Gå til innhold

Er damer og menn like kåte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange menn tenker jo umiddelbart sex om de ser en fin dame. Fantasiene begynner og man blir kåt. Det kan være på ett kjøpesenter, toget eller på jobben.

er dette likt for damer?

Anonymkode: 93e44...bfa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de er like kåte. Forskjellen er at menn kringkaster det, mens damene holder kjeft. 

Anonymkode: c5acf...135

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det, Jeg har hvert fall aldri tenkt på sex når jeg ser en "pen" mann. 

Kan sikkert gå i 2 år uten sex, med 0 problemer. Tenker jo på sex i ny og ne om jeg er singel men har dildo så 👍

Anonymkode: cf057...cd5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame. Kunne tenke meg sex hver dag. Gjerne både morgen og kveld. 
mannen min derimot - Max to ganger i uka. Sånn har det vært i 20 år. Han har aldri vært mer ivrig. Jeg kunne gjerne alltid hatt mer. 

Anonymkode: 06136...ee9

• Liker 3
Skrevet

Altså jeg er ekstremt kåt og vil ha sex hver dag, gjerne flere ganger. Men er ikke en creep som stirrer på folk ute og blir kåt av dem. Da skal du være veldig veldig pen å se på

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror nok menn rent generellt er kåtere. Jeg er over 50 og må fremdeles ha sex gjerne ett par ggr.hver dag, har alltid vært sånn. Tror det er hormonene som styrer sexualiteten. Trolig testosteron siden jeg også alltid har vært slank, legger ikke på meg uansett hva jeg spiser virker det som.

AnonymBruker
Skrevet

Eh...nei. Ikke i nærheten engang, selv om det er enkelte brukere her på forumet som beviser at alle regler har unntak.

Anonymkode: b6c0c...955

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mange menn tenker jo umiddelbart sex om de ser en fin dame. Fantasiene begynner og man blir kåt. Det kan være på ett kjøpesenter, toget eller på jobben.

er dette likt for damer?

Anonymkode: 93e44...bfa

Umulig å generalisere på den måten. Man vil nok rent statistisk finne en overrepresentasjon hos det ene kjønnet, men alle er forskjellig.

samtidig forandrer man seg igjennom livet. Sexlyst/behov etc er ikke statisk igjennom livet.

da jeg var yngre var jeg litt «kanin», som mange gutter er.

da jeg ble eldre avtok det, som for mange menn.

mange kvinner jeg kjenner er motsatt. De var svært lite opptatt av sex da de var yngre, men har mer glede av det etter som de ble eldre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på sex når jeg har sett en fin mann. 

Tenker generelt lite på sex. 

Anonymkode: f47ca...846

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tror ikke det, Jeg har hvert fall aldri tenkt på sex når jeg ser en "pen" mann. 

Kan sikkert gå i 2 år uten sex, med 0 problemer. Tenker jo på sex i ny og ne om jeg er singel men har dildo så 👍

Anonymkode: cf057...cd5

Der ligger nok noe av problemet for menn. Damer tenker ikke på sex når de ser en pen mann, ser de en dildo derimot :yvonne:Litt pinlig for oss menn dette, vi bør skjerpe oss.

Anonymkode: 706c9...099

AnonymBruker
Skrevet

Mitt inntrykk er at menn generelt er mer kåte og tenker mer på sex enn kvinner. 

Jeg er, og har alltid, vært som en mann på det området. Var opptatt av nytelse fra jeg var 6 år og oppdaget dusjstrålen i badekaret hjemme. Har altså onanert ekstremt mye helt siden den alderen. 

Jeg har hele tiden sagt at jeg er som en 14 år gammel gutt når det kommer til det området.

Har noen ganger lurt på om jeg er sexavhengig. På det verste klarte jeg ikke å gjøre jobben min fordi jeg var så kåt. Så måtte gå på do og onanere for å klare resten av arbeidsdagen. Det føles absolutt ikke normalt. 🙈 

Men heldigvis har jeg nå møtt en mann som er like kåt som meg. 🥰🥰🥰

Anonymkode: d6748...415

Skrevet

Tenker på sex daglig, litt forskjellig hva som utløser tankene. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, forskjellen er bare at kvinner får sex oftere enn menn. 

Anonymkode: 6ac93...c08

Skrevet (endret)

Noen kvinner er mer kåte enn andre kvinner

Noen menn er mer kåte enn andre menn

noen kvinner er kåtere enn noen menn

noen menn er kåtere enn noen kvinner

noen menn og kvinner er like kåte.

Noen menn og kvinner er ikke kåte i det helle tatt

Noen menn og kvinner er kåte nesten helle tiden

Mer har jeg ikke å si i denne tråden

Endret av Aragorn ll Elessar
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Spicymami skrev (3 timer siden):

Altså jeg er ekstremt kåt og vil ha sex hver dag, gjerne flere ganger. Men er ikke en creep som stirrer på folk ute og blir kåt av dem. Da skal du være veldig veldig pen å se på

I feel you. Samme greia her. Men det er den mannen jeg vil ha, så da må jeg bare fikse meg selv resten av tiden (onanere). 

Anonymkode: cb0d0...486

Skrevet
Aragorn ll Elessar skrev (6 minutter siden):

Noen kvinner er mer kåte enn andre kvinner

Noen menn er mer kåte enn andre menn

noen kvinner er kåtere enn noen menn

noen menn er kåtere enn noen kvinner

noen menn og kvinner er like kåte.

Noen menn og kvinner er ikke kåte i det helle tatt

Noen menn og kvinner er kåte nesten helle tiden

Mer har jeg ikke å si i denne tråden

Alt dette. Mer trengs ikke. Er vi ferdige å generalisere snart? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn har generelt sterkere seksualdrift enn kvinner. Det skyldes mye større mengder testosteron. Seksuell lyst som psykologisk fenom omfatter imidlertid mer enn seksualdrift - bl.a. behov for initmitet, tilknytning og bekreftelse - så det er kanskje riktigst å si at kvinnelig seksuell lyst ikke nødvendigvis er svakere enn mannlig, men at den typisk har et litt annet grunnlag og innhold.

Anonymkode: 47031...289

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror generelt at menn blir "lettere" tent enn damer, men jeg som dame er også mye kåt! Spesielt når jeg er singel. Men om jeg "leker" med meg selv noen ganger i uken er behovet mitt dekt. 

Anonymkode: 0b105...d3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det varierer jo fra person til person. Noen er mer og noen er mindre kåt enn andre. 

Anonymkode: b271a...a8a

Skrevet

Dette er individuelt mer enn det handler om kjønn. 

At menn tenker på sex ofte betyr ikke at de faktisk ønsker å ha sex ofte, og det å tenke og tro på at menn er kåte og klare til enhver tid er bare dumt, selv om de skulle hevde slikt selv også. 

Har vært mye skuffelse før jeg innså dette. 

Hvem som tenkte mest på sex kan jeg ikke vite sikkert, men jeg har hatt mest lyst til å HA sex i samtlige forhold jeg har vært i, bortsett fra det siste. Uansett hvilken kåthet menn skrøt på seg. Og det gjorde de, selv om jeg erfarte at det ble med skryt, og ikke i praksis. 

Slo meg heldigvis til ro med en mann som ikke bare har det i kjeften og eget hode. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...