AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Sliter med å gå ned i vekt, og har fundert litt på å spørre legen om resept på Mysimba. Skal ned ca 30-35 kg. Lurer derfor på deres erfaringer. Anonymkode: 20c41...838
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2021 #2 Skrevet 30. mars 2021 Startet på den i går. Er spent selv! Anonymkode: 797cb...fe5
Linazer Skrevet 8. april 2021 #3 Skrevet 8. april 2021 Jeg kan jo skrive om min erfaring så langt med Mysimba. Jeg har brukt de nå i 4 uker. Jeg har hatt endel bivirkninger, særlig de første par ukene med småkvalme, urven i magen og svimmel. Dette har nesten forsvunnet. Men jeg sliter med søvnløshet, våkner i 3 tiden hver natt lys våken. Men, jeg slipper å være fysen på noe hele tiden. Jeg blir stapp mett av halv porsjon middag og jeg holder meg mett inntil jeg går til sengs. Jeg spiser stort sett kun to måltider om dagen, frokost/lunsj og middag. I starten tellet jeg ikke kalorier i det hele tatt. Nå prøver jeg å være mer bevist hva jeg spiser. Jeg ligger under 1500 kcal gjennomsnittlig. Har tatt av 5 kg så langt. Min bmi var på litt over 30 dag jeg startet og målet er 20 kg ned. Mysimba er ingen quick fix. Den øker ikke forbrenningen, den suger ikke til seg fett og gjør ikke noe med vekta i seg selv. Enkelt og greit føler jeg meg bare forsynt største delen av dagen og da er det enklere å ta gode valg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå