Gå til innhold

"Varsler coronademonstrasjoner i over 40 land"....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så mange av disse demonstrasjonene på min feed i twitter og tiktok. Ingen av idiotene har på seg munnbind. Det er greit nok at de vil bruke deres frihet til å demonstrere men de kan i det minste sørge for at de ikke bidrar til mer nedstigning av samfunnet ved å gå i demonstrasjon uten munnbind.   

https://twitter.com/DarrenPlymouth/status/1373265667206549515?s=20

• Liker 6
Gjest Optimo
Skrevet

Det hadde vært fint om det var et par "superspredere" i den forsamlingen. 🙃

Skrevet

Og årets Darwin award går til..... 

• Liker 15
Skrevet

Supert bra noen prøver👍🏻👍🏻👍🏻

• Liker 12
Skrevet
Guile skrev (Akkurat nå):

Den følelsen når du oppdager at en bekjent er medlem der 🤡

Heldig har du en som har tatt til vettet👍🏻

• Liker 10
Skrevet
Just now, Guile said:

Den følelsen når du oppdager at en bekjent er medlem der 🤡

indeed! så akkurat at et par slektninger er medlemmer. Flaut. 

• Liker 12
Gjest Optimo
Skrevet
Bente1234 skrev (Akkurat nå):

Typisk nok en som bor på et mindre sted der det ikke er noe særlig smitte. Det er klart det er irriterende å få så mange inngripende tiltak i hverdagen når det ikke angår en selv. Men da gjelder det å løfte nisselua bittelitt. 

Skrevet
1 minutt siden, Bente1234 said:

morsom du.

• Liker 6
Skrevet
moon_child skrev (1 time siden):

Jeg så mange av disse demonstrasjonene på min feed i twitter og tiktok. Ingen av idiotene har på seg munnbind. Det er greit nok at de vil bruke deres frihet til å demonstrere men de kan i det minste sørge for at de ikke bidrar til mer nedstigning av samfunnet ved å gå i demonstrasjon uten munnbind.   

https://twitter.com/DarrenPlymouth/status/1373265667206549515?s=20

Hva med de 15.000 som demonstrerte for BLM 😊

• Liker 16
Skrevet

Jeg vurderer å møte opp på en av dem - ikke å stå midt i klyngen uten munnbind, men med større avstand. Når hele samfunnet er i ferd med å rakne, så kan det være verdt en demonstrasjon. 

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, Capt. Obvious said:

hele samfunnet er i ferd med å rakne,

og da hjelper det å starte en potensiel superspreader demonstrasjon?

• Liker 8
Skrevet
Guile skrev (2 minutter siden):

Typisk nok en som bor på et mindre sted der det ikke er noe særlig smitte. Det er klart det er irriterende å få så mange inngripende tiltak i hverdagen når det ikke angår en selv. Men da gjelder det å løfte nisselua bittelitt. 

Mulig det når det gjelder ett virus med overlevelses prosent på 99.88% men det store bildet ... de som sliter med psyken pga isolasjon —->kan føre til selvmord .. økonomiske problemer kan føre til psykiske problemer —-> kan føre til selvmord.

Barn som opplever vold, rus og misbruk pga isolasjon——-> kan i verste fall føre til dødsfall/selvmord 

Bv som er i kne som ikke evner og ta tak i alt som foregår 

Barn om blir isolert kan føre til psykiske problemer. 
 fattigdommen i barnefamilier kan øke..

Rassert uteliv/ restaurant og reiseliv?? 

Er det kun viruset korona du ser?

• Liker 15
Skrevet (endret)
Justlooking skrev (7 minutter siden):

Er dere noen av dere som reagerer på dagens demonstrasjon, tørr å svare på det? 

Jeg støtter dagens demonstrasjon, fordi det er en rett i dagens demokrati. På samme måte BLM hadde rett til å demonstrere. 

Coronavirus smitter svært lite utendørs, så det er ingen fare. 

Norge er blitt totalitært land på lik linje med Kina. 

Endret av frysja
  • Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Justlooking said:

ja hva med dem? 1500?

Skrevet
Bente1234 skrev (1 minutt siden):

Mulig det når det gjelder ett virus med overlevelses prosent på 99.88% men det store bildet ... de som sliter med psyken pga isolasjon —->kan føre til selvmord .. økonomiske problemer kan føre til psykiske problemer —-> kan føre til selvmord.

Barn som opplever vold, rus og misbruk pga isolasjon——-> kan i verste fall føre til dødsfall/selvmord 

Bv som er i kne som ikke evner og ta tak i alt som foregår 

Barn om blir isolert kan føre til psykiske problemer. 
 fattigdommen i barnefamilier kan øke..

Rassert uteliv/ restaurant og reiseliv?? 

Er det kun viruset korona du ser?

Ja, det er kun korona folk ser nå. Tydeligvis ingen som har litt fokus på at gulvet i samfunnet er i ferd med å bli dratt vekk under beina på de fleste. Men når nesten alle jobber er tapt, strømmen går, vannet i springen forsvinner og mobilnettet går ned, så vil folk forstå. Vi får bare krysse fingrene for at det ikke går så langt, men for hver dag som går med dette, så øker sannsynligheten for det. 

• Liker 11
Skrevet

Om coronademonstrasjoner i 40 land får viruset til å trekke seg tilbake til den hulen det kom fra, så skal jeg personlig reise verden rundt og takke hver eneste av de som deltok. 🙂 

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, frysja said:

Er dere noen av dere som reagerer på dagens demonstrasjon, tørr å svare på det? 

Jeg støtter dagens demonstrasjon, fordi det er en rett i dagens demokrati. På samme måte BLM hadde rett til å demonstrere. 

Coronavirus smitter svært lite utendørs, så det er ingen fare. 

skjønner ikke hva BLM har med dette å gjøre. samme hvorfor man demonstrerer om man ikke holder avstand fra hverandre eller bruker munnbind. 

• Liker 3
  • Opprett ny...