herzeleid Skrevet 21. mars 2021 #21 Skrevet 21. mars 2021 SlemUlv skrev (6 timer siden): Alt dette. Mer trengs ikke. Er vi ferdige å generalisere snart? Selvfølgelig ikke. Generalisering er en ekstremt nyttig og viktig måte å analysere og forstå verden.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #22 Skrevet 21. mars 2021 Det er selvfølgelig store forskjeller både hos menn og kvinner. Og så har menn ofte andre erfaringer med sex enn kvinner noe som også påvirker sexlyst. Menn er ofte vant til å komme hver gang. Jeg er kvinne, og har alltid hatt over snittet behov. Men jeg har også vært vant til fokus på egen nytelse. Har vært i ett forhold hvor det ikke var så mye av det (og også mindre sexlyst på mannen) og da mistet jeg også kysten etterhvert. Min erfaring er at menn som har sex regelmessig i et forhold ikke har noe mer behov enn meg. Flere ganger om dagen er gøy når man ikke sees så ofte (eller er singel og ikke har sex ofte) . Men i et forhold har det ofte stabilisert seg på 2-3 ganger i uka og så har begge vært godt fornøyd med det. Anonymkode: aff5a...24d 2
Trolltunge Skrevet 21. mars 2021 #23 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Menn har generelt sterkere seksualdrift enn kvinner. Det skyldes mye større mengder testosteron. Seksuell lyst som psykologisk fenom omfatter imidlertid mer enn seksualdrift - bl.a. behov for initmitet, tilknytning og bekreftelse - så det er kanskje riktigst å si at kvinnelig seksuell lyst ikke nødvendigvis er svakere enn mannlig, men at den typisk har et litt annet grunnlag og innhold. Anonymkode: 47031...289 Ingen regel uten unntak sies det, og jeg må da ha truffet unntak etter unntak i mitt liv. 🤪 Eventuelt et det kanskje slik at menn generelt TENKER mer på sex enn kvinner, men at det ikke nødvendigvis betyr at de faktisk orker å ha sex oftere enn kvinner. Jeg vet ikke, men min erfaring er iallefall at den sterkere seksualdriften menn liksom påstås å ha har jeg sett lite til i forhold, og jeg er ikke nymfoman engang. 2-3 ganger i uken er jeg storfornøyd med i lengre forhold. Det har visst vært å forvente for mye, selv fra menn som hevdet seg "kåt hele tiden". Hjelper jo lite å ha tenkt litt på sex, og kjenne et snev av kåthet innimellom. Det er hvor ofte man faktisk orker å ha sex som teller. Altså, jeg kan tenke at jeg bestiger Mount Everest, eller at jeg svømmer over den engelske kanalen, men det betyr ikke at jeg har gjort det, eller kunne klare det. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #24 Skrevet 21. mars 2021 Det er ikke alt som kan eller skal likestilles. Kvinner er kåte, men på en annen måte tror jeg. Blir ikke kåt av å se en random dude. Og bare fordi jeg er kåt så betyr ikke det at jeg vil ha sex med hvem som helst. Anonymkode: dc119...566 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #25 Skrevet 22. mars 2021 Single menn som jakter nye partnere å ha sex med er kåt konstant, mens menn i lange forhold mister piffen (slik at det jevner seg ut), fordi det ikke er noe bytte å jakte på. #Biologi. Anonymkode: 57b81...a65
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå