AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Har vært singel i 1 år så det er snart på tide å se seg rundt igjen🥲 Men finnes det noen solide menn på Tinder som er ute etter noe langvarig? Har i inntrykk av at mange vil prate sex veldig tidlig og det er et rødt flagg for meg🙃 Er kvinne på 30, uten barn. Erfaringer? Anonymkode: fc776...f2f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Hvordan ser kravlista di ut da? Anonymkode: b600a...3eb
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 Skal ikke nødvendigvis påstå å være bunnsolid, men jeg prøver, og tviler på at jeg er en eneste. Kvinnene prater sjelden om seks, men det er mye småprat, og får egentlig inntrykk av at de fleste bare er ute etter litt bekreftelse og tidsfordriv. Mann 38, også uten barn. Anonymkode: d583a...4c9
visp Skrevet 20. mars 2021 #4 Skrevet 20. mars 2021 Hvor bor du da? Vet iallefall om én solid og fin fyr:) 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Skrevet 20. mars 2021 Første jeg møtte på tinder etter min eks er nå min samboer på fjerde året og vi har et lite barn. Så det går! Hørt tinder har dårlig med utvalg fra venninner da, at det ikke er som før. Skal sies at ingen av oss egentlig var på jakt etter noe seriøst, det bare ble sånn 😅 Anonymkode: 568a9...663
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan ser kravlista di ut da? Anonymkode: b600a...3eb Kravlista er vel egentlig at vi må ha god kommunikasjon(!!), kjemi, samme verdier og noenlunde samme ønsker for fremtiden. Orker ikke en mann som ikke tar ansvar for eget liv og forventer å få alt servert/ryddet med en gang han får samboer. Ryddig økonomisk og med det samme behovet som jeg har for å ha orden på det området. Elsker nerdete menn som gjerne er litt fiksert på egen hobby/jobb/interessefelt. En som det går an å snakke åpent om alt med, også de vanskelige tingene. Anonymkode: fc776...f2f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #7 Skrevet 20. mars 2021 visp skrev (13 minutter siden): Hvor bor du da? Vet iallefall om én solid og fin fyr:) Trøndelag nå, men vurderer å flytte tilbake til Sørlandet. Anonymkode: fc776...f2f
visp Skrevet 20. mars 2021 #8 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trøndelag nå, men vurderer å flytte tilbake til Sørlandet. Anonymkode: fc776...f2f Sørover passer bedre ja:) Han passer kravlista di. Du får passe på å ikke glemme tråden så får jeg høre med han om jeg går utenom grensene mine nå🙂
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kravlista er vel egentlig at vi må ha god kommunikasjon(!!), kjemi, samme verdier og noenlunde samme ønsker for fremtiden. Orker ikke en mann som ikke tar ansvar for eget liv og forventer å få alt servert/ryddet med en gang han får samboer. Ryddig økonomisk og med det samme behovet som jeg har for å ha orden på det området. Elsker nerdete menn som gjerne er litt fiksert på egen hobby/jobb/interessefelt. En som det går an å snakke åpent om alt med, også de vanskelige tingene. Anonymkode: fc776...f2f Man har ingen garanti for å finne noen man har god kjemi med på noen datingapper. Min erfaring er at de dukker opp når du minst venter det og man ikke er på leting! Fant jo min samboer på tinder, men var absolutt ikke ute etter noe seriøst og jeg hadde ingen forventninger. Det bare ble til samboerskap og barn fordi det endte med gjensidige følelser som utviklet seg! Du kan finne noen og det er mulig du ikke finner noen der. Det er ikke noe noen kan vite! Anonymkode: 568a9...663
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan finne noen og det er mulig du ikke finner noen der. Det er ikke noe noen kan vite! Anonymkode: 568a9...663 Jeg vet🥺 Men jeg har hørt så mye rykter om at det er ekstremt lavt nivå der inne nå... Jeg møtte min eks på tinder, så vet jo at det er mulig. Men har hørt det har blitt vanskeligere🤷♀️ Anonymkode: fc776...f2f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet🥺 Men jeg har hørt så mye rykter om at det er ekstremt lavt nivå der inne nå... Jeg møtte min eks på tinder, så vet jo at det er mulig. Men har hørt det har blitt vanskeligere🤷♀️ Anonymkode: fc776...f2f Det har jeg også hørt fra single venninner.. Er jo 4 år siden jeg var der! Vet ikke grunnen, men tenker mange i vår aldersgruppe har gått litt ut fra tinder og håper å finne noen på gamlemåten selvom det så og si er umulig i disse tider 🙈 Håper du finner drømmemannen uansett hvor det måtte være, lykke til! Anonymkode: 568a9...663
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg har hørt så mye rykter om at det er ekstremt lavt nivå der inne nå... På hvilken måte er det "lavt nivå"? Anonymkode: b600a...3eb
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #13 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): På hvilken måte er det "lavt nivå"? Anonymkode: b600a...3eb Jeg har ikke vært på tinder på flere år, så jeg vet ikke på hvilken måte😅 Er litt derfor jeg spør. Anonymkode: fc776...f2f
Uredd Skrevet 20. mars 2021 #14 Skrevet 20. mars 2021 41 minutter siden, AnonymBruker said: Kravlista er vel egentlig at vi må ha god kommunikasjon(!!), kjemi, samme verdier og noenlunde samme ønsker for fremtiden. Orker ikke en mann som ikke tar ansvar for eget liv og forventer å få alt servert/ryddet med en gang han får samboer. Ryddig økonomisk og med det samme behovet som jeg har for å ha orden på det området. Elsker nerdete menn som gjerne er litt fiksert på egen hobby/jobb/interessefelt. En som det går an å snakke åpent om alt med, også de vanskelige tingene. Anonymkode: fc776...f2f Han finnes sikkert, men du skal jo få øye på ham også, og i tillegg få match... Det er vel ikke mye av dette som er lett å oppdage? Er vel sjelden noe av dette står i beskrivelsen hans. I tillegg vil han drukne i mengden og samtidig jaktet på av alle andre? I alle fall de som ønsker langsiktig. Med andre ord må du sortere vekk stor mengder frosk før du finner prinsen. Og alle må kysses for du skal finne ut hvem det er.... Kan bli hardkjør dette...
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #15 Skrevet 20. mars 2021 Uredd skrev (2 minutter siden): Han finnes sikkert, men du skal jo få øye på ham også, og i tillegg få match... Det er vel ikke mye av dette som er lett å oppdage? Er vel sjelden noe av dette står i beskrivelsen hans. I tillegg vil han drukne i mengden og samtidig jaktet på av alle andre? I alle fall de som ønsker langsiktig. Med andre ord må du sortere vekk stor mengder frosk før du finner prinsen. Og alle må kysses for du skal finne ut hvem det er.... Kan bli hardkjør dette... Hjelp!!! Har vel egentlig ingen tid å miste skjønner jeg?😩 Anonymkode: fc776...f2f
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #16 Skrevet 20. mars 2021 Jeg og samboer traff hverandre på Tinder. Har vært sammen i 6 år dette året. Har også ei venninne som nylig har blitt sammen med en fyr hun traff på Tinder, så det er fremdeles mulig 😊 lykke til! Anonymkode: 3d4a4...22a
Uredd Skrevet 20. mars 2021 #17 Skrevet 20. mars 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hjelp!!! Har vel egentlig ingen tid å miste skjønner jeg?😩 Anonymkode: fc776...f2f Kommer jo an på hvor travelt du har det det? Kan jo hende at reisen er like gøy som målet...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå