AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Hvorfor er det bare transer, damer som bor langt unna, eller de overvektige som skriver til meg på dating apps? 😭 Lagde meg profil i går å har 1 transe, 1 overvektige og 2 jenter som bor langt unna som har skrevet til meg... hvorfor er det sånn? har også matchet med flere men jeg starter ikke samtalen på sånne apper.. Anonymkode: e169f...904
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #2 Skrevet 20. mars 2021 Kanskje du ikke er så lekker da? Anonymkode: 4dcc3...d32
Uredd Skrevet 20. mars 2021 #3 Skrevet 20. mars 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det bare transer, damer som bor langt unna, eller de overvektige som skriver til meg på dating apps? 😭 Lagde meg profil i går å har 1 transe, 1 overvektige og 2 jenter som bor langt unna som har skrevet til meg... hvorfor er det sånn? har også matchet med flere men jeg starter ikke samtalen på sånne apper.. Anonymkode: e169f...904 Du konkluderer etter kun et døgn, og med 4 som har tatt kontakt? I tillegg forventer du at noen andre skal kunne fortelle deg hvorfor? Jeg går utifra at disse har tatt kontakt fordi de fant deg interessant nok til å gjøre det, eller at de ikke får annet... Hvorfor tar du ikke kontakt selv, med de du har lyst å få kontakt med? Ta grep og kontroll over situasjonen! Hvis du bare sitter på rævva og venter på at ting skal skje, blir du pent nødt til å ta til takke med det du får... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå