AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Del Skrevet 20. mars 2021 Har gått tom for ideer for ting å gjøre, i tillegg er det dårlig vær ute. Hva pleier dere å gjøre inne i disse tider på en lørdag? Anonymkode: f18ac...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 20. mars 2021 #2 Del Skrevet 20. mars 2021 Strikker, ser på serier, rydder/støvsuger/vasker, hjemmetrening, handler litt dersom det er behov for det, videochatter med venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #3 Del Skrevet 20. mars 2021 Venter på ny uke. Helger har i alle år vært den kjedeligste tiden i uka for meg. Bortsett fra årene jeg måtte gå på skolen, som jeg hatet. Anonymkode: ae8f4...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uwu Skrevet 20. mars 2021 #4 Del Skrevet 20. mars 2021 Spiller, hekler, ser på serier/youtube, trener, handler, snakker med venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #5 Del Skrevet 20. mars 2021 Nå i koronatiden tar vi en lang tur ut (flere timer) uansett om det er dårlig vær. Elsker å komme hjem og ta en varm dusj og drikke noe varmt etterpå. Deretter lager vi god mat og finner en serie eller film å se på. Før korona var det selvsagt mer variert. Anonymkode: 3b375...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #6 Del Skrevet 20. mars 2021 Lørdager med drittvær er bakedag her i huset idag baker vi grove rundstykker og sitronkake til påske, kjekt å ha på lur i fryseren - og duften av ferskt bakst er nok til å få en i godt humør Lørdag er også dagen for å ta et dypdykk ned i en spillverden for ei stund, uten å få dårlig samvittighet for noe. Aldri vært gamer før i hele mitt liv, men kjøpte Nintendo switch for første gang som 40+ dame nå i corona-tiden, og har det mye mer gøy enn jeg trodde Anonymkode: 1ca4b...484 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. mars 2021 #7 Del Skrevet 20. mars 2021 Går tur, leser, husarbeid, ser fotball, film, tv-serie. Den type ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 20. mars 2021 #8 Del Skrevet 20. mars 2021 Gå tur, ha sex, spille, se på Alle Mot 1, se på serier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Del Skrevet 20. mars 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Har gått tom for ideer for ting å gjøre, i tillegg er det dårlig vær ute. Hva pleier dere å gjøre inne i disse tider på en lørdag? Anonymkode: f18ac...fba Åpner en flaske vin, leser litt, ser en tv-serie, spiller, noen ganger lager jeg noe godt til middag om jeg har lyst. Jobber noe om det trengs. Ligger på sofaen hvis uka har vært slitsom. Sikkert rimelig kjedelige greier, sånn egentlig, men det er nå sånn mine lørdager går. Anonymkode: 130bf...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 20. mars 2021 #10 Del Skrevet 20. mars 2021 Er med kjæresten somregel. Vi handler, har sex, går tur eller trener, ser tv, baker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Del Skrevet 20. mars 2021 Går fint an å være ute uansett vær , vi er ute hver eneste helg uansett. Anonymkode: b71e0...5e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 20. mars 2021 #12 Del Skrevet 20. mars 2021 På lørdager vasker jeg alltid hus og klær og baker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #13 Del Skrevet 21. mars 2021 Vasker/rydder, fikser litt småting i huset, ser på tv Anonymkode: 27761...3cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wivi Skrevet 22. mars 2021 #14 Del Skrevet 22. mars 2021 Går tur med hunden og ser på serier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #15 Del Skrevet 22. mars 2021 Gurimalla, alt dette hørtes helt fantastisk ut! Lese bok, trene, drikke vin og se serier... På lørdager bygger jeg putefort og skrubber bord for tusjmerker. Og vasker, steller, trøster, kiler, mater, bader og koser på ungen min. Elsker han over alt på jord, men jeg skulle sykt gjerne hatt en lørdag som "i gamledager"! Da skulle jeg sovet lenge, spist lang frokost, trent, sydd og avslutta dagen med vin og seriemaraton. Avslutter dagen med å lage pizza og se en serie med mannen da. ❤️ Men konker som regel klokka 9. Anonymkode: 475f3...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå