Gjest Gorgonzola Skrevet 25. august 2005 #1 Skrevet 25. august 2005 Jenter - hva om kjæresten blir tent av knestrømper, type skolejente-fetisj, ville dere ikle dere dette for å gi ham et kick eller ville dere nekte? Diskuterte dette med et par kamerater og svarene var mildest talt ulike
Gjest Gjestelisa Skrevet 25. august 2005 #2 Skrevet 25. august 2005 Jeg ville neppe hatt noen store problemer med å ha på meg knestrømper for å glede kjæresten min, om det var plagget som tente ham. Hadde han villet at jeg skulle leke skolejente, ville det nok bydd på større problemer.
Gjest Gitte Skrevet 25. august 2005 #3 Skrevet 25. august 2005 kunne godt brukt knestrømper hvis det er det han tenner på, knestrømper er da ikke farlig..?
Gjest 1111 Skrevet 25. august 2005 #4 Skrevet 25. august 2005 Knestrømper hadde da vært greit, men ikke å skulle "leke skolejente".
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2005 #5 Skrevet 26. august 2005 Jeg kunne gjort begge deler, men nå er jeg jo skolejente og
missluna Skrevet 26. august 2005 #6 Skrevet 26. august 2005 hadde nok ikke hatt noe imot å hverken kle meg i knestrømper eller "skolepike"-klær
Gjest StoreSky Skrevet 26. august 2005 #7 Skrevet 26. august 2005 Må nok si at ingen av delene avskrekker meg.. synes at skotskrutet skjørt er noe av det fineste som fins! V-genser og pikè skjorte er vanlig for meg å kle meg i. Knestrømper bruker jeg dog ikke, fordi jeg har tynne legger og store lår...
~sikka~ Skrevet 26. august 2005 #8 Skrevet 26. august 2005 Ville jeg ikke hatt noe problem med å gjøre.
Gjest SockLover Skrevet 28. august 2005 #9 Skrevet 28. august 2005 Jenter - hva om kjæresten blir tent av knestrømper, type skolejente-fetisj, ville dere ikle dere dette for å gi ham et kick eller ville dere nekte? Diskuterte dette med et par kamerater og svarene var mildest talt ulike ← Konge! Jeg er ikke alene, elsker damer i knestrømper, blir veldig tent av det. Masse "cred" til dere jenter som svarer at dere gjerne stiller i det typen deres blir opphisset av, kjempebra. Håper dere har et supert (sex)liv. Fortsett slik! Kjærestene deres er kjempeheldige, for min egen del sliter jeg noe, lanserte denne hangen til knestrømper en kveld men dama mi ble ikke akkurat begeistra og avfeide meg med en "det der kan du bare glemme" - kommentar
Gjest seroxata Skrevet 29. august 2005 #10 Skrevet 29. august 2005 knestrømper er det da ikke noe sært ved?
Gjest Per Skrevet 29. august 2005 #11 Skrevet 29. august 2005 Damen min går mye i skjørt, men jeg ville nok hatt problemer med å få henne til å bruke knestrømper - i hvert fall annet enn på privaten. Hun er heller ikke begeistret for stay ups, men bruker strømoer med solide holdere. Jeg elsker å se henne kle på seg om morgenen. Lekkert!
Gjest SockLover Skrevet 29. august 2005 #12 Skrevet 29. august 2005 knestrømper er det da ikke noe sært ved? ← ......trodde ikke jeg heller men fortell det til dama mi da...............
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå