og om det ikke er tull burde vedkommende som vurderer det på barnet sitt beskyttes mot seg selv. Med andre tråder blir jeg litt mer i tvil. Det kan være bare tull, men det kan også være en ung, aspirerende glamourmodell som vil gi prinsen eller prinsessa et skikkelig originalt navn. Men altså, noen må jo være tull. Bare se på forsiden her nå, Sunsander, Bolver og Loette. Det er da vel ingen som i fullt alvor tenker på å kalle barna sine noe sånt? Anonymkode: 825e2...ee9 Ja, nettopp det er den type navn jeg sikter til. Anonymkode: 35148...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Del Skrevet 21. mars 2021 Håper det er tull, men jeg tror de fleste er seriøse 😮 Anonymkode: 24822...7e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #9 Del Skrevet 21. mars 2021 50 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke dere også det? Anonymkode: 35148...c70 Jo, det har jeg også skrevet i en av trådene. Anonymkode: 87a97...bad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #10 Del Skrevet 21. mars 2021 Tenker du på hun som ville kalle ungen Borrelia? 😂 Anonymkode: d2904...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 21. mars 2021 #11 Del Skrevet 21. mars 2021 Jeg har tatt for meg de tre første sidene i dette underforumet nå. Av de 60 trådene er det 52 navnetråder, og av navnetrådene er det minst 15 tulletråder. Det gir altså et resultat på 25% tulletråder i ett enkelt underforum. Skiller man ut tråder som handler om navn er andelen nærmere 30%. Det er så mye at det ikke er morsomt, engang. En og annen tulletråd er bare morsomt. Når det er en hel skog av dem, og kreativiteten sant å si ikke er den helt store, er det bare irriterende. De jeg virkelig ikke tror på er: Kamela Tillik Navneliste (en haug med navn på O, hvor kun ett av navnene faktisk er et navn) Savnader Pamelian Arnklaus Ellan Loette Bolver Ollie, Olivian eller Olian Kåreanna Susander Robertolise Tvillingjenter - Thelma og Selma Tvillinggutter. Peder og Pedro 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 21. mars 2021 #12 Del Skrevet 21. mars 2021 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poldark Skrevet 21. mars 2021 #13 Del Skrevet 21. mars 2021 Delvis enig, men har også sett "har ditt barn et spesielt navn, og hva er det"-tråd på Hønehjørnet hvor man kommenterer under fullt navn, og... Det er overraskende mange skikkelig ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #14 Del Skrevet 21. mars 2021 Mange tulletråder som ødelegger forumet litt syns jeg. Veldig lite morsomme er de også. Skjønner ikke helt hva som er motivasjonen for å opprette 20 slike tråder er 🤷♀️ Rimelig spesielt er det i hvert fall. Anonymkode: 8402b...fef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå