AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Skrevet 20. mars 2021 Jeg tenker å bytte ut hele sokkeparken min, eller iallfall den delen med standard-sokker, og vil bare kjøpe 10-20 par av nøyaktig samme sorte sokk sånn at jeg slipper å sitte og lete etter par når jeg legger sammen. Så - noen som vet hvor man får de beste sokkene? Viktig at de ikke klemmer rundt ankelen, og at de overlever tørketromling uten varige men. Jeg tror de fleste sokkene jeg har er HM, jeg bare kjøper de der fordi de ligger der i kassen, men jeg synes ikke de er spesielt gode i kvaliteten, de virker å bli fort grå og nuppete. Nå vet jeg ikke hvor langt en sokks liv vanligvis er, men jeg føler jeg kaster og kjøper sokker hele tiden, og likevel ser sokkeskuffen min sliten og trist ut. Jeg vil ha sånn sokkeskuff som psykopater har, med bare myke deilige sokker som er sirlig brettet. Anonymkode: 804ad...377
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #9 Skrevet 20. mars 2021 Zalando og Ebay. Svarte Nike-sokker. Anonymkode: b891d...d45
Rosabløff Skrevet 20. mars 2021 #10 Skrevet 20. mars 2021 Bruker bomullsokker på HM, Calvin Klein eller sportssokker fra Nike og Adidas. Bruker tynne ullsokker fra Lindex, Ulvang og Devold på vinteren.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #11 Skrevet 20. mars 2021 Sportsbutikker. Synes de er mest comfy. Anonymkode: f590b...bfc
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #12 Skrevet 20. mars 2021 Kjøper de på H&M. Anonymkode: d0499...d5c
Jentegutt Skrevet 21. mars 2021 #13 Skrevet 21. mars 2021 Bruker ikke sokker men kjøper nylonstrømper og strømpebukser på nett, er er også ofte innom strømpedamen i Bergen.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #14 Skrevet 22. mars 2021 H&M herreavdelingen og Kappahl. Det som er problemet med store bein når du er kvinne. Anonymkode: acbd4...2eb
Gjest Albbas Skrevet 22. mars 2021 #15 Skrevet 22. mars 2021 Kjøpte nettopp på Zalando, Esprit. Har ikke vasket de mange nok ganger til å vite om kvaliteten er bra, men på Amazpn og tilsvarende har de fått gode tilbakemeldinger. 🤷♀️ Sportssokker flere her nevner er gjerne god kvalitet, men personlig hater jeg sånne sokker.
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #17 Skrevet 23. mars 2021 jentegutt skrev (På 21.3.2021 den 16.15): Bruker ikke sokker men kjøper nylonstrømper og strømpebukser på nett, er er også ofte innom strømpedamen i Bergen. Er strømpedamen grei å handle med for oss gutta? Deilig med personlig og god service uten å måtte si at strømpene er til dama😎 Anonymkode: 36278...4d5
Tripptrapp1 Skrevet 23. mars 2021 #18 Skrevet 23. mars 2021 Jeg sverger også til én modell sokker slik at opphentingen går som en lek, i alle fall mer som en lek enn om jeg har 40 ulike sokker. Bruker vanlig sokker og sneakerssokker med silikon i hælen fra HM. Syns ikke at kvaliteten er så god, men de er relativt rimelige og alltid tilgjengelige. Det siste er viktig når jeg satser på én type sokker av hver modell. Syns også at Kari traa sine ankelsokker er gode i kvalitet og passform. 1
Firfisla Skrevet 23. mars 2021 #20 Skrevet 23. mars 2021 Kjøper bambussokker der de har det, for eksempel på nett eller helsekostbutikker, eller ullsokker enten på sportsbutikker, matbutikken eller hvor som helst de riktige sokkene er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå