AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Jeg er 34 år, jeg føler meg ikke 34 år, jeg føler ikke at jeg kan ha barn eller mann, og jobb samtidig, jeg skjønner ikke hvordan jeg skal greie det, vet ikke helt hvordan et forhold bør være en gang? Jeg føler meg 10 år samtidig som jeg måtte bli voksen som barn for å ta vare på og være mor for moren min. Det var som om jeg måtte hoppe over hele tenårene og over til voksen med en gang. Jeg har vanskelig for å forklare det. Mange ting har jeg stor peiling på, jeg har vært kalt inn som rådgiver i diverse barneverns og saker i psykiatriske nettopp fordi jeg har en sånn innsikt i ting. Men de mennene og forholdene jeg har hatt, har vært med veldig umodne og sinte menn, jeg har jo sett det og slått opp etter en stund, men det er som om jeg tenker at en vanlig og god mann er ikke for meg? Jeg vet ikke. Jeg er nok skadet av å vokse opp med moren min og har slitt med mye, jeg bare føler meg eldgammel og som et barn samtidig. Går i terapi og har først de siste årene blitt veldig flink til å navngi følelser og behov, kjenner jeg utvikler meg og blir eldre på en måte, bare føles som jeg har mistet så mye.. andre som kjenner seg igjen? Anonymkode: 63d66...0de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå