Gå til innhold

Smake på sin egen sæd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere jenter. Etter at dere har svelget eller spyttet, kysser dere mannen etterpå? Dama begynte å komme inn for et kyss etter en bj når hun hadde svelget eller spyttet ut, men hu trakk seg alltid enten unna eller ga meg en nuss på kinnet. Jeg så hva hun ville og en dag tenkte jeg faen heller og klina med henne rett etter at hun hadde hatt sæden min i munnen. Hun ble ivrig, for å si det sånn, og nå kan hun suge meg i 10 sek og så råkline med meg etterpå. Hun leker med pikken til det kommer en dråpe ut som hun tar på tunga og så stikker hun tunga inn i munnen min Hun elsker at dråper av min sæd er i min munn. Det er helt greit for meg, jeg vil helst ikke ha min egen fulle tømming i munnen, men noen dråper er null stress for meg. Må innrømme at det er litt sexy siden hun liker det. Liker jenter flest at mannen smaker på sin egen? 

Anonymkode: 29e8d...f99

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det! Veldig hot!

Anonymkode: d6974...361

• Liker 1
Skrevet

Ok, da drar vi det litt lenger. Hva tenker du/dere om snowballing? At mannen kommer i damens munn og damen spytter det over i mannens munn? Eller at vi kliner mens hun har sæden i munnen? Vet ikke helt hva jeg synes om det, men faen heller.

Skrevet
Just now, daemi said:

Ok, da drar vi det litt lenger. Hva tenker du/dere om snowballing? At mannen kommer i damens munn og damen spytter det over i mannens munn? Eller at vi kliner mens hun har sæden i munnen? Vet ikke helt hva jeg synes om det, men faen heller.

Hvis hu klarer å ha det i munn så klarer vel jeg det også

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg kliner med typen etter å ha svelget sæden. Blir ekstremt kåt av det, vet ikke hvorfor. Enda bedre når han kommer i meg og slikker etterpå. Men han er ikke såå stor fan av å spise sin egen sæd så det skjer ikke så ofte. Tror heller ikke han hadde satt pris på å få hele loaden over i sin munn

• Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, Spicymami said:

Ja jeg kliner med typen etter å ha svelget sæden. Blir ekstremt kåt av det, vet ikke hvorfor. Enda bedre når han kommer i meg og slikker etterpå. Men han er ikke såå stor fan av å spise sin egen sæd så det skjer ikke så ofte. Tror heller ikke han hadde satt pris på å få hele loaden over i sin munn

Komme i henne og slikke etterpå ja. Hun har bedt meg gjøre det før, men jeg sa blankt nei. Men det er kanskje noe å tenke på. Har du hatt en type som har likt det? Eller var det noe du bare prøvde med typen du har nå?

AnonymBruker
Skrevet

Alle har vel smakt sin egen sæd og precum? I forhold til fittesaft smaker det peanuts, så det gjør ikke meg noe å kline med dama rett etter jeg kommer i munnen hennes.

Hun suger meg også ofte rett etter jeg har kommet i henne, det er også ganske opphissende.

Anonymkode: fa52c...415

Skrevet (endret)
daemi skrev (4 minutter siden):

Komme i henne og slikke etterpå ja. Hun har bedt meg gjøre det før, men jeg sa blankt nei. Men det er kanskje noe å tenke på. Har du hatt en type som har likt det? Eller var det noe du bare prøvde med typen du har nå?

Første jeg prøvde med var nåværende type ja. Altså han elsker jo ikke å spise sin egen sæd men han blir jo kåt fordi det tilfredstiller meg. Og han gjør ddt meste for å tilfredstille meg. Men skjer ikke hele tiden liksom

skjønner egt ikke helt hvorfor menn synes d er så rart å spise egen sæd. Jeg synes selv jeg smaker godt og ber alltid om at han skal putte fingrene i munnen min etter å ha fingret meg, eller kline etter å bli slikket. Eller suge etter st han har vært inni meg. Kanskje det bare er jeg som er rar lol

Endret av Spicymami
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
daemi skrev (1 time siden):

det der hørtes jævlig ut, tror jeg hadde brekt meg. -mann

Anonymkode: 0c5af...452

Skrevet
3 minutter siden, Spicymami said:

Første jeg prøvde med var nåværende type ja. Altså han elsker jo ikke å spise sin egen sæd men han blir jo kåt fordi det tilfredstiller meg. Og han gjør ddt meste for å tilfredstille meg. Men skjer ikke hele tiden liksom

Jeg fikk med meg at han ikke var spesielt fan ja, jeg vil bare tilfredsstille dama og prøver å finne måter, så lurte bare på om dette var noe du og din hadde "lang erfaring" med. Jeez, føler meg litt som Bambi på glattisen når det gjelder sånne ting, men vi får se! Uansett hva det blir så blir til så må jeg vel smake på min egen sæd. Vet ikke om jeg gruer meg eller ikke

Skrevet
daemi skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk med meg at han ikke var spesielt fan ja, jeg vil bare tilfredsstille dama og prøver å finne måter, så lurte bare på om dette var noe du og din hadde "lang erfaring" med. Jeez, føler meg litt som Bambi på glattisen når det gjelder sånne ting, men vi får se! Uansett hva det blir så blir til så må jeg vel smake på min egen sæd. Vet ikke om jeg gruer meg eller ikke

Ikke noe å grue seg til, sæd er digg

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Spicymami said:

Ikke noe å grue seg til, sæd er digg

Tja, mentaliteten min sier noe annet. Det er kanskje det verste. 

Skrevet

Syns det er veldig turn on når kan kysser meg etter jeg har sugd han (de fleste jeg har vært med unngår det). Så ja, jeg liker det, og kysser gjerne etter han har gått ned på meg også. 

• Liker 3
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Så etter en fin kveld med meg og dama så kom jeg i hånda mi etter første runde. Jeg tok et par dråper på fingeren og tok det i munnen. Hun ble overrasket men syntes det var dritsexy. Det er uvant for meg for å si det mildt, så jeg jobber meg videre derfra. Hun vil ta det videre så vi får se hva som skjer. Jeg gleder meg faktisk😃

Anonymkode: 29e8d...f99

• Liker 1
Skrevet

Jeg spiser og drikker ikke sæd, men smaker på noen dråper for smakstest og kvalitetsikring. Da slapper jeg så mye bedre av når jeg vet hun svelger. Åja, vi kan godt kysse etterpå... og man sier ikke nei fyfaan til en kvinne🙈 De fleste kvinner liker jo å bli kysset etter at jeg har suttet på klitten, men det er helst rett etter orgasmen som takk og av ren opphisselse. Sæd og fittesaft er ferskvare og bør nytes når det er varmt...

Jeg er utrolig glad i fittesaft, i yngre alder fikk jeg venninna mi til å fukte fingerne sine, så jeg hadde noe å sutte på under kinoen. Det tente henne maksimalt at jeg spurte, så det skjedde ofte andre steder også.

AnonymBruker
Skrevet

En mann som ikke vil kline etter en bj,  synes jeg er turnoff. 

Jeg kliner jo ikke med munnen full av sæd heller da. Svelger eller spytter...og sexen er jo ikke ferdig etter en bj...Ikke for min del...😈

Blir veldig tent av en mann som vil kline skikkelig med meg etter en bj.

Kanskje dealbreaker faktisk, da jeg forbinder det med trangsynthet og at en er seksuelt forknytt.

Anonymkode: ba86a...39e

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker smaken av min egen sæd, smaken tenner meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kliner veldig gjerne med henne etter å ha sprutet i munnen hennes, det tenner henne og det tenner meg. Aldri prøvd «snowballing» men jeg har mange ganger slikket henne etter å ha kommet inni henne. 

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
On 4/18/2021 at 9:25 PM, vesteraalen said:

Jeg kliner veldig gjerne med henne etter å ha sprutet i munnen hennes, det tenner henne og det tenner meg. Aldri prøvd «snowballing» men jeg har mange ganger slikket henne etter å ha kommet inni henne. 

Beklager at jeg har brukt så lang tid på å svare.  Så du har kommet inni dama og så slikka henne mens sæden renner ut av fitta hennes? 

Skrevet
daemi skrev (17 minutter siden):

Beklager at jeg har brukt så lang tid på å svare.  Så du har kommet inni dama og så slikka henne mens sæden renner ut av fitta hennes? 

Ja, mange ganger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...