AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Er det i det hele tatt mulig for en kvinne på 41 år å finne noe seriøst på Tinder eller andre dating apper? Anonymkode: 26e5a...72a
Høyeheler Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Det er bare en måte å finne det ut på. Opprett en profil. Du kan ha flaks.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Jeg er 40 og fant samboeren på 50 der. Innimellom en del rask. Anonymkode: f05db...f2d
M Mads Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er det i det hele tatt mulig for en kvinne på 41 år å finne noe seriøst på Tinder eller andre dating apper? Anonymkode: 26e5a...72a Tipper 90% av de du får kontakt med er ute etter ett knull. Du har vel behov som alle andre så det kan jo være greit 😀 Er det jakten på kjærligheten ville jeg nok brukt tiden på en annen side
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Tinder er overfladisk, det er omtrent umulig å få til en samtale med noen der. Jeg traff en fra Tinder i fjor sommer det er vel eneste som jeg har fått kontakt med der, men han var da ikke min type så nei det ble med den date'n. Etter det har jeg sletta tinder. Jeg har møtt alle jeg har møtt fra badoo. Er ikke så seriøs den heller, men der fins det flere muligheter om du ikke liker dem ved første øyekast så kan man få litt tid til å bli kjent med dem. Anonymkode: f7c22...0ca
Fjellmannover190 Skrevet 21. mars 2021 #6 Skrevet 21. mars 2021 Du finner alt på tinder, så ein må nok bruke litt tid på å sortere ut alle! 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #7 Skrevet 21. mars 2021 Er K43, har funnet myye fint på Tinder. Håper å slette den snart. Anonymkode: bbb18...fd8 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #8 Skrevet 21. mars 2021 Hvis du matcher med de du har sjans på så får du mer enn sex. Det er faktisk ikke verre enn som så Anonymkode: 01d44...272 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #9 Skrevet 21. mars 2021 Du får til Tinder, men du må forholde deg til at det er mye rart innimellom, så ta litt lett på kontakten til du har truffet personen i levende live. Som voksen kvinne må du nok jobbe litt med hvilke bilder du legger i profilen. Du må se fresh og blid ut og fremstå "pen og velpleid". Hvis du er kraftig, så vis det på en delikat måte. Og så liker nok menn kvinner som ser litt spreke og gøyale ut, så legg gjerne et litt aktivt bilde i bunken også. Men viktigst for kvinner er et godt smil og et pent ansikt. Du bør ikke være alt for kresen når du sveiper, slik at du får mer å velge mellom. så får du heller sortere litt etterpå. Tar noen kontakt, så gi dem en sjanse da vel! Du kan bli overrasket! Anonymkode: ac59e...83b
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #10 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du får til Tinder, men du må forholde deg til at det er mye rart innimellom, så ta litt lett på kontakten til du har truffet personen i levende live. Som voksen kvinne må du nok jobbe litt med hvilke bilder du legger i profilen. Du må se fresh og blid ut og fremstå "pen og velpleid". Hvis du er kraftig, så vis det på en delikat måte. Og så liker nok menn kvinner som ser litt spreke og gøyale ut, så legg gjerne et litt aktivt bilde i bunken også. Men viktigst for kvinner er et godt smil og et pent ansikt. Du bør ikke være alt for kresen når du sveiper, slik at du får mer å velge mellom. så får du heller sortere litt etterpå. Tar noen kontakt, så gi dem en sjanse da vel! Du kan bli overrasket! Anonymkode: ac59e...83b Haha, dette må ha blitt skrevet av en mann på 45-55 med et dårlig smil og stygt ansikt som håper å få napp dersom damer bedre enn ham selv senker standarden. Anonymkode: d9cd8...4cc
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #11 Skrevet 21. mars 2021 Tinder passer best for de som er godt under 40, men det finnes jo en del desperate menn i 40- og 50-årene som nekter å innse dette, og som du kan være så «heldig» å treffe der:))) Anonymkode: 4e180...a69 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #12 Skrevet 21. mars 2021 Hørt om mange «godt voksne» som har møtt noen på Tinder (og blitt sammen), kjør på! Er selv 44, skal på Tinderdate i morgen 😊 Anonymkode: 591d4...3e4 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #13 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Haha, dette må ha blitt skrevet av en mann på 45-55 med et dårlig smil og stygt ansikt som håper å få napp dersom damer bedre enn ham selv senker standarden. Anonymkode: d9cd8...4cc Hvorfor det? Synes det var gode råd jeg. Og godt å se ut i fra flere svar her at det ikke trenger å være helt håpløst selv om man har rundet 40😊 Ts Anonymkode: 26e5a...72a
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #14 Skrevet 21. mars 2021 Jeg har ikke Tinder. Vil ikke ha noen som er på Tinder heller. Trenger en selvsikker en, ikke en leter. Fint for de yngre, men i vår aldersgruppe vet vi jo hvordan vi skal snakke med folk uten å gjemme oss bak bilder. Anonymkode: 1c7ca...79e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #15 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tinder passer best for de som er godt under 40, men det finnes jo en del desperate menn i 40- og 50-årene som nekter å innse dette, og som du kan være så «heldig» å treffe der:))) Anonymkode: 4e180...a69 Hva mener du skjer når vi passerer 40? All den tid det er rikelig med like "desperate" kvinner 40-100 år, så anser jeg Tinder for å være en like legitim datingarena som alt annet. Det siste jeg la merke til er at Tinder har tilpasset seg litt. Før var det én gruppe, fra 54 og opp, men nå kan du skille på årene. Hvis jeg er på kjærestejakt når jeg blir 60, så skal jeg selvsagt prøve Tinder. Anonymkode: 3471f...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #16 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Er det i det hele tatt mulig for en kvinne på 41 år å finne noe seriøst på Tinder eller andre dating apper? Anonymkode: 26e5a...72a Tror du heller burde sjekke sukker.no hvis du vil ha noe seriøst Anonymkode: 1997f...0b7
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #17 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva mener du skjer når vi passerer 40? All den tid det er rikelig med like "desperate" kvinner 40-100 år, så anser jeg Tinder for å være en like legitim datingarena som alt annet. Det siste jeg la merke til er at Tinder har tilpasset seg litt. Før var det én gruppe, fra 54 og opp, men nå kan du skille på årene. Hvis jeg er på kjærestejakt når jeg blir 60, så skal jeg selvsagt prøve Tinder. Anonymkode: 3471f...9ee Ja, det blir som med sosiale medier. Når gamlingene begynner å invadere en plattform, forsvinner de unge. Sånn sett kan det godt tenkes at Tinder etterhvert får det samme geriatriske preget som facebook mv.. Anonymkode: 4e180...a69
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #18 Skrevet 21. mars 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Haha, dette må ha blitt skrevet av en mann på 45-55 med et dårlig smil og stygt ansikt som håper å få napp dersom damer bedre enn ham selv senker standarden. Anonymkode: d9cd8...4cc Nei, dette er skrevet av en kvinne på ts sin alder, med mye livserfaring og både gode og dårlige opplevelser med dating. Det er gode råd jeg kommer med. Men hvis du er mye yngre (noe innlegget tyder på), er rådene sikkert ikke gode for deg. Det er annerledes å være singel som 50 og singel som 20. Veldig annerledes. Anonymkode: ac59e...83b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå