Gå til innhold

Smake på sin egen sæd

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, vesteraalen said:

Ja, mange ganger. 

OK. Jeg skal prøve etter hvert. Takk for at du er åpen om det, det gjør det enklere for meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
daemi skrev (3 minutter siden):

OK. Jeg skal prøve etter hvert. Takk for at du er åpen om det, det gjør det enklere for meg :)

Det er ikke noe jeg er flau over. Sæd er en naturlig del av sexen. Jeg smakte min egen sæd allerede i tenårene da jeg oppdaget gleden med onani. Men det skal sies at det er langt fra alle damene jeg har vært med som har likt det like mye, og min ekskone likte ikke at jeg skulle slikke henne etter å ha kommet i henne.
Men samboer jeg har nå er helt herlig leken og åpen for det jeg liker. 

Skrevet
12 minutter siden, vesteraalen said:

Det er ikke noe jeg er flau over. Sæd er en naturlig del av sexen. Jeg smakte min egen sæd allerede i tenårene da jeg oppdaget gleden med onani. Men det skal sies at det er langt fra alle damene jeg har vært med som har likt det like mye, og min ekskone likte ikke at jeg skulle slikke henne etter å ha kommet i henne.
Men samboer jeg har nå er helt herlig leken og åpen for det jeg liker. 

Fantastisk :) Jeg skal prøve dette med dama og jeg håper hun kommer til å like det. Takk for dine tilbakemeldinger, tror ikke jeg hadde klart det uten deg. Nå må jeg prøve meg frem litt. Ha en fortsatt god natt :)

Skrevet

Ja, hot!!! 

• Liker 1
Skrevet

Problemet med å smake/svelge sin egen sæd, er at kåtheten kan forsvinne etter orgasmen. Hvis det skjer, så må man bare jobbe seg gjennom det.

Det høres kanskje litt rart ut, men med stimulering av prostata, så kommer det mye precum og andre safter. Det lettere å smake på dem, ettersom kåtheten fremdeles er der. Det fungerer fint for meg 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Milky skrev (På 20.3.2021 den 15.36):

Ja jeg kliner med typen etter å ha svelget sæden. Blir ekstremt kåt av det, vet ikke hvorfor. Enda bedre når han kommer i meg og slikker etterpå. Men han er ikke såå stor fan av å spise sin egen sæd så det skjer ikke så ofte. Tror heller ikke han hadde satt pris på å få hele loaden over i sin munn

ENIG, er veldig kåtende å kline men han etter at han har sprutet i munnen min, vi må jo dele vettu, hahaha

Anonymkode: 1fdee...8d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
daemi skrev (På 20.3.2021 den 15.04):

Ok, da drar vi det litt lenger. Hva tenker du/dere om snowballing? At mannen kommer i damens munn og damen spytter det over i mannens munn? Eller at vi kliner mens hun har sæden i munnen? Vet ikke helt hva jeg synes om det, men faen heller.

Det har jeg vært med på, vet ikke hvorfor han ville jeg skulle gjøre det, men det tente han vel. Jeg ble ikke så tent at det. 

Anonymkode: 09c4c...fd5

Skrevet

Jeg pleier ofte kline med menn etter de har kommet i munnen. Moro å gjøre som om man svelger, men fortsatt ha sæden i munnen når vi kliner. 
Surprice. 

Skrevet
Milky skrev (På 20.3.2021 den 16.06):

Første jeg prøvde med var nåværende type ja. Altså han elsker jo ikke å spise sin egen sæd men han blir jo kåt fordi det tilfredstiller meg. Og han gjør ddt meste for å tilfredstille meg. Men skjer ikke hele tiden liksom

skjønner egt ikke helt hvorfor menn synes d er så rart å spise egen sæd. Jeg synes selv jeg smaker godt og ber alltid om at han skal putte fingrene i munnen min etter å ha fingret meg, eller kline etter å bli slikket. Eller suge etter st han har vært inni meg. Kanskje det bare er jeg som er rar lol

Du er ikke rar :) jeg har det på samme måte, liker godt smaken av meg selv og slikker ofte i meg min egen sæd, syns det er deilig å kline med hen etter jeg er blitt sugd, smaken av mitt kjønn gjør meg bare ekstremt kåt.

• Liker 2
Skrevet
jentegutt skrev (6 minutter siden):

Du er ikke rar :) jeg har det på samme måte, liker godt smaken av meg selv og slikker ofte i meg min egen sæd, syns det er deilig å kline med hen etter jeg er blitt sugd, smaken av mitt kjønn gjør meg bare ekstremt kåt.

Samme her 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...