Gå til innhold

Andre gode plasser enn Tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke andre steder på nett enn Tinder kan man treffe andre for å finne kjærligheten?  Som er gode steder?

Jeg tror ikke Tinder er for alle, ikke for den gjennomsnittlige mann. 

-M30

Anonymkode: a8428...a26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittsmannen har det ikke noe lettere på de andre appene. Du må bli kjekkere.

Anonymkode: 02cf2...fe7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Gjennomsnittsmannen har det ikke noe lettere på de andre appene. Du må bli kjekkere.

Jo, mener at jeg er ganske kjekk. 

Anonymkode: a8428...a26

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du en How-To på det siste?

Spør for en venn.

Anonymkode: afeb5...5db

AnonymBruker
Skrevet

Buzzarab, hahaha :) om du er keen på en eksotisk dame

Anonymkode: 37b13...890

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i landet bor du?

Anonymkode: bb92a...cdb

AnonymBruker
Skrevet

Fra en annen gjennomsnittsmann;

Hvis du er ute etter kjærlighet, som i forhold, så skiller du deg allerede langt fra gjennomsnittet.  Å skaffe seg et fortrinn på røkla på Tinder, er ganske enkelt. Les alt om hva damene skriver om dårlige bilder, og skriv en enkel kort profiltekst, med vekt på langvarig forhold.  Sveip realistisk,  ta initiativ til å starte samtaler, og svar hvis hun starter. Skriv godt norsk, og styr unna sexprat.  Tusenvis av likes får du nok ikke,  men for å nå målet om kjæreste,  så hevder du deg trolig godt. 

Anonymkode: a6f17...54d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror Tinder er for alle og særlig for deg som er 30 år. Du vil ikke oppleve noe mer oppmerksomhet på de andre appene, min erfaring er kanskje mindre oppmerksomhet der.

Men gjør som anonym over meg her sier, jobb med profilen din.

Det er noen enkle grep som må til!

Gode bilder av ansiktet, uten solbriller, lue, caps etc. Og uten andre folk! Du bør smile på bildet, hvis du har et godt smil.

Gode helfigursbilde, der man ser om du er slank og hvor høy du omtrent er. Også disse uten andre folk, og ikke baris eller i badebuksa!

Så kanskje noe som sier noe om interessene dine, men ikke overdriv mht sport. Noen damer styrer unna de mest spreke mennene. 

Og like viktig: Ikke vær knipen med info, bruk ditt ekte fornavn, egentlige alder, bosted. Skriv noen få linjer om deg selv og skriv at du er seriøs og leter etter den rette. Vær ærlig og rett frem, ikke prøv å gjør deg spesielt morsom eller mystisk.

Og så hvis du matcher, skriv en hyggelig melding og følg opp med meldinger. Jevnlig interesse blir lagt merke til, men du må samtidig ikke mase eller være helt intens. Det er fint med noen timer stillhet innimellom når man skriver i chatten.

Og er det god kontakt, spør om å treffes for en tur. Ikke noe kyssing eller hint om noe mer på første daten, og hvis du liker henne tar du raskt kontakt igjen og spør om hun vil treffes igjen.

Anonymkode: 8cf3c...73c

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...