Berlinerbolle Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Er det noen som har opplevd at kjertelen i skjeden (som produserer naturlig glid) ikke tømmer seg selv? Jeg må klemme på den lenge, for å få den nesten helt tom. Men det tar ikke mange timene før den er fylt opp igjen. Veldig plagsomt! var til turnuslege tidligere, men det virket ikke som at han hadde peiling på hva han gjorde.. Han hadde ingen svar å gi meg. skal bestille ny time, til ny lege. Men vil gjerne høre fra andre, om de har opplevd det samme. Evnt hva de gjorde for å bli kvitt det.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Er det disse du tenker på? https://sml.snl.no/Bartholinske_kjertler Jeg har opplevd at den ene tettet seg, og det var intenst smertefullt. Fikk rett og slett nedsatt allmenntilstand med feber. Jeg fikk has på min med naturmetoden "varmt grønnsåpebad", men vet at enkelte også har fjernet en kirurgisk. Gynekologen min visste godt hva det var iallfall, så kanskje bestille time der fremfor fastlege? Anonymkode: 494f5...16c
Berlinerbolle Skrevet 20. mars 2021 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det disse du tenker på? https://sml.snl.no/Bartholinske_kjertler Jeg har opplevd at den ene tettet seg, og det var intenst smertefullt. Fikk rett og slett nedsatt allmenntilstand med feber. Jeg fikk has på min med naturmetoden "varmt grønnsåpebad", men vet at enkelte også har fjernet en kirurgisk. Gynekologen min visste godt hva det var iallfall, så kanskje bestille time der fremfor fastlege? Anonymkode: 494f5...16c Jeg har lest om Bartholinske kjertel. Om det kan virke som det er dette, bortsett fra at jeg ikke har smerter. Kunne du også klemme ut veske/tømme den? Kan du utdype litt mer ang varmt grønnsåpebad? Har selvfølgelig vurdert gynekolog også, men er et stykke å reise til nærmeste. Samt LANG ventetid. Men selvfølgelig blir det gjort, om legen ikke klarer å hjelpe. takk for svar 🙂
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #4 Skrevet 21. mars 2021 Hadde en sånn ett par uker -når jeg fikk tips om å sitte i varmt vann med underlivet i 10 min ett par ganger om dagen, da forsvant det etter noen dager. Dette er 2 år siden, ikke fått det igjen siden. Anonymkode: 5b182...e81
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #5 Skrevet 21. mars 2021 Berlinerbolle skrev (14 timer siden): Jeg har lest om Bartholinske kjertel. Om det kan virke som det er dette, bortsett fra at jeg ikke har smerter. Kunne du også klemme ut veske/tømme den? Kan du utdype litt mer ang varmt grønnsåpebad? Har selvfølgelig vurdert gynekolog også, men er et stykke å reise til nærmeste. Samt LANG ventetid. Men selvfølgelig blir det gjort, om legen ikke klarer å hjelpe. takk for svar 🙂 Masse veske som lakk ukontrollert (ikke noe trivelig!). Min var steinhard og hoven, og i og med det gjorde så vondt klemte jeg ikke på den. Brukte en stor balje jeg kunne sitte i, med så varmt vann jeg orket og en dæsj grønnsåpe i. Badet hver dag i noen dager. Og brukte bomullskompresser for å holde området rent og beskytter. Bytta ofte. Anonymkode: 494f5...16c 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå