Gå til innhold

Tinder og godt voksen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det i det hele tatt mulig for en kvinne på 41 år å finne noe seriøst på Tinder eller andre dating apper?

Anonymkode: 26e5a...72a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare en måte å finne det ut på. Opprett en profil. Du kan ha flaks.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40 og fant samboeren på 50 der. Innimellom en del rask. 

Anonymkode: f05db...f2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Er det i det hele tatt mulig for en kvinne på 41 år å finne noe seriøst på Tinder eller andre dating apper?

Tipper 90% av de du får kontakt med er ute etter ett knull. Du har vel behov som alle andre så det kan jo være greit 😀

Er det jakten på kjærligheten ville jeg nok brukt tiden på en annen side

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er overfladisk, det er omtrent umulig å få til en samtale med noen der. Jeg traff en fra Tinder i fjor sommer det er vel eneste som jeg har fått kontakt med der, men han var da ikke min type så nei det ble med den date'n. Etter det har jeg sletta tinder. Jeg har møtt alle jeg har møtt fra badoo. Er ikke så seriøs den heller, men der fins det flere muligheter om du ikke liker dem ved første øyekast så kan man få litt tid til å bli kjent med dem. 

Anonymkode: f7c22...0ca

Skrevet

Du finner alt på tinder, så ein må nok bruke litt tid på å sortere ut alle! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er K43, har funnet myye fint på Tinder. Håper å slette den snart.

Anonymkode: bbb18...fd8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du matcher med de du har sjans på så får du mer enn sex. Det er faktisk ikke verre enn som så

Anonymkode: 01d44...272

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får til Tinder, men du må forholde deg til at det er mye rart innimellom, så ta litt lett på kontakten til du har truffet personen i levende live. 

Som voksen kvinne må du nok jobbe litt med hvilke bilder du legger i profilen. Du må se fresh og blid ut og fremstå "pen og velpleid". Hvis du er kraftig, så vis det på en delikat måte. Og så liker nok menn kvinner som ser litt spreke og gøyale ut, så legg gjerne et litt aktivt bilde i bunken også. Men viktigst for kvinner er et godt smil og et pent ansikt.

Du bør ikke være alt for kresen når du sveiper, slik at du får mer å velge mellom. så får du heller sortere litt etterpå.

Tar noen kontakt, så gi dem en sjanse da vel! Du kan bli overrasket!

Anonymkode: ac59e...83b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Du får til Tinder, men du må forholde deg til at det er mye rart innimellom, så ta litt lett på kontakten til du har truffet personen i levende live. 

Som voksen kvinne må du nok jobbe litt med hvilke bilder du legger i profilen. Du må se fresh og blid ut og fremstå "pen og velpleid". Hvis du er kraftig, så vis det på en delikat måte. Og så liker nok menn kvinner som ser litt spreke og gøyale ut, så legg gjerne et litt aktivt bilde i bunken også. Men viktigst for kvinner er et godt smil og et pent ansikt.

Du bør ikke være alt for kresen når du sveiper, slik at du får mer å velge mellom. så får du heller sortere litt etterpå.

Tar noen kontakt, så gi dem en sjanse da vel! Du kan bli overrasket!

Haha, dette må ha blitt skrevet av en mann på 45-55 med et dårlig smil og stygt ansikt som håper å få napp dersom damer bedre enn ham selv senker standarden.

Anonymkode: d9cd8...4cc

AnonymBruker
Skrevet

Tinder passer best for de som er godt under 40, men det finnes jo en del desperate menn i 40- og 50-årene som nekter å innse dette, og som du kan være så «heldig» å treffe der:)))

Anonymkode: 4e180...a69

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørt om mange «godt voksne» som har møtt noen på Tinder (og blitt sammen), kjør på! Er selv 44, skal på Tinderdate i morgen 😊

Anonymkode: 591d4...3e4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Haha, dette må ha blitt skrevet av en mann på 45-55 med et dårlig smil og stygt ansikt som håper å få napp dersom damer bedre enn ham selv senker standarden.

Hvorfor det? Synes det var gode råd jeg. Og godt å se ut i fra flere svar her at det ikke trenger å være helt håpløst selv om man har rundet 40😊 Ts

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke Tinder. Vil ikke ha noen som er på Tinder heller. Trenger en selvsikker en, ikke en leter. Fint for de yngre, men i vår aldersgruppe vet vi jo hvordan vi skal snakke med folk uten å gjemme oss bak bilder. 

Anonymkode: 1c7ca...79e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tinder passer best for de som er godt under 40, men det finnes jo en del desperate menn i 40- og 50-årene som nekter å innse dette, og som du kan være så «heldig» å treffe der:)))

Hva mener du skjer når vi passerer 40? All den tid det er rikelig med like "desperate" kvinner 40-100 år, så anser jeg Tinder for å være en like legitim datingarena som alt annet.  Det siste jeg la merke til er at Tinder har tilpasset seg litt. Før var det én gruppe, fra 54 og opp, men nå kan du skille på årene. 

Hvis jeg er på kjærestejakt når jeg blir 60, så skal jeg selvsagt prøve Tinder. 

Anonymkode: 3471f...9ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Tror du heller burde sjekke sukker.no hvis du vil ha noe seriøst 

Anonymkode: 1997f...0b7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du skjer når vi passerer 40? All den tid det er rikelig med like "desperate" kvinner 40-100 år, så anser jeg Tinder for å være en like legitim datingarena som alt annet.  Det siste jeg la merke til er at Tinder har tilpasset seg litt. Før var det én gruppe, fra 54 og opp, men nå kan du skille på årene. 

Hvis jeg er på kjærestejakt når jeg blir 60, så skal jeg selvsagt prøve Tinder. 

Anonymkode: 3471f...9ee

Ja, det blir som med sosiale medier. Når gamlingene begynner å invadere en plattform, forsvinner de unge. Sånn sett kan det godt tenkes at Tinder etterhvert får det samme geriatriske preget som facebook mv..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, dette er skrevet av en kvinne på ts sin alder, med mye livserfaring og både gode og dårlige opplevelser med dating. Det er gode råd jeg kommer med. Men hvis du er mye yngre (noe innlegget tyder på), er rådene sikkert ikke gode for deg. Det er annerledes å være singel som 50 og singel som 20. Veldig annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...