Gå til innhold

Plutselig blødning midt i brettet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått på p-piller i mange år, og nå har jeg ei uke igjen av brettet. Har kjent to ganger i dag at noe renner fra skjeden. Har tørket meg, og det er friskt blod. Jeg tok celleprøve for ca 1 mnd siden, og den var fin. Noen som har opplevd lignende? Blir litt nervøs. Er 36 år.

Anonymkode: 7a5de...5d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke du har noe å bekymre deg over. Ppiller er ikke perfekte når det kommer til å holde tilbake blødninger. Jeg har også gått på det i en del år, og har fått småblødninger innimellom.

Anonymkode: ce0da...c6a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tror ikke du har noe å bekymre deg over. Ppiller er ikke perfekte når det kommer til å holde tilbake blødninger. Jeg har også gått på det i en del år, og har fått småblødninger innimellom.

Anonymkode: ce0da...c6a

Nå blør jeg som jeg vanligvis blør når jeg har mensen :(

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde dette med en type p piller jeg hadde stått på i mange år uten lignende problemer. Jeg måtte rett og slett bytte p pille merke. 

Anonymkode: f02fb...440

AnonymBruker
Skrevet

Takk for beroligende svar. Er likevel litt nervøs. Hva kan det være hvis det ikke er celleforandringer? Håper virkelig ikke det er tidlig overgangsalder eller noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Vanlig med mellomblødninger, også midt i brettet. Ta pillefri uke nå så får du i gang bortfallsblødningen

Anonymkode: 2293f...a8f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Takk for beroligende svar. Er likevel litt nervøs. Hva kan det være hvis det ikke er celleforandringer? Håper virkelig ikke det er tidlig overgangsalder eller noe sånt.

Det kan være en helt vanlig p-pilleblødning.

Anonymkode: ed384...8f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...