Gå til innhold

Dr Pimple Popper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som elsker dette programmet? 😅 Det er noe så utrolig tilfredsstillende ved å se at kuler på kroppen til folk tømmes! Hvis du ikke liker programmet, så høres det helt sikkert helt fjernt ut, men å se store cyster bli tømt er helt amazing! Haha. Dr Pimple popper er min guilty pleasure, tror jeg. 

Det som dog fascinerer meg litt, er hvor lenge disse menneskene går med disse forskjellige kulene på kroppen! Enten det er cyster, lipomer, keloider, rhinofyma. Mange av dem har hatt disse "utvekstene" i over 10 år 😮 Hvorfor?? Det hadde vært så uaktuelt hos meg! Jeg fikk til og med legen til å fjerne en pitteliten kul jeg hadde på innsiden av armen. Den var vel omtrent på størrelse med et knappenålshode, men den irriterte meg såpass mye! Og så går disse folka her med kuler på mange ukomfortable steder, men har ikke giddet å oppsøke lege før nå. Lurer litt på hva grunnen til det er også..Vet ikke hvordan det fungerer borte i USA, men koster et besøk til legen SÅ mye at de ikke har råd til en konsultasjon og eventuelt tømming/fjerning av disse kulene?

Anonymkode: 69c02...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er som deg, elsker å de dette programmet og lar meg fascinere.

Jeg tipper at årsaken til at noen går veldig lenge med diverse kuler o.l. er at de kanskje ikke har forsikring eller at forsikringen ikke dekker helsehjelp til tilstander som ikke er livstruende? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...