AnonymBruker Skrevet 20. mars 2021 #1 Del Skrevet 20. mars 2021 Jeg har svangerskapsdiabetes. Noen som har tips til mellommåltider og middager man kan spise? Jeg ser på målingene at jeg ihvertfall må holde meg unna pizza og pasta (fullkorn). Anonymkode: 8c83f...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2021 #2 Del Skrevet 22. mars 2021 Jeg spiser lavkarbo, og dette er litt av det jeg spiser nå, legger ved flere alternativer: Frokost: Chiagrøt/brisk knekkebrød med ulikt pålegg (egg, kremost, ost, kaviar, avokado)/omelett med diverse f.eks løk, paprika, litt ost Lunsj/mellommåltid: omelett/ eggerøre og bacon med avokado, paprika og agurk ved siden av/gresk yoghurt med varmede bringebær og kanel med mandler/salat med diverse godt oppi Middag: Laks med blomkålmos og grønnsaker/torsk med poteter og gulrøtter med bacon ved siden av/kylling surret i spekeskinke stekt i ovnen, med blomkålmos og grønnsaker/thaiform med blomkålris/biffgryte med "squasghetti"/kjøttboller i tomatsaus med "squashghetti" og parmesan/ "stekt ris" av blomkålris med diverse oppi/kylling eller laksesalat/biff med fløtegratinert blomkål og grønnsaker/tomatsuppe med egg/thaisuppe med scampi Håper det var litt til hjelp. Jeg pøser ikke på med masse creme fraiche, kremfløte, meierismør eller olivenolje. Alt i moderasjon, men jeg velger heller sunt fett fremfor raske karbohydrater. Anonymkode: 3bd8d...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå